Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+19
Meira
Deviljho
MR.Kriesebo
Bakuhatsu
211nafsimreK
komodostache
jjkramok
Toumyon
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
RemiliaxScarlet
T
Chrono
Nekotaku
Reym
Shiro
Urameshiya
Scarlet
Kogasa54
23 plaatsers

    hallo, ik ben nieuw...

    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    hallo, ik ben nieuw... Empty hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Kogasa54 za sep 28, 2013 2:59 pm

    Hallo, allemaal...

    Aleer beginnen ik, moet ik zeg dat Nederlands is niet mijn moedertaal. Ik ben het leer, als mijn vriendin is een Nederlands persoon, zo ben ik het leer voor ze. (sinds Maart van dit jaar ben ik het leren) Misschien ook in de toekomst zal ik wonen in Nederland. Ik wonen in Engeland thans. Maar ik ben proberen mijn beste te het veel leren. Het spijt me als mijn spraakkunst en vocabulaire en enz slecht is...echt ben ik...geduldig zijn met mij alsjeblieft...

    Met dat zei, zal ik mijn Touhou verhaal het zeg. (of proberen te) In Oktober 2009 heb ik ontdekt Touhou op de internet. onmiddellijk ik ben het houden. Ben ik de spels te spelen gestart, en duidelijk het hard was voor mij. Maar ik verbeterd als tijd vorderde. Ook ik heel veel remixen van de muziek luisterde. Ik houden van heel veel alle de muziek. Mijn favouriet arrange circles zijn KINZOK ON, UNDEAD CORPORATION, Login Records, AGENT 0, en veel meer. Gabber en Metal geweldig en leuk zijn~
    Ook ik houden van heel veel karakters, maar Kogasa is mijn waifu~ ze is heel erg schattig~

    Wel...dat was mijn introductie...

    Het zo spijt me dat mijn Nederlands schijt is...maar zal ik alleen proberen te verbeteren! definitief! ;_;


    Laatst aangepast door Kogasa54 op za sep 28, 2013 3:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Scarlet za sep 28, 2013 3:09 pm

    Welkom~!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Urameshiya za sep 28, 2013 3:15 pm

    Van harte welkom op TvH!

    Maak je geen zorgen om je Nederlands, het is gewoon te begrijpen! Misschien is dit forum wel een mooie plaats voor je om het Nederlands te oefenen!

    Kogasa54 schreef:Ook ik houden van heel veel karakters, maar Kogasa is mijn waifu~ ze is heel erg schattig~
    Je hebt een heel goede smaak! Hoera voor Kogasaïsme! k:D

    Kom vooral ook eens in de chatbox onderaan het forum! Het is soms misschien lastig te volgen als je het Nederlands nog lastig vindt, maar stel gerust vragen als je iets niet begrijpt! Ik moet je wel waarschuwen: in de chatbox kan het soms nogal een chaos zijn. k=w=


    Laatst aangepast door Urameshiya op za sep 28, 2013 3:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Shiro za sep 28, 2013 3:23 pm

    Welkom!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Reym za sep 28, 2013 3:33 pm

    Hoi hoi~ k;P.
    Welkom op het forum!
    Ik denk dat jij de Kogasa smileys heel leuk zal vinden.

    Chu chu hallo, ik ben nieuw... 3878977686 
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Nekotaku za sep 28, 2013 3:39 pm

    Hoi Kogasa54! Welkom op TvH!
    Een taal gebruik is de beste manier om ze te leren. Dus probeer hier veel rond te hangen en met ons te praten in de chatbox. Dan zal je zien hoe snel het vordert!

    Overigens vind ik het best grappig dat ik je naam eigenlijk al best vaak zie. Ik ben namelijk subscribed op je YouTube kanaal en krijg mails binnen als je iets upload (lekker veel J-core, gabber, hardcore!!!). En van daaruit heb ik je ook gevolgd op Twitter.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Chrono za sep 28, 2013 3:41 pm

    Hoi Kogasa, van harte welkom op het forum.
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Kogasa54 za sep 28, 2013 3:54 pm

    Urameshiya schreef:Van harte welkom op TvH!

    Maak je geen zorgen om je Nederlands, het is gewoon te begrijpen! Misschien is dit forum wel een mooie plaats voor je om het Nederlands te oefenen!

    Kogasa54 schreef:Ook ik houden van heel veel karakters, maar Kogasa is mijn waifu~ ze is heel erg schattig~
    Je hebt een heel goede smaak! Hoera voor Kogasaïsme! k:D

    Kom vooral ook eens in de chatbox onderaan het forum! Het is soms misschien lastig te volgen als je het Nederlands nog lastig vindt, maar stel gerust vragen als je iets niet begrijpt! Ik moet je wel waarschuwen: in de chatbox kan het soms nogal een chaos zijn. k=w=
    Dank je!

    Ja, ik zal proberen te niet zorgen om mijn Nederlands. Ik zal alleen proberen te verbeteren en oefenen, en ik voelt dat hier zal een goed plaat zijn.
    Hehe, dankje :3

    En ik weet het niet over dat...mijn Nederlands is heel slecht en waarschijnlijk niet genoeg, zo ik zou waarschijnlijk niet onderhouden met iedereen...maar zal ik proberen soms...
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van T za sep 28, 2013 5:23 pm

    Welkom op TvH, Kogasa54!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van RemiliaxScarlet za sep 28, 2013 5:35 pm

    Welkom!
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Kogasa54 za sep 28, 2013 7:15 pm

    Nekotaku schreef:Hoi Kogasa54! Welkom op TvH!
    Een taal gebruik is de beste manier om ze te leren. Dus probeer hier veel rond te hangen en met ons te praten in de chatbox. Dan zal je zien hoe snel het vordert!

    Overigens vind ik het best grappig dat ik je naam eigenlijk al best vaak zie. Ik ben namelijk subscribed op je YouTube kanaal en krijg mails binnen als je iets upload (lekker veel J-core, gabber, hardcore!!!). En van daaruit heb ik je ook gevolgd op Twitter.
    Ja, het is de beste manier! Ben ik te praten met allemaal te proberen! Maar, waar is de chatbox? Zal ik dat kijken bij dat!

    Hehe ja beetje grappig, maar dat is want ik BEN de Youtube Kogasa54 ook! :3 Dat is geweldig dat je houden van J-core, Gabber, Speedcore enz! Hij is Lekker lekker~ En ik zie. Ik allen Twitter gebruiken soms, maar meestal in Engels
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Shiro za sep 28, 2013 7:49 pm

    Kogasa54 schreef: Maar, waar is de chatbox? Zal ik dat kijken bij dat!
    De chatbox is onderaan de indexpagina te vinden.
    Als je een fullscreen chatbox wil kan je https://hakugyokuro.actieforum.com/chatbox gebruiken.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 28, 2013 8:23 pm

    Welkom.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van TheEternalMokou za sep 28, 2013 10:13 pm

    Welkom!!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Toumyon za sep 28, 2013 11:45 pm

    Door jou heb ik Noizenecio leren kennen, en sinds dien ben ik helemaal verlieft geworden op zijn muziek, dus bedankt voor je uploads Kogasa!

    Je stijl muziek zit ook bij mij in de smaak.

    Van harte welkom op TvH! :)

    Gesponsorde inhoud


    hallo, ik ben nieuw... Empty Re: hallo, ik ben nieuw...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 2:30 am