Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Hai hai!

    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    Hai hai! Empty Hai hai!

    Bericht van TheScarletDevil wo sep 07, 2011 10:24 pm

    Nou ik ben dus TheScarletDevil :)
    Ik gebruik die naam voor bijna alles. Ookal ben ik meer fan van de kleine zusje dan van de scarlet devil zelf x''D
    Ik ben al fan van Touhou sinds zomer 2009. De eerste spel die ik speelde was Embodiment of Scarlet Devil. Is ook de enige game waar ik zoveel moeite voor deed om het op normal uit te spelen. Zo dus ook mijn fave spel van de series.

    Mijn favoriete character is Flandre Scarlet, omdat ik haar heel vet vind, overpowered en omdat ik me ook goed met haar kan vergelijken(Heb ook een oudere zus die into vampieren is, maar dan die hele foute van twilight. Oh zus toch >__>)
    Daarna Chen. Schattig, katachtig, onschuldig. Just lav <3

    Ik zit op het GLR in de richting games. Ik weet nog niet hoe het me gaat bevallen. Zit pas in de tweede week. Maargoed ik ben dus zelf creatief, hou van tekenen en heb ook wat aan kleding maken gedaan voor een jaar(harstikke gefaald natuurlijk)
    Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes.

    Ik heb thuis een Flandre Scarlet knuffel, touhou tarot kaarten, een soort van board met EoSD chara's aan 1 kant en Flandre aan de ander, een Flandre figure, 2 artboeken, 3 pins, een beker met Remilia chibi-neko erop en een Flandre cosplay die ik maar 1x heb gedragen(omdat ik niemand ken die met me naar een con wil gaan :l). 2 sleutelhangers van Patchouli en Chen zijn onderweg en ik bied nog op eentje en hopelijk krijg ik die dan ook nog ^^

    Ik ben hier omdat ik het echt super vond dat er eindelijk een nederlandse forum is over de spel serie en tja heel interresant vind ik het :3

    Nice to meet you all!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Rage wo sep 07, 2011 10:25 pm

    Hallo en welkom =3
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Hakurei Ninja wo sep 07, 2011 11:06 pm

    Welkom, en nog eens welkom! Hopelijk zal je je snel thuis voelen hier. ^^

    TheScarletDevil schreef:Ik zit op het GLR in de richting games.
    Wat leuk, diezelfde opleiding had ik ook overwogen. :D Maar uiteindelijk had ik dat idee toch opzijgeschoven voor een studie Japans aan de uni.

    Ik heb wel een vriend die pas is afgestudeerd van de gamesrichting op GLR. Hier is een korte film die hij met iemand anders als afstudeerproject heeft gemaakt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 11:38 pm

    Laat ik daar nog maar een welkom aan toevoegen: welkom op TvH!

    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...


    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes
    Ik weet niet of ik medelijden moet hebben met Patchouli dat ze tot hamster gedegradeerd is, of dat ik medelijden met de hamster moet hebben dat ze naar een daglichtschuwe bibliotheekheks vernoemd is. XD

    Cool dat je zoveel Touhou-spul in huis hebt trouwens. Aarzel vooral niet om het een keertje te komen off-showen op het topic dat ik daar een tijdje geleden voor gemaakt heb! Oh, en er zijn hier in Nederland veel meer Touhou-cosplayers dan je zou denken, dus als we die nou ook even op dit forum zouden kunnen krijgen, dan heb je vanzelf mensen om mee naar cons te gaan. Al is "die nou ook even op dit forum krijgen" natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 10:28 am

    Urameshiya schreef:Laat ik daar nog maar een welkom aan toevoegen: welkom op TvH!

    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...
    Hey!
    Hello Kitty is best cool.

    En Welkom!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:13 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Urameshiya schreef:
    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...
    Hey!
    Hello Kitty is best cool.
    Ik denk dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik probeerde te zeggen. ^^; Ik reageerde op het feit dat de hamster Patchouli heet, niet op Hello Kitty. Ik ken wel meer mensen die van Hello Kitty houden, dus daar kijk ik niet van op. Sorry als wat ik schreef onduidelijk was.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 4:04 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Urameshiya schreef:
    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...
    Hey!
    Hello Kitty is best cool.
    Ik denk dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik probeerde te zeggen. r^^; Ik reageerde op het feit dat de hamster Patchouli heet, niet op Hello Kitty. Ik ken wel meer mensen die van Hello Kitty houden, dus daar kijk ik niet van op. Sorry als wat ik schreef onduidelijk was.
    Nee, sorry.
    Nu ik er op terug kijk was je wel duidelijk genoeg.
    Ik had er gewoon overheen gelezen.
    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van TheScarletDevil do sep 08, 2011 7:17 pm

    Hakurei Ninja schreef:Welkom, en nog eens welkom! Hopelijk zal je je snel thuis voelen hier. ^^

    TheScarletDevil schreef:Ik zit op het GLR in de richting games.
    Wat leuk, diezelfde opleiding had ik ook overwogen. :D Maar uiteindelijk had ik dat idee toch opzijgeschoven voor een studie Japans aan de uni.

    Ik heb wel een vriend die pas is afgestudeerd van de gamesrichting op GLR. Hier is een korte film die hij met iemand anders als afstudeerproject heeft gemaakt.

    Dankjewel ^^

    Ik wou eerst Visualiseren doen maar daar lieten ze me niet toe en bij games ging het goed dus daarom ben ik daar. Ik denk dat ik meer van de 2d games ben ofzo. Moet ik nog even zien hoe ik met 3d om kan gaan.
    Ik heb het filmpje gezien en ik ben heel diep onder de indruk! Het lijkt nog zo ver maar ik ben echt benieuwd hoe ik zoiets ook ken maken.

    Urameshiya schreef:Laat ik daar nog maar een welkom aan toevoegen: welkom op TvH!

    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...


    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes
    Ik weet niet of ik medelijden moet hebben met Patchouli dat ze tot hamster gedegradeerd is, of dat ik medelijden met de hamster moet hebben dat ze naar een daglichtschuwe bibliotheekheks vernoemd is. XD

    Cool dat je zoveel Touhou-spul in huis hebt trouwens. Aarzel vooral niet om het een keertje te komen off-showen op het topic dat ik daar een tijdje geleden voor gemaakt heb! Oh, en er zijn hier in Nederland veel meer Touhou-cosplayers dan je zou denken, dus als we die nou ook even op dit forum zouden kunnen krijgen, dan heb je vanzelf mensen om mee naar cons te gaan. Al is "die nou ook even op dit forum krijgen" natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...

    Ik vond het wel een leuke naam voor haar x''D Zowiezo geef ik graag gekke namen voor mijn oc's, pokemon(speel ik nu niet meer mee)en dus ook mijn huisdieren xD Charlotte heb ik meer van die monster van Madoka magica. Maar he, het zijn toch leuke namen? Sommige noemen hun hamster hammie of witje. Dat vind ik flauwe namen x''D

    Ik vind dat ik nog teweinig heb xD Ik zou nog graag meer figures, knuffels en artbooks willen hebben. Maar ik verdien geen berg geld helaas. En ja zal ik vooral een keertje doen in het weekend ^^ Tzou cool zijn om eens te meeten, maar dat zien we nog wel.
    In elk geval, nice to meet ya ;3


    Pshycho Maniac schreef:
    Urameshiya schreef:Laat ik daar nog maar een welkom aan toevoegen: welkom op TvH!

    TheScarletDevil schreef:Gek op Hello Kitty spullen, art verzamelen, shoppen, mijn twee hamster Charlotte en Patchouli, fashion, lolita en strikjes

    ...
    Hey!
    Hello Kitty is best cool.

    En Welkom!

    Ik vind hello kitty spullen erg cute~ Ik heb een zwarte tas met haar gezichtje erop en het begint nu al draad te verliezen. Slecht... Maargoed ik ben er zelf gek van xD En thanks for ze welkom!

    Rage schreef:Hallo en welkom =3

    Thanks <3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 8:05 pm

    TheScarletDevil schreef:Ik vond het wel een leuke naam voor haar x''D Zowiezo geef ik graag gekke namen voor mijn oc's, pokemon(speel ik nu niet meer mee)en dus ook mijn huisdieren xD Charlotte heb ik meer van die monster van Madoka magica. Maar he, het zijn toch leuke namen? Sommige noemen hun hamster hammie of witje. Dat vind ik flauwe namen x''D
    Da's waar. En nu ik weet dat je andere hamster er op het nippertje aan ontsnapt is om Kyuubee te gaan heten, hoef ik ook niet meer zo'n medelijden met Patchouli te hebben.


    P.S. Ik heb je posts samengevoegd tot 1 post. Mocht je het niet weten: als je meerdere mensen in 1 post wilt citeren, kun je daarvoor handmatig knippen en plakken en er quote tags omheen zetten met de daarvoor bestemde knop. Als je vervolgens de openingstag verandert van [quote] naar [quote="[gebruikersnaam van degene die je citeert]"], komt het er hetzelfde uit te zien als wanneer je de 'citeren' knop onderaan de post van die persoon gebruikt zou hebben.

    Gesponsorde inhoud


    Hai hai! Empty Re: Hai hai!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 10:32 am