Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
leofox
Rage
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Nephilith
UNOwen
RemiliaxScarlet
Nekotaku
Shiro
kyr2005
Sophie
15 plaatsers

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Sophie za jan 05, 2013 5:28 pm

    Omdat ik lief ben en jullie net zoveel kans gun om te winnen:
    Je kunt nu een heel mooi tablet winnen bij de aniway.

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Pv230_WacomBambooTablet


    De Aniway heeft elk nummer prijsvragen, maar dit keer is de prijs wel erg interessant!
    Namelijk een heilig Wacom Bamboo Manga, Limited Edition.
    (en als je niet tekent, die dingen zijn duur dus ook te verkopen, lol)

    Het enige wat je hoeft te doen is de prijsvragen beantwoorden en je adres in te vullen, de aniway is een betrouwbare site.

    http://www.aniway.nl/prijsvragen.html


    De antwoorden (zoals ik ze heb gevonden):

    1. Ketting
    2. Dragonball GT
    3. Een browser game
    4. De producer



    Ps: als een van jullie wint, dan eis ik wel dat jullie een tekening voor me maken <3
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van kyr2005 za jan 05, 2013 5:59 pm

    Ik doe mee ookal zou ik er niet veel aan hebben. Wat sportief dat je zelfs de antwoorden geeft xD
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Shiro za jan 05, 2013 6:34 pm

    Wat is het verschil tussen een Manga Wacom tablet en een gewoon Wacom tablet?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Nekotaku za jan 05, 2013 8:25 pm

    Cool, ik ga meedoen! Ik heb een Wacom Bamboo pen & touch medium. Als ik de manga win krijg je 'm, Skip.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van RemiliaxScarlet za jan 05, 2013 8:26 pm

    Ik ga meedoen. 8D
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van UNOwen za jan 05, 2013 8:37 pm

    Heh, het kan geen kwaad, ik verstuur ook! :P
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Nephilith za jan 05, 2013 8:54 pm

    Volgens mij moet het laatste antwoord regisseur zijn.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hospitalité


    --edit--

    Oh wacht ik lees de naam te snel xD
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van RemiliaxScarlet za jan 05, 2013 8:58 pm

    Hmmm...dat antwoord met die Black Rock Shooter was lastig.
    Het personage is Black Rock Shooter, die oorspronkelijk een OC was van illustrator Huke en daarna werd uitgebreid naar een anime, manga en browser game. Het figuurtje is getekend door Chanxco, uit de game Puchitto Rock Shooter, een browser-game. Maar ze droeg weer originele kleding. Het zou me niets verbazen als het een strikvraag is. -3-
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Nekotaku za jan 05, 2013 9:01 pm

    Ik wilde de antwoorden zelf zoeken (leek me eerlijker) en die Black Rock Shooter zat ik ook eerst naast. Ik had enkel naar de afbeelding gekeken en niet naar de naam. Inderdaad een strikvraagje. Maar wel een goeie.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Sophie zo jan 06, 2013 2:16 am

    Zoals ik zei, ik dénk dat de antwoorden zo waren.
    Ik heb de figure gegoogled, en er stond bij dat hij gemaakt was naar het model uit de browsergame, dus vandaar.

    Ik denk ook niet dat aniway strikvragen bedenkt, laten we eerlijk zijn, de vragen zijn altijd erg simpel...

    Wat er 'manga' is aan de tablet weet ik ook niet, maar wacom is een goed merk, ik heb zelf ook al twee jaar een wacom, en je krijgt er mangastudio bij dus ik denk dat het gewoon om het manga idee gaat. (Het is tenslotte de aniway).

    Succes iedereen!

    Ik hoop dat een van ons wint. ^-^


    En @Neko, ik vind het echt héél lief van je dat je het aanbied, maar ik heb al een mooie A3 wacom, dus ik vind dat hij beter kan gaan naar iemand die een slechter tablet heeft, aangezien er genoeg goede artists op dit forum zitten.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Hakurei Ninja ma jan 07, 2013 5:54 pm

    Ook ingevuld. Ik heb al een ietwat oude tweedehandse maar wel erg mooie medium (A5) Bamboo tablet, dus zelf hoef ik hem niet, maar ik zou er wel graag iemand hier blij mee willen maken als ik hem toevallig zou winnen.

    De 'strikvraag' kwestie met BRS doet me denken aan een prijsvraag van een of ander kinderblad die ik had op de basisschool waarbij de vraag was wat de eerste twee pokemon spellen waren. Ik was overtuigd dat het een strikvraag was en het antwoord "Pokemon Rood en Groen" was (Pokemon Blauw was een soort special edition in Japan. Onze Pokemon Rood en Blauw zijn gebaseerd op de verbeteringen van de Japanse Blauwe versie), maar achteraf gezien zou een kinderblad het nooit maken zo'n strikvraag te gebruiken. lol


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op ma jan 14, 2013 12:05 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : woeps, A5, niet A3. Groot verschil.)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Pshycho Maniac ma jan 07, 2013 8:17 pm

    Bedankt voor de antwoorden Skippy!

    Misschien wint er zelfs iemand hier.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Rage do jan 10, 2013 2:40 am

    Pffff, ik heb een Cintiq dus ik hoef deze niet xD
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Sophie za jan 12, 2013 12:23 am

    Maar je kan er altijd iemand anders mee blij maken though...
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Rage za jan 12, 2013 1:14 am

    ik heb nog een Bamboo v3 liggen echter zonder die software

    Gesponsorde inhoud


    Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition Empty Re: Win een Wacom Bamboo Manga Limited Edition

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 4:34 am