Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon Empty Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Bericht van Nekotaku vr apr 27, 2012 3:59 pm

    De nieuwste Touhou figurine die Griffon gaat uitbrengen is Yuyuko:
    http://www.griffon.co.jp/toho/products/yuyuko_v2.html

    Dit is de tweede Yuyuko release, en net zoals de eerste versie (http://www.griffon.co.jp/toho/products/yuyuko/yuyuko_re.html) is deze door i-con ontworpen, die al veel moois voor Griffon heeft gemaakt. De pose is deze keer veel dynamischer en net zoals bij hun recente Hina zit er veel beweging en expressie in. De laatste tijd lijkt Griffon voor een minder statische look te gaan in hun producties, en de resultaten mogen er zijn.

    Dit is prima nieuws, aangezien de eerste Yuyuko meestal overal uitverkocht is en ik nog geen restocks heb gezien.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon Empty Re: Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Bericht van Quwanti vr apr 27, 2012 4:41 pm

    Da's een mooie figurine!

    Ik heb als het goed is ook gehoord dat er een Medicine Melancholy figurine komt (klik)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon Empty Re: Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Bericht van Pshycho Maniac vr apr 27, 2012 5:21 pm

    Dat zijn beide harstikke mooie figuren.

    Figuren die er een beetje dynamisch zijn vind ik altijd wat mooier dan de statische.
    Ziet er meestal gewoon beter uit.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon Empty Re: Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Bericht van Sophie vr apr 27, 2012 5:38 pm

    Die is zo tof!

    Die Shikieiki van Griffon hebben we aan Suus gegeven voor haar verjaardag. :3

    Ik wil zelf die Suwako en Cirno (en Koishi), vind alleen die non-scale pop ver Cirno derp...

    Hun deformed Saber en die Minase figures.. HNNNGGGG!!

    Gesponsorde inhoud


    Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon Empty Re: Nieuwe Yuyuko figurine van Griffon

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 12:26 am