Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Ranivus
Sophie
wolfie559
Info
Olly
Quwanti
Mitch
Koishi~
T
Toumyon
Tanshu
Urameshiya
-NightLunya-
17 plaatsers

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    -NightLunya-
    -NightLunya-
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 30

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van -NightLunya- do mei 10, 2012 3:00 pm

    Hi all!
    Ik ben NightLunya, een echt grote Touhoufag. Ik hou van Touhou-Project en ik vind dat rarissim gemeenschappen zijn echt vaak grote ^ ^ "We kunnen delen onze kennisvormen en onze favorieten dingen over Touhou!

    Laat mij u een volledige presentatie veel te weten over mij ^^"

    De presentatie van me

    Name : Xavier
    Leeftijd : 19
    Geslacht : Mannelijk

    Bezetting : Ik ben oprichter en webmaster van Touhou-Online, een Belgisch-Franse Gemeenschap ^^"
    Woonplaats : Belgïe (zuid)
    Waarom ik hier schrijf? : Ik ontmoette een van de Ambassadeur van TvH in Made In Asia en dan heb ik hier ingeschreven

    Sinds wanneer weet je dat de Touhou-Project? : Sinds november 2010 ^ ^ "
    Hoe kan ik ontdekte Touhou? : ... McRoll --"

    Over mij en Touhou

    Speel je het vaak? : Ik stopte om te spelen sinds 2 maanden kan ik weer spelen, maar een paar ^ ^ "
    In welke moeilijkheidsgraad speel je op Touhou? : Gemakkelijk en Lunatic in de strijd-games
    Wat vind je in Touhou? Tekens, muziek, andere? : Ik hou echt van alles in Touhou, behalve dat ik niet kan spelen op Touhou (mijn niveau daalt elke keer als ik probeer te spelen, dat is de reden waarom ik volledig gestopt)
    Wat zijn mijn favoriete personages? : Mhhh

    - Flandre Scarlet
    - Remilia Scarlet
    - Sakuya Izayoi
    - Cirno
    - Hong Meiling
    - Marisa Kirisame
    - Patchouli Knowledge
    - Alice Margatroid
    - Utsuho Reiuji
    - Mima

    Ik heb een paar anderen, maar ik denk dat dit hier genoeg ^ ^ "

    Wat zijn mijn favoriete muziek thema's? :

    - U.N. Owen Was Her
    - Septette for the Dead Princess
    - Beloved Tomboyish Girl
    - Shanghai Meiji of 17
    - The Maid and the Pocket Watch of Blood
    - Voile, the Magic Library
    - Reach for the Moon, Immortal Smoke
    - Fall of Fall ~ Autumnal Waterfall
    - Faith is for Transient People
    - The Doll Judgement

    Ik heb een paar anderen, maar ik denk dat dit genoeg is ^ ^ "

    Bent u echt fan of bent u begint in World Gensokyo's: Echt waar? Ik ben 'expert' bij mijn weten veel dingen over Gensokyo ^ ^ "

    En ... hoe zit het met mezelf?

    Over Fanwork, wat doe ik? : Ik kan niet tekenen (--"), maar als ik geluid Modeler (begrijpen door: het wijzigen en "het creëren van" geluid voor programma's of games), heb ik soms te wijzigen remixes van Touhou muziek ^ ^
    Wat vind je leuk om te doen, behalve Touhou? : Ik hou van auto's, computeren, waardoor vriend relaties met anderen volkeren, en etc. ..
    Waar wacht je nog van dit forum? : Om geaccepteerd te worden door sommige Touhoufags, en alsjeblieft, alsjeblieft, echt alsjeblieft, probeerde om me de smaak weer te spelen op Touhou Project ...
    Kan ik naar de Japanse gebeurtenissen, zoals Japan Expo, en etc. .. ?: Ja natuurlijk, voornamelijk Franse kinderen, en soms als exposant ...
    Wat voor soort muziek vind je leuk? : Ik hou van Electro, J-Rock, J-Metal, J-Progressive Metal / Rock

    Andere?

    Ik wil echt een manier om mij in staat om opnieuw te spelen Touhou te vinden, want zoals ik "haatte" om ze te spelen vanwege mijn niveau, ben ik gestopt om ze te spelen. Ik wil om een ​​oplossing te moedigen me aan om opnieuw te spelen, vinden ongeacht het niveau, zelfs alleen voor Touhou 12.3 (Soku) en een aantal Danmakus

    Een foto van uzelf of van uw favoriete mensen / karakter?

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Mod_article4559262_1

    En ik, in Flandre Scarlet kostuum =D

    En ... dat is alles ^^"
    Bedankt voor het lezen ^^

    (note: I can't speak dutch, just very few, I speak english and french)
    (don't hesitate to correct this presentation if errors ^^")
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Urameshiya do mei 10, 2012 3:09 pm

    Van harte welkom hier!

    Ik denk dat je zo ongeveer de langste introductie ooit hebt geschreven op dit forum. En dat voor iemand die Nederlands moeilijk vindt. :o Petje af! XD

    Goed, dan zal ik nu wat aanmoedigingen geven zodat je weer Touhou kunt gaan spelen.

    JE KUNT HET!
    JE BENT NOG STERKER DAN CIRNO!

    En de beste manier om beter in de shmups te worden is oefenen! Als je de hele tijd 1 enkele game op 1 moeilijkheidsgraad blijft proberen, haal je het uiteindelijk vast wel. Soms wordt het even wat minder leuk, of gaat het even wat minder goed, maar als je dan doorzet voelt het nog beter als je het uiteindelijk uitspeelt. :D
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Tanshu do mei 10, 2012 3:24 pm

    Ik had je al gesproken in de chat, maar nogmaals gegroet!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Toumyon do mei 10, 2012 3:27 pm

    Wow, thats awesome, Hello there sir, welcome to the Stairs of Hakugyokuro or as we call it Trappen van Hakugyokuro.

    Im typing you this post in english so its easyer for you to read, but as you know, we normally speak dutch here becase we are a dutch forum...gotta give my respects for typing it all in dutch though, and in such great detail and length.

    I have no more questions for you, becase you pretty much awnserd it all, be welcomed and have fun.
    (from now on when we talk i shall post and speak dutch again.)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van T do mei 10, 2012 3:54 pm

    Welcome to TvH, and that was quite a long introduction you made there, good job!
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Koishi~ do mei 10, 2012 4:11 pm

    Ja, welkom! :)
    I hope you enjoy this site~♥️
    -NightLunya-
    -NightLunya-
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 30

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van -NightLunya- do mei 10, 2012 4:23 pm

    Thank you very much <3

    (I don't know if you noticed the link under the picture of Remilia and Flandre, it's me cosplayed ^^")
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Mitch do mei 10, 2012 4:33 pm

    Welcome here~ Hope you enjoy it~ ^^
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Quwanti do mei 10, 2012 5:13 pm

    Bienvenue sur le forum!

    Het valt mij op dat er aardig wat Franstaligen fan zijn van touhou!

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Olly do mei 10, 2012 5:17 pm

    Welcome here!
    You amazed me with such a long introduction in Dutch, my respects.
    And I think that if you practice enough you will eventually get better at Touhou, I am really bad too, so it isn't that big of a problem, hehe
    It's nice to that you cosplay, Flan-chan~~
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Info do mei 10, 2012 5:50 pm

    Yay, nog een flan-chan fan~

    welkom hier!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van wolfie559 do mei 10, 2012 6:08 pm

    welcome ik heb u gezien op made in asia
    -NightLunya-
    -NightLunya-
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 30

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van -NightLunya- do mei 10, 2012 7:44 pm

    U zou hebben gezien hoe de Made in Azië? Ik ben op zoek naar de persoon die mij het ​​visitekaartje van het forum hier x)

    (
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Sophie do mei 10, 2012 8:28 pm

    Welkom!

    Veel plezier hier! :3
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Tanshu do mei 10, 2012 8:57 pm

    -NightLunya- schreef:U zou hebben gezien hoe de Made in Azië? Ik ben op zoek naar de persoon die mij het ​​visitekaartje van het forum hier x)

    (
    Ik weet bijna zeker dat dat Neko (Nekotaku) is geweest. XD

    Gesponsorde inhoud


    Introductie van NightLunya en de gemeenschap Empty Re: Introductie van NightLunya en de gemeenschap

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 8:37 pm