Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
TheScarletDevil
Pshycho Maniac
Rage
Quwanti
Urameshiya
LightSpeedReisen
10 plaatsers

    Ohayo TvH!

    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Ohayo TvH! Empty Ohayo TvH!

    Bericht van LightSpeedReisen wo sep 07, 2011 2:03 pm

    Hallo daar iedereen

    It is I, LightSpeedReisen oftewel kort gezegd, LSR.
    Ik ben gestuit op dit forum door een amerikaanse vriend op steam , hij kwam ineens met een link naar
    dA, dus ik dacht ik zal even een kijkje nemen en ik moet zeggen dat ik verrast ben hoe goed dit forum eruit ziet.
    Ik had mezelf gisteren al geregistreerd op het forum maar wegens tijdsgebrek had ik geen tijd om me even voor te stellen. Nu ik hier ben zal ik maar eens beginnen:

    Ik ben 19 jaar woon in noord-brabant, in een redelijk klein dorpje genaamd St.Willebrord(Ik ben benieuwd of iemand het kent hier op TvH.) Ik ben nu een Touhou fan voor ongeveer anderhalf-2 jaar. Mijn top 5 van favoriete touhou's zijn: Reisen Udongein Inaba, Nitori Kawashiro, Aya Shameimaru, Utsuho Reiuji, en Suika Ibuki(in deze volgorde), mijn favoriete game is Touhou 8 Imperishable Night, en mijn favoriete circles zijn: Silver Forest, Demetori en TAMusic. Ik heb helaas geen van de games origineel, de meeste heb ik van vrienden gekregen. Ik ben niet erg goed in de games, ik kan touhou 8 uitspelen op easy zonder continues, ik heb sommige spell cards van wriggle en mystia gecaptured op lunatic mode, en ik kan blijkbaar(ik heb echt geen idee hoe) tot mokou komen in de extra stage van touhou 8, het is me ook bijna gelukt om hourai elixer te capturen op easy mode maar ik faal altijd bij de laatste 2-3 secondes. Andere games: even kijken, ik kan tot kanako komen in Mountain of faith(alweer easy)maar dat is het zo'n beetje, ik kan wel zeggen dat ik redelijk goed ben in de fighters, ten minste in Hisoutensoku, dus als iemand ooit zin heeft in een match dan ben ik van de partij. Wat ik ook leuk vind zijn de fangames, momenteel speel ik nu Touhou Sky Arena verder speel ik ook touhoumon,en super marisa. Wat betreft touhou merchandise, het enige wat ik nu momenteel heb is een touhou shirt: Voorbeeld
    en een Eirin PVC Figure(van Griffon Enterprises): Voorbeeld

    Behalve Touhou kijk ik ook best veel anime, momenteel alleen nekogami yaoyorozu. Verder ben ik ook een gamer momenteel speel ik vaak games op de pc, meestal steam games zoals Borderlands, Team fortress 2, left 4 dead 2 en killing floor, daarom zal je me ook vaak op steam vinden, als je me wilt toevoegen: Mijn profiel. Ik hou nogal van roleplaying, en dat doet ik meestal op steam als ik geen zin heb in games, of me gewoon verveel. Behalve een touhou fan ben ik ook een sonic/sega fan, ik ben gewoon dol op die blauwe egel(sorry als dat raar klinkt).

    Ik ben ook een beetje een gfx artist, dat houdt in dat ik zelf signatures maak, hier een paar voorbeelden:
    signatures:

    Verder had ik nog een vraag:
    Ik ben ook lid van een engels touhou forum, en ik gebruik daar rotational signatures, dat houd in dat elke keer als je de pagina ververst er een andere signature komt, ik vroeg me af of ik dit hier ook kan(misschien dat het tegen de regels is of zo?).

    In ieder geval dat is ongeveer mijn introductie, het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik blij ben om een deel uit te maken van TvH, en dat dat nog voor een lange tijd zo blijft.


    Ohayo TvH! Marisa_win
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 4:01 pm

    Ohayo en goeiemiddag. En van harte welkom op TvH natuurlijk!

    Ik zal maar meteen eerlijk bekennen dat ik echt nog nooit van St.Willebrord gehoord heb - aan hoeveel inwoners moet ik ongeveer denken?

    Een potje Hisoutensoku lijkt me leuk, maar ik kan er zelf niets tot weinig van. Dan toch liever Sky Arena - die kan ik ook niet veel van, maar daar kan ik in ieder geval de computer nog verslaan... XD Misschien wel leuk om er een thread voor op te zetten, voor online matches in Hisoutensoku/Touhou Sky Arena/alles Touhou wat online kan. (Is er iemand dapper genoeg voor online Kaeiduka/PoFV?)


    LSR schreef:het is me ook bijna gelukt om hourai elixer te capturen op easy mode maar ik faal altijd bij de laatste 2-3 secondes
    Op het eind pas? Ik vind bij die kaart altijd de een-na-laatste fase, met die kruisende groene kogels, moeilijker dan de laatste. Al gaan die laatste paar seconden natuurlijk wel tergend langzaam... [/klein beetje off-topic]


    LSR schreef:Verder had ik nog een vraag:
    Ik ben ook lid van een engels touhou forum, en ik gebruik daar rotational signatures, dat houd in dat elke keer als je de pagina ververst er een andere signature komt, ik vroeg me af of ik dit hier ook kan(misschien dat het tegen de regels is of zo?).
    Ik heb geen ervaring met rotational signatures, maar het lijkt me geen enkel probleem als ik het zo hoor, dus ga gerust je gang. Die sigs van je zien er niet slecht uit trouwens.


    LSR schreef:In ieder geval dat is ongeveer mijn introductie, het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik blij ben om een deel uit te maken van TvH
    Insgelijks! Blij dat je erbij bent, en aarzel vooral niet om al die topics op te zetten die er al lang hadden moeten zijn maar er nog niet zijn.



    Laatst aangepast door Urameshiya op wo sep 07, 2011 4:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Quwanti wo sep 07, 2011 4:01 pm

    Leuk! Nog een nieuw lid! Welkom!

    Ik vind de signature van Utsuho zelf ook het beste. Maar de andere drie zijn ook awesome!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Rage wo sep 07, 2011 4:04 pm

    Haha! Touhou-Club, Rage strikes once again!

    Welkom =3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 4:10 pm

    Rage schreef:Haha! Touhou-Club, Rage strikes once again!
    Serieus, als ik er het geld voor had zou ik een standbeeld voor je gaan neerzetten, Rage.


    LSR schreef:Ik hou nogal van roleplaying
    Ik was het net vergeten te zeggen, maar er zijn ondertussen meerdere mensen op het forum die aangegeven hebben van RP te houden, dus als er behoefte is aan een aparte RP-sectie moeten jullie het vooral zeggen!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Rage wo sep 07, 2011 4:52 pm

    Urameshiya schreef:
    Rage schreef:Haha! Touhou-Club, Rage strikes once again!
    Serieus, als ik er het geld voor had zou ik een standbeeld voor je gaan neerzetten, Rage.

    Zolang je me maar afbeeld als een luie gozer die in zn bed ligt te slapen.

    Trouwens over het hele RP, is daar een limiet op characters? Alleen binnen de Touhou series?

    Wijziging door Hakurei Ninja: [quote] tag fix
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 07, 2011 5:22 pm

    Welkom!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 5:24 pm

    Rage schreef:
    Urameshiya schreef:Serieus, als ik er het geld voor had zou ik een standbeeld voor je gaan neerzetten, Rage.
    Zolang je me maar afbeeld als een luie gozer die in zn bed ligt te slapen.
    Mij best, maar ik weet niet of er dan nog wel sprake kan zijn van een standbeeld.

    Rage schreef:Trouwens over het hele RP, is daar een limiet op characters? Alleen binnen de Touhou series?
    Ik zou het niet weten. Ik heb geen verstand van RP, dus als we een aparte RP-sectie aanmaken zou ik iemand anders willen vragen daar de leiding over te nemen.

    EDIT: Sorry trouwens dat we je welkomstopic zo genadeloos hijacken, LSR.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van LightSpeedReisen wo sep 07, 2011 7:45 pm

    @Urameshiya: thanks~
    En tja het zit rond de 9000 bewoners, maar het is best een klein dorpje. - Meestal is het dat ik net een paar seconde over heb en dan ga ik iets te ver opzij en dan ga ik dus dood- Ik moet nog eens een keer Sky Arena tegen iemand anders spelen, lijkt me leuk ook al kan ik er niks van. En ja hetzelfde voor POFV, hoewel ik niet zou weten hoe ik die tegen iemand online speel. En maak je geen zorgen over dat hijacken, ga gerust je gang.
    @Quwanti: Dankje~
    @Rage: Hartelijk dank voor het verwelkomen
    @Pshycho Maniac:Dank!

    En ik heb wel een paar topic's in gedachten die nog niet op het forum staan.
    In ieder geval bedankt iedereen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Rage wo sep 07, 2011 9:29 pm

    LightSpeedReisen schreef:@Urameshiya: thanks~
    En tja het zit rond de 9000 bewoners, maar het is best een klein dorpje. - Meestal is het dat ik net een paar seconde over heb en dan ga ik iets te ver opzij en dan ga ik dus dood- Ik moet nog eens een keer Sky Arena tegen iemand anders spelen, lijkt me leuk ook al kan ik er niks van. En ja hetzelfde voor POFV, hoewel ik niet zou weten hoe ik die tegen iemand online speel. En maak je geen zorgen over dat hijacken, ga gerust je gang.

    It's over Nine Thousaaaaaaaaaaaaaand!!!
    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van TheScarletDevil wo sep 07, 2011 10:26 pm

    Welkom op het forum ^^
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Hakurei Ninja wo sep 07, 2011 11:55 pm

    Welkom Lightspeed!

    Mooie banners! Ik kan mezelf wel redden in Photoshop, maar stock en photoshopfilters heb ik minder ervaring mee, dus ik doe het je niet na. En die van Okuu is inderdaad geweldig. :o

    Urameshiya schreef:
    Rage schreef:Trouwens over het hele RP, is daar een limiet op characters? Alleen binnen de Touhou series?
    Ik zou het niet weten. Ik heb geen verstand van RP, dus als we een aparte RP-sectie aanmaken zou ik iemand anders willen vragen daar de leiding over te nemen.
    Dan heb je geluk dat ik enige RP-ervaring heb. ^^

    Zelf vind ik originele personages in originele settings het leukste, dus als het aan mij lag zou allebei mogen.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van LightSpeedReisen do sep 08, 2011 9:00 am

    @TheScarletDevil: Dankje~

    @Hakurei Ninja: Om eerlijk zijn deze die ik heb gemaakt heb niet echt zo speciaal, gewoon een beetje de opacity veranderen en wat brushes enzo. Ik ben nog een beginner maar ja ik probeer beter te worden.

    Oja ik ben nog vergeten te vragen, of mijn signatures de goede grootte zijn zo niet dan pas ik ze wel even aan.

    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Helepolis do sep 08, 2011 11:22 am

    Gaat wel hard met de nieuwe members of niet Ura?

    Welkom trouwens =)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 12:18 pm

    Helepolis schreef:Gaat wel hard met de nieuwe members of niet Ura?
    Ja, dat had je toen je hier vorige week rond deze tijd kwam niet gedacht, hè? Om eerlijk te zijn kijk ik er zelf ook (blij verrast) van op.

    [/alweer een topic-kaping]

    Gesponsorde inhoud


    Ohayo TvH! Empty Re: Ohayo TvH!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 3:29 am