Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van Nekotaku wo apr 17, 2013 5:49 pm

    Volgende week vrijdag (tenminste toch een stukje vrijdag...) is er in Amsterdam de 12de editie van EINDBAAS. Dit is een event waarbij chiptune artiesten van over de hele wereld in Nederland hun muziek komen brengen. De reden dat deze m'n aandacht trekt is omdat niemand minder dan Anamanaguchi komen spelen. Ze zijn een begrip in de chiptune wereld en waarschijnlijk één van de weinige groepen die in deze scene zo'n grote bekendheid hebben kunnen verwerven. Daar wil ik dan ook bij zijn! Hier is de vid van hun nieuwste single:


    Het is wel iets voor de wakkerblijvers... Deze set gaat van 23:00 tot 05:00! Maar de main acts zullen wel reeds voor dat ochtendlijke uur klaar zijn.
    Iemand geïnteresseerd? Ik heb m'n ticket al, maar het is natuurlijk altijd nog net iets leuker als je met bekenden bent.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty Re: EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van Olly wo apr 17, 2013 6:20 pm

    Ohhh, Anamanaguchi, die ken ik zowaar!
    Dit gaat alleen veels te lang door voor mij, ik val in slaap voor de eerste act af is geloof ik ^^''
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty Re: EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van Tanshu wo apr 17, 2013 6:35 pm

    Klinkt cool. Ik ben niet zo'n feestbeest tho dus ik betwijfel ten zeerste of ik het de hele nacht in zo'n drukke tent uit zou houden. Daarbij zwerf ik niet graag alleen door Amsterdam 's nachts. '~'
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty Re: EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van Nekotaku wo apr 17, 2013 6:50 pm

    Ik ben ook geen feestbeest, hoor. Bij zo'n zaken zoek ik een niet te druk hoekje waar ik stil sta te luisteren, en heb ik muziekoordoppen in om m'n trommelvliezen te sparen XD
    Hier wil ik gewoon bij zijn omdat het Anamanaguchi is. En waarschijnlijk ga ik ook niet tot 5u blijven.
    Agreed dat 's nachts rondzwerven in Amsterdam misschien wat minder is aangeraden voor jongedames.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty Re: EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van XavC wo apr 17, 2013 11:32 pm

    's Nachts door Amsterdam rondzwerven is gewoon oke. Gebeurt je niks zolang je niks gaat opzoeken of denkt allerlei binnendoor steegjes te pakken. Zie overigens dat het in de Melkweg is op de vrijdagavond/nacht. Gewoon veilig.

    Gesponsorde inhoud


    EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam Empty Re: EINDBAAS 12: chiptune event in Amsterdam

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 1:44 am