Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+21
NekoMithos
Zigzagwolf
Theedoekje
Yellow-Minion
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
Toumyon
T
Rage
Olly
TH-chen
Atrevir
Mitch
Suuschuu
211nafsimreK
Nephilith
TheEternalMokou
Urameshiya
UNOwen
Sophie
Vee
25 plaatsers

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Vee
    Vee
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan bijna iedereen transmogrificeren tot longboarder na de eerste kennismaking / Damage Immunity tegenover auto's.

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Vee zo okt 28, 2012 12:16 am

    Heya!

    Ik ben Vee, bij sommigen beter bekend als Rizu of die-gast-met-de-angstaanjagende-Combine-cosplay of gewoon Jamey Bierman.

    Ik ben over de jaren heen geinteresseerd geraakt in Touhou maar heb me d'r nog niet helemaal in kunnen storten. Wel Embodiment of the Scarlet Devil gespeeld (Goh, de aanzet was vást niet U.N. Owen Was Her..) en een oogje gekregen op Reisen en Utsuhou (Goed gespeld?).

    Ik ben al jaren een trouwe con-ganger en als het om cosplay gaat een tikkeltje perfectionistisch, studeer Goudsmeden/Ondernemer aan de Vakschool Schoonhoven, en ben door Benjamin en Sophie ingelijfd hier.

    Voor de rest, ik game veel, ik schrijf veel, longboard dagelijks, ik LARP en bouw cosplay props en acessories voor mensen, en natuurlijk gek op Anime. Ik houd wel van een dolletje al schatten de meeste mensen me veels te serieus in, en he-le-maal Roleplay verslingerd, al zo'n 14 jaar nu. Oh right, en ik ben Schots, dus als ik op een gegeven moment in het engels begin te lullen (wat... best wel vaak gebeurt) dan weet je waar dat door komt.

    Als je nog wat meer wilt weten, vraag maar raak! In de tussentijd, thanks for havin' me!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Sophie zo okt 28, 2012 12:20 am

    Yay, welkom!

    En tof, je hoort veelste weinig dat mensen cosplay én LARP kunnen waarderen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van UNOwen zo okt 28, 2012 12:25 am

    Hallo V! Ik noem je gewoon V zoals T T is.
    Stort je vlug helemaal in Touhou en kom dan eens met ons praten in die o zo mooie chatbox helemaal vanonder ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Urameshiya zo okt 28, 2012 12:26 am

    Welkom op TvH! Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om je alsnog volledig op Touhou te storten! En ingelijfd door Benjamin en Sophie, wil dat zeggen dat ze je vandaag op MGC overtuigd hebben hierheen te komen? Of al eerder?

    In elk geval, ik wens je veel plezier hier op het forum, en kom ook vooral eens langs in de chatbox.

    Oh, en een vraagje over je username: is het de letter V, is het vee als in koeien en schapen, of is het nog weer iets anders?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van TheEternalMokou zo okt 28, 2012 12:27 am

    Welkomwelkomwelkomm~ ^-^
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Nephilith zo okt 28, 2012 12:34 am

    Yo V, nice to have you here ;D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Sophie zo okt 28, 2012 12:41 am

    Urameshiya schreef:wil dat zeggen dat ze je vandaag op MGC overtuigd hebben hierheen te komen?

    Dit! > : D



    En Olly en ik hebben ook een Advent Cirno cosplayer tien keer gevraagd om op het forum te komen, hopelijk vergeet hij het niet. ^_^
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van 211nafsimreK zo okt 28, 2012 12:58 am

    Hallo en welkom op het forum :)
    Jij houdt vast wel van kermissen toch? Zeg aub ja, ik begin me zo eenzaam te voelen hier als een van de enige. :)
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Suuschuu zo okt 28, 2012 1:13 am

    Welkom! c:
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Mitch zo okt 28, 2012 1:52 am

    Welkom~ ^w^
    het is trouwens Utsuho
    Atrevir
    Atrevir
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Pasta koken

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Atrevir zo okt 28, 2012 2:17 am

    Whoa grappig jouw hier te zien Bierman. Ik ben het, Paul haha
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van TH-chen zo okt 28, 2012 2:30 am

    Welkom
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Olly zo okt 28, 2012 9:18 am

    Hoi Vee! Welkom hier ^^
    Wat tof dat je cosplay props bouwt enzo, daar ben ik na mijn komachi-zeis ook wel geintereseerd in aan het raken. JE vind het hier vast leuk~

    Skip schreef:
    En Olly en ik hebben ook een Advent Cirno cosplayer tien keer gevraagd om op het forum te komen, hopelijk vergeet hij het niet. ^_^

    Onze epische quest 8D
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Rage zo okt 28, 2012 9:37 am

    Welkom =3!!!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van T zo okt 28, 2012 9:50 am

    Welkom in de wondere wereld van Touhou!

    Gesponsorde inhoud


    Verse zieltjes! (nouja, eentje dan) Empty Re: Verse zieltjes! (nouja, eentje dan)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 10:28 pm