Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    hi :D

    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    hi :D Empty hi :D

    Bericht van Michiresu di sep 06, 2011 9:23 pm

    Hallo iedereen, ik ben hier toevallig komen aanrollen via deviantart en dacht, laat ik me maar registreren :D

    Goed ik ben dus Michiresu (uit belgië ;)) en ben al zo een 5 bijna 6 maanden into touhou.
    Ik heb er kennis mee leren maken door een vriend. In het begin freakte ik toen ik de spellen speelde, maar eenmaal je het wat gewoon bent lukt het wel. Ik ben ook geen ster in gamen (nooit echt geweest) en heb eigenlijk nog geen enkele touhou game succesvol kunnen uitspelen. Maar het gaat om het plezier niet :p
    Ook de muziek die erbij hoort spreekt me aan. M'n favoriete theme's zijn die van sakuya,suwako en cirno.
    Op dit moment is Suwako m'n favoriete touhou personage (I just love frogs xD) Cirno,Flandre,Remilia,sakuya en chen spreken me ook wel aan. Ik heb jammer genoeg geen touhou merchandise ofzo in huis, maar wil wel ooit enkele nendoroids ervan hebben (waarom zijn ze zo prijzig T_T)

    buiten touhou spreekt japan me ook sterk aan.
    ik hou me ook bezig met anime en manga, om te zien welke ga even naar http://myanimelist.net/profile/michelleverm

    Nuja als men nog iets wilt weten vraag maar, ik bijt denk ik niet :p


    Laatst aangepast door Michiresu op wo sep 07, 2011 4:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 9:28 pm

    Welkom!

    Suwako IS een van mijn favorieten. (Haar hoed is de beste)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 9:55 pm

    Welkom op TvH, Michiresu!

    Ik ben erg blij dat we nu ook een Belgisch lid hebben; nu heeft het tenminste zin om overal "Nederlandstalig" in plaats van "Nederlands" neer te zetten. Dus ik hoop dat je hier maar lang moge blijven! En dat je je hier een beetje thuisvoelt, maar gezien je interesses zal dat vast wel goedkomen: we hebben hier een hoop Japan/anime/manga-fanaten (mijzelf meegerekend).

    Michiresu schreef:heb eigenlijk nog geen enkele touhou game succesvol kunnen uitspelen. Maar het gaat om het plezier niet :p
    Daar ben ik het helemaal mee eens, maar stiekem geeft het ook gewoon een kick als je iets uitspeelt wat je nog niet eerder uitgespeeld hebt, of op een manier waarop het nog nooit eerder gelukt is. =P Maar zoals je zelf al zei wennen de spellen naarmate je ze speelt, dus het moment dat je er een succesvol uitspeelt komt vast ook nog wel!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van Hakurei Ninja di sep 06, 2011 9:56 pm

    Een Belg, wat gezellig! Volgens mij hebben we die nog niet.

    Welkom! Hopelijk voel je je snel thuis tussen al die rare Nederlanders. :P

    PS: mooie lijst manga/anime ^^ En Tsubasa is het idd waard te lezen, vooral verderop de serie wanneer de plottwists plots allemaal om de hoek komen kijken.
    FlandreScarlet
    FlandreScarlet
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Immense destructive power

    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van FlandreScarlet wo sep 07, 2011 4:06 pm

    Hallootjes~!
    Een paar vriendinnen van mij wonen in Belgie!
    Ook in West Vlaanderen!
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van Michiresu vr sep 09, 2011 2:13 pm

    FlandreScarlet schreef:Hallootjes~!
    Een paar vriendinnen van mij wonen in Belgie!
    Ook in West Vlaanderen!
    oh echt?
    zijn ze dan ook gekend met anime of manga of iets of juist niet? :p

    Gesponsorde inhoud


    hi :D Empty Re: hi :D

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 7:04 am