Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Quwanti
Urameshiya
kyr2005
7 plaatsers

    Greetings

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Greetings Empty Greetings

    Bericht van kyr2005 di sep 06, 2011 10:40 pm

    Well, ik ben dus nieuw. Ik hou van touhou en en ik kwam per ongeluk op dit forum terecht, so yhea. Hopelijk word dit forum een goeie ervaring XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 10:56 pm

    Niets per ongeluk! Het was voorbestemd dat je hier kwam, vraag maar na bij Remilia.

    Welkom op TvH!

    Het is overigens ook voorbestemd dat je het naar je zin krijgt op dit forum en veel interessante nieuwe topics aan zult maken. Vraag maar aan Remilia.

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van kyr2005 di sep 06, 2011 11:40 pm

    Urameshiya schreef:Niets per ongeluk! Het was voorbestemd dat je hier kwam, vraag maar na bij Remilia.

    Welkom op TvH!

    Het is overigens ook voorbestemd dat je het naar je zin krijgt op dit forum en veel interessante nieuwe topics aan zult maken. Vraag maar aan Remilia.

    well played.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Quwanti di sep 06, 2011 11:54 pm

    Ha, geweldig! Nog een niew lid. :P En nu ook nog eens uit het Belgische deel! Welkom!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Hakurei Ninja wo sep 07, 2011 12:07 am

    Oh, je hebt gelijk, Antwerpen! Nu hebben we twee mensen uit België op het forum! *haalt Goudse kaasblokjes op Delfts blauw om het te vieren*

    Welkom bij de club, Kyr! En dat je voorbestemd mag wezen om veel posts te posten! ;D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 07, 2011 9:57 am

    Welkom.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van kyr2005 wo sep 07, 2011 10:43 pm

    Hakurei Ninja schreef:Oh, je hebt gelijk, Antwerpen! Nu hebben we twee mensen uit België op het forum! *haalt Goudse kaasblokjes op Delfts blauw om het te vieren*

    Welkom bij de club, Kyr! En dat je voorbestemd mag wezen om veel posts te posten! ;D
    en wat een toeval dat ik die andere persoonlijk ken xD naja, ik zal m'n best doen om een beetje actief te zijn (meestal vergeet ik forums nogal snel..)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 11:26 pm

    kyr2005 schreef:en wat een toeval dat ik die andere persoonlijk ken xD naja, ik zal m'n best doen om een beetje actief te zijn (meestal vergeet ik forums nogal snel..)
    Dus als ik het goed begrijp moet ik je gewoon met wat herinneringsmailtjes spammen op het moment dat je lang niets van je laat horen?

    Nouja, maak je er maar geen zorgen om, Remilia vergist zich niet.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van kyr2005 do sep 08, 2011 12:11 pm

    Urameshiya schreef:
    kyr2005 schreef:en wat een toeval dat ik die andere persoonlijk ken xD naja, ik zal m'n best doen om een beetje actief te zijn (meestal vergeet ik forums nogal snel..)
    Dus als ik het goed begrijp moet ik je gewoon met wat herinneringsmailtjes spammen op het moment dat je lang niets van je laat horen?

    Nouja, maak je er maar geen zorgen om, Remilia vergist zich niet.
    dat.. kan je doe, maar ik heb het ondertussen al op mijn balk gezet met sites waar ik vaak naar toe ga dus dat komt wel in orde xD
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van wolfie559 do sep 08, 2011 7:58 pm

    yo
    umu
    yo kyrrrrrrr
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Michiresu do sep 08, 2011 9:05 pm

    kyr2005 schreef:
    en wat een toeval dat ik die andere persoonlijk ken xD naja, ik zal m'n best doen om een beetje actief te zijn (meestal vergeet ik forums nogal snel..)

    *hides under hat*

    Gesponsorde inhoud


    Greetings Empty Re: Greetings

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:38 pm