Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Quwanti

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Quwanti Empty Quwanti

    Bericht van Quwanti di aug 30, 2011 12:15 am

    Yes, een Nederlandstalige touhou forum! Iets waar ik al best lang op hoopte! Geweldig dat die er eindelijk is.

    Ik ben dus Quwanti. Je kan mij ook gewoon Jordi noemen. Geen probleem, ik ben toch niet zo van internet privacy. Iedereen mag weten dat ik ik ben.

    Vast niet dat iemand het ernstig boeit, mijn favoriete game is Mountain of Faith. Eerste spel dat ik speelde. Daardoor is mijn favoriete personage ook Hina Kagiyama (spin, spin~) geworden. Verder kan je nog informatie vinden op mijn profiel (lol).

    Ik weet wel zeker dat ik hier lang zal blijven plakken. Of het nou tegen iemands zin is of niet! (Tenzij ik een ban krijg, maar zo braaf dat ik ben.. haha)

    Toevoeging:
    Ohja, ik vind Buta-Otome echt een geweldige doujin circle. Ranko heeft gewoon een geweldige krachtige stem die voor elke genre gebruikt kan worden. Ok, ga maar weer verder met reageren!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Quwanti Empty Re: Quwanti

    Bericht van Urameshiya di aug 30, 2011 1:41 am

    Welkom, Quwanti! Omdat er nog niet echt veel mensen zijn, lijkt het misschien of je niet zo'n warm welkom krijgt, maar bedenk dan maar dat dit topic in ieder geval de geschiedenis in zal gaan als het eerste welkomsttopic op TvH ooit!

    Mountain of Faith ben ik ook fan van! Het is zelfs een tijdje m'n favoriet in de serie geweest, maar een tijdje geleden heb ik me gerealiseerd dat ik Youyoumu/Perfect Cherry Blossom eigenlijk nog leuker vind. Misschien niet toevallig, want dat was voor mij m'n eerste Touhou. En ik vind het eerlijk gezegd juist erg boeiend wat de favoriete games/karakters van andere mensen zijn. Een zekere andere gebruiker van dit forum (hint: z'n naam is groen) zou een voorbeeld aan je kunnen nemen wat dat betreft; die heeft me tot op de dag van vandaag niet willen vertellen wat z'n favoriete Touhou-personage is...


    Ik weet wel zeker dat ik hier lang zal blijven plakken. Of het nou tegen iemands zin is of niet! (Tenzij ik een ban krijg, maar zo braaf dat ik ben.. haha)
    *pakt de ban-hammer* =P

    Nah, ik hoop dat je hier inderdaad lang blijft plakken, en inderdaad braaf bent, want anders...

    Oh, en Buta-otome is inderdaad goed! Dat brengt me op een idee, misschien is het wel leuk om een hokje toe te voegen op het profiel waar je je favoriete doujin-artiesten en circles in kunt vullen...
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Quwanti Empty Re: Quwanti

    Bericht van Hakurei Ninja di aug 30, 2011 1:54 pm

    Yay, vers vlees een nieuw lid van de gemeenschap!

    Welkom, Quwanti, bij Trappen van Hakugyokurō. Ik hoop dat je je snel thuis voelt hier, want het is een stuk gezelliger met jou erbij. ^^

    Mountain of Faith is ook nummer twee op mijn lijst. Chireiden (STA) is momenteel mijn favoriet, maar bij Fuujinroku (MoF) heb ik ook veel herrinneringen aan. Maar daar ga ik wel verder op in als ik mijn introductiestukje eindelijk schrijf. : P

    Urameshiya schreef:Een zekere andere gebruiker van dit forum (hint: z'n naam is groen) zou een voorbeeld aan je kunnen nemen wat dat betreft; die heeft me tot op de dag van vandaag niet willen vertellen wat z'n favoriete Touhou-personage is...
    Ik vraag me af over wie je het hebt. Ik zou ook wel een hartig woordje met die persoon willen spreken. ;p



    [EDIT] Trouwens gefeliciteerd met je benoeming tot PR-Tengu. ^^
    WCP
    WCP
    Wiskundemaestro


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ik krijg mijn pot nacho cheese niet open.

    Quwanti Empty Re: Quwanti

    Bericht van WCP wo apr 29, 2015 7:03 pm

    Hoezee, een nieuw lid! Hopelijk zal je je amuseren met alle andere geweldige forumleden!


    Laatst aangepast door WCP op wo apr 29, 2015 7:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Quwanti Empty Re: Quwanti

    Bericht van TanukiTyfoon wo apr 29, 2015 7:04 pm

    welkome op het forum Q ik hoop dat je nog vele jaren zult blijven!

    Gesponsorde inhoud


    Quwanti Empty Re: Quwanti

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo mei 08, 2024 12:35 pm