Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Urameshiya
RakeStriver
6 plaatsers

    RakeStriver reporting in!

    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    RakeStriver reporting in! Empty RakeStriver reporting in!

    Bericht van RakeStriver wo sep 07, 2011 11:50 pm

    Dag mensen en verdwaalde youseis,

    Urameshiya heeft reclame gemaakt aan mij en dus ik ben ook op dit forum gekomen. Thanks! Urameshiya ken ik van de middelbare school en we hebben in dezelfde klassen en lessen gezeten. Een top-notch genius is deze gozer!

    Hoe lang ken ik eigenlijk al Touhou? Volgens mij al zo'n 4 jaar. Het begon met het zoeken van een arcade-side-scroll-shooter-aka-R2-whatever en in een forum viel de term danmaku en Touhou. Daar heb ik verder naar gezocht naar filmpjes op Youtube en de eerste video was, hoe kan het ook, de spell card "Bounded Field" 「Boundary of Life and Death」 (結界「生と死の境界」) van Yukari. WTF BOOM!!! Dit wordt dus echt mijn spel, dacht ik: vol met gekke patronen, chaos en micro-movements. Ik heb hiervoor nog Stepmania gespeeld met zowel vingers als voeten, dus gekke shit als dit is mijn ding. O ja, mijn favoriete top 3 characters zijn: Reimu, Ibuki en Youmu (in mijn top 3 geslopen dankzij Urameshiya ;P) in geen vaste volgorde. Reimu, omdat zij altijd een "f*ck you b*tch get me some money" aura heeft en Ibuki, ja dat weet iedereen toch wel. Ik bedoel, wie wilt nou niet zo'n Ibuki Gourd hebben met infinite sake erin? Ik zou dan wel infinite bier of Jack Daniels willen hebben, daar dan niet van... en Youmu, vanwege eh... hoe zou ik het zeggen... Urameshiya weet het wel, deze ga ik niet uitleggen. XD

    In de loop van de tijd ben ik meer aan het zoeken naar fan-made clips, nog meer games hiervan en de oorsprong van de characters in de Touhou franchise (thanks touhou wikia). Wat ik zo respecteer aan de games van ZUN is dat het een one-man project is voor muziek, backgrounds etc.

    Mijn hobbies zijn gamen, uitgaan met vrienden en muziek luisteren. Ik speel veel verschillende genres, maar wat ik het meest speel zijn rhythm music games en shooters. Jammer dat er niet zoveel interessante arcade rhythm games zijn in Nederland (en niet zoveel arcades in Nederland überhaupt) en daarbij hint ik naar de nieuwere versies van DanceDanceRevolution, DJ Max Technika, Taiko no Tatsujin en Project Diva Arcade. Het is allemaal wishful thinking, kon ik maar teleporten naar Japan of Hong Kong (btw, ik ben Cantonees-Chinees).

    Tot zover mijn introductie en ik ga me vermaken op dit forum, dus mazzeltof!!!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:20 am

    Goed dat je er bent! En welkom! Ook GJ wat betreft de intro-post trouwens. Al zijn het dus uiteindelijk maar een schamele 20 regels geworden.

    RakeStriver schreef:Urameshiya ken ik van de middelbare school en we hebben in dezelfde klassen en lessen gezeten. Een top-notch genius is deze gozer!
    Ik heb 'm betaald om dat te zeggen.

    RakeStriver schreef:Youmu, vanwege eh... hoe zou ik het zeggen... Urameshiya weet het wel, deze ga ik niet uitleggen. XD
    Vanwege haar goddelijke vuurkracht in TH13. Ik ben trouwens erg blij dat ik tenminste iemand heb kunnen overtuigen van de grootheid van Youmu.

    RakeStriver schreef:Tot zover mijn introductie en ik ga me vermaken op dit forum
    Doe dat! Het is hier vandaag eigenlijk een beetje te rustig namelijk.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 08, 2011 3:43 am

    Welkom! Een vriend van Kou-chan is een vriend van mij! :D
    Wil je dat ik je Rave of dat ik je Striver noem als ik te lui ben om je hele naam te typen?

    RakeStriver schreef:Youmu, vanwege eh... hoe zou ik het zeggen... Urameshiya weet het wel, deze ga ik niet uitleggen. XD
    Ik begrijp je helemaal. Dankzij Ura is Youmu ook in mijn favorieten geslopen. xD

    RakeStriver schreef:(btw, ik ben Cantonees-Chinees)
    Oh, interessant! Spreek/lees/schrijf je ook Cantonees, of ben je erg Nederlands opgevoed?


    en DanceDanceRevolution ftw~ XD
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van LightSpeedReisen do sep 08, 2011 9:05 am

    Welkom~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 10:28 am

    Welkom!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:09 pm

    Hakurei Ninja schreef:Welkom! Een vriend van Kou-chan is een vriend van mij!
    Zou je me alsjeblieft niet zo willen noemen - ik was er juist in geslaagd die bijnaam te vergeten...
    (Voor wie het weten wil, Kou-chan is een bijnaam die ik ooit eens ongewillig opgelopen heb in m'n guild in een Japanse MMORPG)

    Hakurei Ninja schreef:
    RakeStriver schreef:Youmu, vanwege eh... hoe zou ik het zeggen... Urameshiya weet het wel, deze ga ik niet uitleggen. XD
    Ik begrijp je helemaal. Dankzij Ura is Youmu ook in mijn favorieten geslopen. xD
    Ik ben zo trots op jullie! XD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 08, 2011 12:45 pm

    Urameshiya schreef:(Voor wie het weten wil, Kou-chan is een bijnaam die ik ooit eens ongewillig opgelopen heb in m'n guild in een Japanse MMORPG)
    Ohja? :O Ik zat niet in die guild dus dat wist ik niet. Ik dacht dat ik de eerste was met die naam. xD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:51 pm

    Hakurei Ninja schreef:Ohja? :O Ik zat niet in die guild dus dat wist ik niet. Ik dacht dat ik de eerste was met die naam. xD
    Ik meen me te herinneren dat dat was omdat we het hadden over wat ze in m'n guild tegen me zeiden. En dat we het hadden over wat de juist leeswijze moest zijn.

    Maargoed, dit topic hoort niet over mij te gaan, maar over RakeStriver. Voor de vorm zal ik er dus nog maar een welkom tegenaan gooien. Nogmaals welkom, RS!
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Koishi~ do sep 08, 2011 2:43 pm

    Welkom hier!
    Yay, iemand die Toaru majutsu no index kent! Het werd tijd!
    Tot nu toe kennen alleen mijn vriend het. ^^;
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van RakeStriver do sep 08, 2011 9:20 pm

    Hakurei Ninja schreef:Welkom! Een vriend van Kou-chan is een vriend van mij! :D
    Wil je dat ik je Rave of dat ik je Striver noem als ik te lui ben om je hele naam te typen?

    Rake is wel goed. Of Striver... kies maar, ik vind het no problemo! :P

    Hakurei Ninja schreef:Oh, interessant! Spreek/lees/schrijf je ook Cantonees, of ben je erg Nederlands opgevoed?

    Ja mijn eerste taal was Cantonees, maar ik ben in Nederland geboren. Omdat er niet vaak Nederlands met mij gesproken werd op jonge leeftijd moest ik naar een logopedist om mijn Nederlands te oefenen. Verder heerst er geen echt Chinees cultuur in mijn gezin, dus niet zo ouderwets. Helaas lees ik en scrijf ik het erg weinig, want ik ben nooit naar een Cantonees school geweest. Misschien, op een dag... :)

    Gesponsorde inhoud


    RakeStriver reporting in! Empty Re: RakeStriver reporting in!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 2:55 am