Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Pshycho Maniac
Rage
GMavak
Quwanti
Hakurei Ninja
Urameshiya
10 plaatsers

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Enquête

    Een goed begin is het halve werk. Is TvH goed begonnen?

    [ 11 ]
    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba10100%TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba12 [100%] 
    [ 0 ]
    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba100%TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba100%TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Voteba12 [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 11
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:00 am

    ...dat we dit forum openden. En ik moet zeggen, het was een eerste week om tevreden over te zijn. Precies een week na de opening tellen we 27 geregistreerde leden, staan er grofweg een half duizend posts op het forum en nog veel belangrijker dan dat: het begint echt gezellig te worden hier. Het is pas het begin, maar het is wel een erg goed begin. Bedankt allemaal!

    Dat neemt niet weg dat er nog honderden anderen Touhou-liefhebbers in Nederland en Vlaanderen zijn die nog niet van ons forum gehoord hebben, dus vertel het nieuws van dit forum vooral verder! Daarnaast hoop ik van harte dat iedereen die al wel een account heeft aangemaakt maar nog niets van zich heeft laten horen, dat alsnog gaat doen - jullie zijn welkom!

    Anyway, dit lijkt me een mooi moment voor wat huishoudelijke mededelingen. Om mee te beginnen is in deze poll gekozen voor een maximumhoogte van 200 pixels voor afbeeldingen in signatures. Het volgende komt dus in de regels te staan, met daarbij het vriendelijke verzoek of diegenen met een signature die onder de nieuwe regel te groot is, daar binnenkort verandering in zouden willen brengen.


    • Je onderschrift (signature) mag zowel tekst als afbeeldingen bevatten, maar houd het redelijk. De absolute maximumhoogte voor afbeeldingen in een signature is 200 pixels. Let er bovendien op dat als je al een afbeelding van de maximumhoogte in je signature hebt staan, daar niet nog een heleboel tekst boven of onder komt. Een enkele regel moet genoeg zijn. Wie meer tekst in zijn of haar signature op wil nemen, zal voor een kleinere of geen afbeelding moeten kiezen.


    Dan nu een spannendere mededeling: vanaf nu is het (met dank aan Hakurei Ninja) mogelijk om een aantal emoticons te gebruiken op dit forum. Hieronder volgt een overzichtje van de emoticons en de codes die je moet typen om ze te gebruiken.

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Yukkur11

    Daarnaast kun je vanaf nu door de volgende codewoorden tussen : : te zetten, gemakkelijk Touhou-ige symbooltjes in berichten gebruiken.

    time TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 3235276237
    1upstar TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 1765552457
    1uppart TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 23156379
    1up TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 3727540737
    starp TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 759664670
    cherry TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 3501620362
    bombstar TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 2154245315
    faith TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 2508117952
    faiths TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 2923724308
    pointr TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 2747492926
    point TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 134738908
    powers TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 3062139183
    powerl TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 2078181297
    full TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 272210038
    bomb TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 1163710196
    bombpart TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 3896134417

    Belangrijk!
    mededeling van Hakurei Ninja

    Sommige gebruikers lijken soms geen emoticons te kunnen gebruiken, maar dat is te verhelpen! Omdat het forum tot nu toe standaard emoticons uit had staan is het mogelijk dat alle gebruikers die voor vandaag hebben ingeschreven nog steeds emoticons uit hebben staan in hun instellingen. Dit is te veranderen door te gaan naar Profiel (knop bovenaan de pagina), vervolgens te gaan naar voorkeuren, en de instelling schakel smilies altijd in op JA te zetten.


    Mocht er iemand zin hebben om meer (Touhou) emoticons te maken, er is nog ruimte zat!

    Tot slot zijn voor de duidelijkheid nog de volgende drie nieuwe punten aan de regels toegevoegd. Ze spreken grotendeels voor zich, maar het kan geen kwaad om ze toch even zwart op wit te hebben. Zei de Yama.


    • Emoticons: graag, maar met mate.
    • Namen en URLs van andere sites of forums noemen mag, maar een topic aanmaken dat alleen ten doel heeft om andere sites of fora te promoten, mag niet zonder toestemming van een mod of beheerder.
    • Post wanneer je iets bij te dragen hebt. Een bericht van een of twee woorden voegt meestal weinig toe aan de discussie. Een uitzondering hierop vormen uiteraard topics waar inhoud niet echt van belang hebt, zoals forumgames en de welkomstopics.


    Het is absoluut niet mijn bedoeling om de indruk wekken dat er met deze dingen nu problemen zijn trouwens - integendeel, het gaat prima tot dusver. Mochten we echter zo hard blijven groeien, dan is het natuurlijk wel zo handig als de forumregels compleet en specifiek zijn.

    Oja, en blijf vooral feedback geven over wat er allemaal beter kan op dit forum!


    Urameshiya


    Laatst aangepast door Urameshiya op vr sep 16, 2011 1:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 08, 2011 12:05 am

    Yukkuri M Hoera voor het eenwekelijks bestaan! Yukkuri R


    [yukkuri yuri warning]
    Spoiler:


    Maar alle gekheid op een stokje, als er een emotie is die ik heb overgeslagen in mijn emoticons kan ik die natuurlijk nog toevoegen. Zo kwam ik bijvoorbeeld vrij laat erachter dat ik nog geen boze emote had gemaakt. Dus als er nog ernstige behoefte is aan een nieuwe, zeg het even in deze topic of stuur me een PM ofzo.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op do sep 08, 2011 12:31 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Quwanti do sep 08, 2011 12:11 am

    Geweldig! Haha. TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... 1765552457 Leuk om een forum zo te zien groeien (en zeker blijft groeien). Tot nu toe is er al een mooie start en kunnen we een leuke toekomst tegemoet zien! :D
    GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : The Power to rule the world.. nee JK idk XD

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van GMavak do sep 08, 2011 12:57 am

    gzzz met de eerste week XD :D
    En nu gewoon blijven groeien O_=
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 08, 2011 1:07 am

    Mededeling in de openingspost gezet. Het lijkt er op dat, als je niet Snel Reageren gebruikt, je geen emoticons kan gebruiken zonder elke keer een vakje uit te vinken. Dit is te veranderen in je instellingen. Dit is waarschijnlijk geen probleem voor nieuwe leden.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Rage do sep 08, 2011 8:43 am

    Geinnig hoe de topic precies om 00:00 is gemaakt.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 10:26 am

    Woohoo!
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Patchouli do sep 08, 2011 2:01 pm

    Yoeperdefloeper

    laten we een feestje houden in mijn bieb!

    Er is taart en bloemen! XD XD
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Koishi~ do sep 08, 2011 3:26 pm

    Gefeliciteerd~! Op naar de driehonderd weken! >w<
    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Jesse do sep 08, 2011 7:38 pm

    Wow ik was blijkbaar alweer een week afwezig ///
    Zeker een goede start, toen ik hier voor het laatst was waren er maar 5 mensen ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 7:51 pm

    Bedankt voor de felicitaties (?) allemaal! XD

    Rage schreef:Geinnig hoe de topic precies om 00:00 is gemaakt.
    Ssst, ik was eigenlijk om 23:52 klaar met schrijven, maar voor de vorm heb ik toen maar even 8 minuutjes gewacht. XD

    Jesse schreef:Wow ik was blijkbaar alweer een week afwezig ///
    Zeker een goede start, toen ik hier voor het laatst was waren er maar 5 mensen ^^;
    Blij dat je er weer bent! Was al bang dat je niet meer terug zou komen.
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van AseliaNL ma okt 24, 2011 2:38 pm

    ik zit er ook niet vaak meer op, komt door veranderingen in mn prive leven

    congrats met het forum ! touhou blijft wel een leuke game reeks
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Urameshiya ma okt 24, 2011 2:45 pm

    AseliaNL schreef:touhou blijft wel een leuke game reeks
    En of!

    Nouja, kom vooral langs wanneer je tijd hebt, maar niemand zal je iets verwijten als je daar door je offline-leven minder gelegenheid voor hebt, hoor. Je moet tenslotte prioriteiten stellen.

    Gesponsorde inhoud


    TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden... Empty Re: TvH: Versie 1.01 & Het is alweer een week geleden...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 8:36 pm