Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Sup

    Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Tekenen, Design

    Sup Empty Sup

    Bericht van Ekster za sep 03, 2011 6:41 pm

    O heey, ik werd verzoekt om hier te komen kijken en waarom niet? Ik heb vele namen, maar hier heet ik gewoon Ekster.( omdat ik van die beesten hou ) Ik ben al enkele jaren fan van Touhou. (niet meer zo veel als vroeger althans) Ik heb enkele touhou merchandise in mijn bezit, namelijk Ghostly Field Club CD, een Yuyuko knuffel, en een Komachi en Aya PVC figuren. Hopelijk krijg ik nog een Satori plush als souvenir van mijn vriend in Amerika. Ik hou dus ook van verzamelen. Ik hou ook niet alleen van geld verspillen, maar ook van kunst, vooral tekenen (als voorbeeld zie mijn avatar) en grafisch design en ik ga graag later naar de kunst academie. Persoonlijk ben ik vrij gestoord en cynisch.

    Voor de rest vindt ik het leuk dat er eindelijk een Nederlands touhou forum is. Ik heb gemerkt dat het steeds populairde wordt in ons klein kriegel landje.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Sup Empty Re: Sup

    Bericht van Hakurei Ninja za sep 03, 2011 7:43 pm

    Welkom bij ons nederige forum, Ekster!

    Dus je bent grafisch ingesteld, hè? Mooi. ^^ Jou kunnen we wel gebruiken met de beoordeling van het design van de site. Ik had het er vandaag al met Urameshiya over dat het misschien handig is een topic te maken daarover, zodat we nog wat feedback krijgen en de meningen van leden kunnen pijlen over het huidige forumthema en eventuele toekomstige optionele thema's.

    Trouwens is er nog geen plek op het forum om non-Touhou art te posten, maar als je de behoefte daartoe hebt voor we een oplossing hebben bedacht kan je het zolang wel tussen de Touhou art in de Prismriver-factor plaatsen. We verplaatsen het zelf wel naar de gepaste plek wanneer die er komt.

    Ook leuk te zien op je profiel dat je fan bent van Touhou 11. Dat is ook mijn favoriet =)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Sup Empty Re: Sup

    Bericht van Urameshiya za sep 03, 2011 7:46 pm

    Hey daar, en van harte welkom. Ja, ook vrij gestoorde mensen zijn hier welkom - ik reken mezelf eigenlijk ook in die categorie. XD

    Ik hoop dat we je maar veel mogen zien posten; aarzel ook vooral niet om je eigen kunst hier te adverteren als je dat wilt. =P Daarover gesproken, ik vind je avatar erg gaaf - 'r spreekt een heel duidelijke eigen stijl uit en dat is leuk om te zien. [/onbelangrijke mening van iemand die helaas heel weinig verstand van kunst heeft en zelf nooit voorbij het stick-figure niveau is gekomen]

    Geld verspillen ben ik trouwens ook goed in. -_-; *heeft ook het nodige aan Touhou-spul geimporteerd*

    Ik heb gemerkt dat het steeds populairde wordt in ons klein kriegel landje.
    Yah, ik verbaas me er ook de laatste tijd over hoeveel andere Nederlanders ik online (en soms ook in het echt) tegenkom die van Touhou houden, en da's eigenlijk ook een beetje de aanleiding geweest voor dit forum.
    Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Tekenen, Design

    Sup Empty Re: Sup

    Bericht van Ekster za sep 03, 2011 7:54 pm

    Hakurei Ninja schreef:Welkom bij ons nederige forum, Ekster!

    Dus je bent grafisch ingesteld, hè? Mooi. ^^ Jou kunnen we wel gebruiken met de beoordeling van het design van de site. Ik had het er vandaag al met Urameshiya over dat het misschien handig is een topic te maken daarover, zodat we nog wat feedback krijgen en de meningen van leden kunnen pijlen over het huidige forumthema en eventuele toekomstige optionele thema's.

    Trouwens is er nog geen plek op het forum om non-Touhou art te posten, maar als je de behoefte daartoe hebt voor we een oplossing hebben bedacht kan je het zolang wel tussen de Touhou art in de Prismriver-factor plaatsen. We verplaatsen het zelf wel naar de gepaste plek wanneer die er komt.

    Ook leuk te zien op je profiel dat je fan bent van Touhou 11. Dat is ook mijn favoriet =)

    Dank u.Ja de design van deze site is erg mooi and makkelijk op de ogen (soms heb je dat ze te fel zijn ) maar ik heb echt geen problemen tot nu toe met deze layout. Ik zou graag een suggestie maken om een aparte sectie te maken voor art/digital art, ik vind zelf best onhandig om twee topics.Touhou 11 heeft mijn favoriete muziek en de meest favoriete karakters (het is wel moeilijker dan andere, maar ja.. )

    Urameshiya schreef:Hey daar, en van harte welkom. Ja, ook vrij gestoorde mensen zijn hier welkom - ik reken mezelf eigenlijk ook in die categorie. XD

    Ik hoop dat we je maar veel mogen zien posten; aarzel ook vooral niet om je eigen kunst hier te adverteren als je dat wilt. =P Daarover gesproken, ik vind je avatar erg gaaf - 'r spreekt een heel duidelijke eigen stijl uit en dat is leuk om te zien. [/onbelangrijke mening van iemand die helaas heel weinig verstand van kunst heeft en zelf nooit voorbij het stick-figure niveau is gekomen]

    Geld verspillen ben ik trouwens ook goed in. -_-; *heeft ook het nodige aan Touhou-spul geimporteerd*

    Ik heb gemerkt dat het steeds populairde wordt in ons klein kriegel landje.
    Yah, ik verbaas me er ook de laatste tijd over hoeveel andere Nederlanders ik online (en soms ook in het echt) tegenkom die van Touhou houden, en da's eigenlijk ook een beetje de aanleiding geweest voor dit forum.

    Dank u, ik teken eigenlijk vaak in verschillende stijlen, dus mijn ava is niet de enige stijl die ik altijd gebruik. Ik hou van variatie, toch bedankt. : >

    Ja, ik heb laast ook veel touhouh cosplayers gezien op cons. Ik ben er zelf nergens heen geweest, maar je ziet ze steeds vaker op fotos, dat is best cool.
    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    Sup Empty Re: Sup

    Bericht van TheScarletDevil wo sep 07, 2011 10:03 pm

    Hey welkom op het forum ^^ Ik ken je al een beetje van dA :)

    Gesponsorde inhoud


    Sup Empty Re: Sup

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 9:36 pm