Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Rage
leofox
Pshycho Maniac
211nafsimreK
Shiro
Nephilith
RemiliaxScarlet
Olly
Scarlet
Khelekgil
Graven
T
UNOwen
Urameshiya
Nekotaku
TheEternalMokou
Info
Alcus
22 plaatsers

    Hallo allemaal

    Alcus
    Alcus
    Zilveren Soku Grootmeester


    Hallo allemaal Empty Hallo allemaal

    Bericht van Alcus ma feb 11, 2013 10:48 pm

    Hallo allemaal, ik heb dit forum ontdekt door de aardige mensen die er waren op Tsunacon 2013. Het was mijn eerste conventie en ik vond het erg gezellig, mede door de Touhou activiteiten. Ik had meegedaan met het Hisoutensoku toernooi in de middag, waar ik Suwako speelde.

    Ik luister vaak naar een radiostation waar Japanse muziek wordt gedraaid. Daar ben ik ook actief in de community en heb daar een half jaar geleden kennis mogen maken met Hisoutensoku. Helaas ben ik niet een fan van shoot-em-ups, maar Touhou 12.3 trok me wel, omdat ik wel van fighting games houd. Ik speel dus ongeveer een half jaar Touhou 12.3 met verschillende mensen in die community en we hebben ook een maandelijks toernooi vanaf januari waar ik ook telkens aan mee doe.

    Mijn favoriete character (en gelijk ook mijn main) is Suika. Toen ik de game voor het eerst speelde, viel zij bij mij op, omdat ze zo carefree lijkt en altijd vrolijk is. Het is en blijft leuk om haar te spelen in Soku. Qua muziek prefereer ik rock/metal en klassiek en met name doujin muziek. Ik heb in de afgelopen jaren ook veel doujin muziek gebaseerd op Touhou OST mogen horen, en veel zijn leuk om naar te luisteren. Mijn favoriete Touhou song is Broken Moon (al voordat ik Suika leerde kennen, coincidence?), omdat het enigszins rustig is en een pakkend deuntje heeft. De circles die ik wel leuk vind zijn o.a. Foreground Eclipse, Draw the Emotional, Demetori en CROW'SCLAW. Qua non-touhou, vind ik yuiko, Lolita Neurosis, Nakae Mitsuki, VALSHE en Oku Hanako leuk om naar te luisteren (waarvan de laatste twee niet doujin zijn).

    Ik hoop me hier op dit forum te vermaken en misschien langs de chatterbox te gaan. In ieder geval, iedereen op Tsunacon 2013, erg bedankt voor het aanbevelen van dit forum.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Info ma feb 11, 2013 10:51 pm

    welkom op het forum!!! ik hoop dat je hier een leuke tijd zal hebben :)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van TheEternalMokou ma feb 11, 2013 10:55 pm

    Heyheyhey, welkom!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Nekotaku ma feb 11, 2013 11:11 pm

    Hoi Alcus! Welkom op TvH! Ik heb gehoord over een sterke Soku speler. Dat was jij vast!
    Welke fighters speel je nog? Zelf speelde ik vroeger voornamelijk fighters, voor ik me meer op shooters begon te focusen. En welk radiostation luister je naar? Want dat interesseert me ook wel. Toevallig AnimeNfo? Die vind ik behoorlijk goed en er wordt redelijk wat Touhou muziek gedraaid.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Urameshiya ma feb 11, 2013 11:22 pm

    Welkom op TvH, Alcus! Ik weet niet of ik je gezien heb op Tsunacon, maar als jij die persoon was die zo sterk was in Hisoutensoku, dan heb ik in elk geval al wel over je gehoord!

    Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen, en veel topics en posts zult posten en uit zult groeien tot een forumlegende die tot het einde der tijden herinnerd en geprezen zal worden. Daarnaast hoop ik dat je ook van Kogasa houdt. Ze mag dan niet in 12.3 zitten, maar als de goden ons gunstig gezind zijn zal ze vast en zeker in 13.5 speelbaar zijn! Het zou verstandig zijn om haar nu alvast te aanbidden en je aan te sluiten bij de Orde van de Paraplu. Echt waar.
    Alcus
    Alcus
    Zilveren Soku Grootmeester


    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Alcus ma feb 11, 2013 11:25 pm

    Bedankt allemaal. Nekotaku: Ik schopte het met Suwako wel erg ver ja. ^^ Ik speelde veel Tekken 3, 4 en 5, Soul Calibur 2, Marvel vs Capcom en een beetje Street Fighter (2, Alpha 3, 4). Hierdoor kende ik de basics van fighters al toen ik begon, dus toen was het een kwestie van de karakters onder de knie te krijgen. Ik luister inderdaad naar AnimeNfo Radio, onder dezelfde naam als deze. Ik ben vooral actief in de IRC channel en daar spreken wij elkaar ook om samen Soku te spelen. Daar hebben wij ook de sign-ups voor de maandelijkse Soku-toernooien. Als er mensen geinteresseerd zijn, jullie zijn welkom om langs te komen en mee te doen. Er is altijd wel iemand die wel wil spelen. En sommigen spelen ook andere touhou games daar.

    Urameshiya: Ik zal het vast en zeker naar mijn zin hebben hier, bedankt. ^^ Ik ken Kogasa wel, maar is jammer genoeg niet een van mijn favorieten, sorry. Die paraplu is toch een beetje raar. Ik heb de demo van TH13.5 geprobeerd en Ichirin lijkt me veelbelovend. Ik kijk er naar uit.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van UNOwen di feb 12, 2013 12:21 am

    Haha! Soku is zo cool! En 13.5 ook. Ichirin is super tof en Unzan is beast! Hartelijk welkom op het forum!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van T di feb 12, 2013 6:35 am

    Van harte welkom, Alcus!
    Graven
    Graven
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : piano

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Graven di feb 12, 2013 8:45 am

    Welkom op de forum ^^
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Khelekgil di feb 12, 2013 10:04 am

    welkom bij de club
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Scarlet di feb 12, 2013 10:33 am

    Welkom op het forum!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Olly di feb 12, 2013 1:25 pm

    Welkom hier ^^
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van RemiliaxScarlet di feb 12, 2013 5:04 pm

    Welkom! Veel plezier op het forum. :D
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Nephilith di feb 12, 2013 5:32 pm

    Welkom, ik ben ook into the fighters, though ik speel haast nooit tegen anderen met soku, altijd alleen tegen de CPU D:

    Misschien spelen we wel eens een keer tegen elkaar >;D
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Shiro di feb 12, 2013 5:42 pm

    Welkom!

    Gesponsorde inhoud


    Hallo allemaal Empty Re: Hallo allemaal

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:04 am