Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Hallo~!!!

    FlandreScarlet
    FlandreScarlet
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Immense destructive power

    Hallo~!!! Empty Hallo~!!!

    Bericht van FlandreScarlet ma sep 05, 2011 3:59 pm

    Ohayo, Konnichiwa, konbowa.

    Uhm, ik ben Flandre, en ik ben nieuw hier..
    Ik heb geen idee hoe dit werkt en wat ik hier moet doen, dus ik zou het niet erg vinden een beetje hulp te krijgen. ^-^'

    Ik heet dus Flandre... Ik hou van spelletjes spelen, piano spelen, rondjes rennen, cake eten, nog meer cake eten, chips eten, snoep eten, jou eten, en tekenen.
    Ik kijk ook heel wat anime en hou ervan om een beetje japans te praten. Ik doe het nu al zo lang dat ik telkens stopwoordjes in het japans krijg. ^^'

    Voor de rest weet ik niet precies wat je wilt weten... Ik speel Touhou liedjes op de piano. ^^
    En ik RPG Flandre Scarlet. Maar ik neem aan dat je al weet wie dat is >w<

    Het was leuk om met je gepraat te hebben, neem nu maar afscheid, Baii baii, ufufufu~!
    C:<
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 05, 2011 4:18 pm

    Konchiwa! En Youkoso bij ons forum! Ik hoop dat je je snel thuis zal voelen hier. (^▽^ ) En als je vragen hebt kan je gerust bij mij terecht.

    FlandreScarlet schreef:Ik hou van (...) piano spelen, (...) en tekenen.
    Ik kijk ook heel wat anime en hou ervan om een beetje japans te praten. Ik doe het nu al zo lang dat ik telkens stopwoordjes in het japans krijg. ^^'

    Voor de rest weet ik niet precies wat je wilt weten... Ik speel Touhou liedjes op de piano. ^^
    Kijk, zo mag ik het horen. Dat zijn nou echt nobele hobby's en interesses. ;D
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Patchouli ma sep 05, 2011 4:32 pm

    welkom flan~ ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Urameshiya ma sep 05, 2011 5:09 pm

    Welkom! Leuk dat je gekomen bent!

    FlandreScarlet schreef:Ik heb geen idee hoe dit werkt en wat ik hier moet doen, dus ik zou het niet erg vinden een beetje hulp te krijgen. ^-^'
    Je bedoelt hoe het forum werkt? Of hoe jezelf hier moet voorstellen?

    Als je dat tweede bedoelt, daar zijn niet echt regels voor, dus hoe je maar wilt. Als je vragen over het forum zelf hebt, of waar een bepaald onderwerp moet, of waar je kunt roleplayen, kun je het (zoals Hakurei Ninja ook al zei) altijd aan hem of aan mij vragen. Of je mag het natuurlijk ook meteen hier vragen.

    Welke Touhou liedjes speel je zoal op de piano? Ik heb er ook een aantal geprobeerd te leren, maar meestal ben ik het zat voordat ik ze behoorlijk onder de knie heb. xD

    P.S.
    Ik zag trouwens bij je andere berichten dat het plaatje in je onderschrift wel een beetje erg groot is. Dat is op zich niet zo'n ramp, maar het maakt de pagina zo wel veel langer, dus zou je 'm misschien ietsje kleiner kunnen maken, of er een stuk vanaf kunnen knippen?
    FlandreScarlet
    FlandreScarlet
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Immense destructive power

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van FlandreScarlet ma sep 05, 2011 7:58 pm

    Ja, sorry voor de grote afbeelding.
    Ik weet niet hoe ik hem kleiner moet krijgen D:
    Zodra ik uitvogel hoe het moet zal ik het doen! Ik heb trouwens ook al geprobeerd hem weg te halen maar dat lukte niet. =_= Fail.

    Ik kan U.N.Owen was her?, Septette for the Dead Princess, Lunatic Eyes invisible full moon, Suwa Foughten field, Pocket watch of blood, Necrofantasia, Border of life, Heian Alien,Hartmann's Youkai Girl, noem het maar op!

    Mijn piano lerares word gek van al die moeilijke en snelle liedjes, maar ik vind ze superleuk om te doen. ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Urameshiya ma sep 05, 2011 9:38 pm

    FlandreScarlet schreef:Ja, sorry voor de grote afbeelding.
    Ik weet niet hoe ik hem kleiner moet krijgen D:
    Zodra ik uitvogel hoe het moet zal ik het doen! Ik heb trouwens ook al geprobeerd hem weg te halen maar dat lukte niet. =_= Fail.
    Nee, dat klopt. Je signature onder oude posts vandaan halen kan niet, zelfs als je 'm in je profiel verandert. Maar het is niet zo'n ramp. Als je wilt kan ik 'm wel wat kleiner voor je maken. Wat vind je van iets als dit?
    Hallo~!!! Flandr10
    Omdat we nog niet helemaal uit zijn over wat de maximale hoogte moet worden, zou het best kunnen dat ie straks nog wat kleiner moet, maar dan kun je aan Ninja vragen om 'm nog wat kleiner te maken, die vindt dat soort dingen erg leuk om te doen. Ik kan alleen niet garanderen dat je het plaatje naderhand nog herkent als hij ermee aan de slag gaat. ;D

    FlandreScarlet schreef:Ik kan U.N.Owen was her?, Septette for the Dead Princess, Lunatic Eyes invisible full moon, Suwa Foughten field, Pocket watch of blood, Necrofantasia, Border of life, Heian Alien,Hartmann's Youkai Girl, noem het maar op!

    Mijn piano lerares word gek van al die moeilijke en snelle liedjes, maar ik vind ze superleuk om te doen. ^^
    Ooh, da's niet mis. Ik zou Heian Alien zelf ook wel eens willen proberen (moet ik er wel het geduld voor hebben natuurlijk...) Heb je daar misschien bladmuziek van?


    Laatst aangepast door Urameshiya op di sep 06, 2011 12:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Hakurei Ninja di sep 06, 2011 12:27 am

    Urameshiya schreef:maar dan kun je aan Ninja vragen om 'm nog wat kleiner te maken, die vindt dat soort dingen erg leuk om te doen.
    Jah, ik wilde je nog voorstellen het voor je te doen, tot ik hoorde van Ura dat hij er mee bezig was. :(

    FlandreScarlet schreef:Ik kan U.N.Owen was her?, Septette for the Dead Princess, Lunatic Eyes invisible full moon, Suwa Foughten field, Pocket watch of blood, Necrofantasia, Border of life, Heian Alien,Hartmann's Youkai Girl, noem het maar op!

    Mijn piano lerares word gek van al die moeilijke en snelle liedjes, maar ik vind ze superleuk om te doen. ^^
    Wow, wat een lijst. Ik kan alleen mijn eigen enorm simpele arrange van Haigoku Lullaby. (TH11 stage 5) Hoewel ik die waarschijnlijk nog een paar keer zou moeten spelen voor ik hem weer ken, want ik heb het gevoel dat ik heb half ben vergeten. En ik zou niet weten in welke toonsoort die ook alweer begint.

    Weet jij een plek waar je de bladmuziek van een paar goede piano arranges kan krijgen?
    FlandreScarlet
    FlandreScarlet
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Immense destructive power

    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van FlandreScarlet di sep 06, 2011 4:46 pm

    Hakurei Ninja schreef:Weet jij een plek waar je de bladmuziek van een paar goede piano arranges kan krijgen?

    Ja hoor~!
    Gewoon op Youtube zoeken, met bijvoorbeeld: ''U.N.Owen was her? piano''
    Dan krijg je een arrange van kkcwoh ofzoiets, en meestal heeft hij de MP3 download en Sheet Music in de beschrijving. Zo doe ik dat gewoon.

    En bedankt voor de afbeelding, Urameshiya! Even kijken of ik hem kan uploaden op Photobucket en dan kan gebruiken. :P

    Gesponsorde inhoud


    Hallo~!!! Empty Re: Hallo~!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 1:40 am