Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
RemiliaxScarlet
211nafsimreK
Faolinn
Remilia~
TH-chen
Info
Nekotaku
Olly
UNOwen
Shiro
Urameshiya
Nephilith
Sophie
Lloyd
18 plaatsers

    Touhou-Fan In Potentie Hier

    Lloyd
    Lloyd
    Verdwaalde ⑨


    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Lloyd zo feb 17, 2013 4:23 pm

    Hallo!

    Ik ben de vriend van Alcus die hem meesleurde naar Tsunacon. Hij mag niet klagen, want hij heeft volgens mij uiteindelijke nog meer lol gehad dan ik met die Hisoutensoku toernooi. Ik was een van de 32 Kirito cosplayers die op de conventie waren.

    Ik weet eigenlijk best weinig over Touhou behalve dat het een bullet hell shooter serie is met een respectabele fan-base. Waar ik ook weinig over weet zijn fighting games. Naar mijn mening zijn ze altijd te moeilijk te spelen. Mannetjes die iets raars riepen wanneer ze een spring aanval uitvoerden zijn de enige herinneringen die ik van fighting games heb uit mijn 'jeugd'. 10 jaar later ontdekte ik dat wat die mannetjes riepen eigenlijk 'shoryuuken' was. Anekdote terzijde, Hisoutensoku zag er wel vermakelijk uit en ik dacht dat het wel eens tijd was om wat serieuzer een fighting game te spelen. Nu speel ik het spel voor ongeveer een week. Ik kan het denk ik al een beetje. Natuurlijk maakt Alcus mij nog steeds in met elk willekeurig personage en twee vingers in zijn neus.

    Ik hoop hiermee Touhou en de communitie ervan een beetje te leren kennen en om met mensen Hisoutensoku te spelen.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Sophie zo feb 17, 2013 5:01 pm

    Welkom!
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Nephilith zo feb 17, 2013 5:03 pm

    Welkom, yeh ik heb ook het aantal SAO cosplayers zitten tellen op tsuna xD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Urameshiya zo feb 17, 2013 6:20 pm

    Welkom! Net als Nephilith heb ik ook geteld, maar aan 32 Kirito's was ik bij lange na niet gekomen! k;P Ik weet dus niet of ik je gezien heb op Tsuna, maar hoe dan ook: van harte welkom op TvH!

    Wat je zegt over fighting games klinkt erg bekend... Eigenlijk ben ik zelf dat stadium nog steeds niet voorbij en houd ik nog steeds een veilig afstand, zelfs van de Touhou fighters. Er wordt op het moment niet erg veel over Hisoutensoku gediscussieerd op het forum ben ik bang, maar geef gerust wat oude topics een por/maak wat nieuwe topics ervoor aan! Wat ook altijd helpt als je het over Soku wilt hebben, is in de chatbox inloggen als mensen als UNOwen of Meira online zijn. Als ze allebei aanwezig zijn is dat eigenlijk een garantie dat het in de chatbox op dat moment al over Soku gaat.. ^^;

    Enfin, ik hoop dat je het hier een beetje naar je zin zult hebben, en stiekem hoop ik als liefhebber van de shooters natuurlijk ook dat je geleidelijk aan in zulke mate besmet zult raken met het Touhouvirus dat je ook de shooters gaat spelen. =p


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo feb 17, 2013 10:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Shiro zo feb 17, 2013 6:22 pm

    Welkom!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van UNOwen zo feb 17, 2013 8:36 pm

    Oh cool! Kom gerust eens de chatbox binnen enzo ^^
    En super welkom!

    Ja, iemand de chatbox in krijgen heeft een hogere prioritiet dan iemand verwelkomen!

    Uraman schreef:Als ze allebei aanwezig zijn is dat eigenlijk een garantie dat het in de chatbox op dat moment al over Soku gaat..
    >8D
    Lloyd
    Lloyd
    Verdwaalde ⑨


    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Lloyd zo feb 17, 2013 10:17 pm

    Bedankt allemaal! Ik zal kijken wat er allemaal te doen en te bespreken valt hier.

    @Urameshiya
    Het waren er waarschijnlijk minder dan 32 Kirito cosplayers. Het getal 32 kreeg ik te horen toen ik de conventie net binnenliep en een medewerker tegen mij zei "Hallo Kirito nummer 32."

    Ik heb om eerlijk te zijn nog geen een van de shooters gespeeld. Het proberen zal ik vast ooit eens keertje doen. Ik ben vooral benieuwd naar hoe ze in die spellen voorelkaar krijgen dat je jezelf heel precies kunt bewegen. Ik studeer informatica en maak spelletjes in mijn vrije tijd, dus ik interesseer me in hoe bepaalde spellen bepaalde dingen voorelkaar krijgen. Of ik mezelf in de nabije toekomst telkens door heel veel gekleurde balletjes ziet wringen is maar zeer de vraag...

    Trouwens, die Hisoutensoku toernooi op Tsunacon was door de leden van dit forum georganiseerd toch? Zijn er mensen op dit forum vrijwillgers bij Tsunacon?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Olly zo feb 17, 2013 10:28 pm

    Welkom Lloyd ^^
    Pas maar op, Touhou heeft je te pakken voor je het weet~
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Nekotaku zo feb 17, 2013 11:41 pm

    Welkom, Lloyd! Maak het je naar de zin!
    Als je gaat proberen de fighters beter onder de knie te krijgen, loont het misschien de moeite binnenkort Hopeless Masquerade van het begin te spelen als het is uitgekomen. Het heeft eenvoudige controls en een gameplay systeem dat me iets gemakkelijker te begrijpen lijkt dan Hisoutensoku. Speelt ook redelijk anders dan de meeste fighters, dus nogal apart te benaderen.
    Bullet hell shooters lijken nogal onmogelijk in het begin, maar met oefening ontdek je echt een wereld van diepgang! Er zijn wel degelijk technieken te leren die het allemaal doenbaar maken. Mijn tip is om zonder continues te spelen en hardcore opnieuw te beginnen als je levens op zijn. Zo wordt je heel snel beter en is de eerste keer dat je er één uitspeelt echt iets speciaals.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Info ma feb 18, 2013 12:21 am

    Welkom hier!
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van TH-chen ma feb 18, 2013 9:20 am

    hey ho, welkom
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Remilia~ ma feb 18, 2013 11:33 am

    'SUP?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Faolinn ma feb 18, 2013 11:44 am

    Yo~ Welkom in ons nederig stulpje der Touhou-heid
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van 211nafsimreK ma feb 18, 2013 4:53 pm

    Hallo en welkom op TvH.
    Je gaat je hier vast vermaken :)
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van RemiliaxScarlet ma feb 18, 2013 5:21 pm

    Welkom!

    Gesponsorde inhoud


    Touhou-Fan In Potentie Hier Empty Re: Touhou-Fan In Potentie Hier

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:10 am