Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Competitive Pokemon

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Competitive Pokemon Empty Competitive Pokemon

    Bericht van Pyonta-kun zo feb 26, 2012 3:31 pm

    De laatste tijd ben ik weer begonnen om een beetje competitive pokemon te spelen. Toevallig is pokemon black 2 en white 2 net aangekondigd (http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_Black_and_White_Versions_2), dus ik dacht laat ik eens kijken of er meer mensen zijn die pokemon spelen op competitive niveau.

    Ik speel af en toe online met mijn pokemon black cardridge, maar omdat mensen daar telkens disconnecten als het even niet mee zit en hax items/moves gebruiken stop ik daar al gauw mee. Daarnaast kan je maar maximaal 3v3 doen met random matchup en ken ik niet genoeg mensen om gewoon te spelen.

    Naast random matchups speel ik ook wel eens Pokemon Online (http://pokemon-online.eu/). Dat is gewoon een client waarmee je perfecte teams kan samenstellen en tegen anderen kan spelen zonder een DS.

    Dus, zijn er nog meer mensen die pokemon spelen? Zo ja, laat het dan weten. Ik edit hier later mijn friendcode in, dan kunnen we een keer battlen. Ik speel eigenlijk alleen maar overused tier met gen V. Sleep clause, freeze clause, geen hax en al die andere jazz.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Competitive Pokemon Empty Re: Competitive Pokemon

    Bericht van Gemu zo feb 26, 2012 3:33 pm

    Mijn wi-fi is raar dus ik kan niet online competetive zijn. Wel heb ik een tijdje Pokemon Online gespeeld, maar ik kan het eventueel weer herdownloaden.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Competitive Pokemon Empty Re: Competitive Pokemon

    Bericht van Pshycho Maniac zo feb 26, 2012 8:16 pm

    Ik heb geen black of white.
    En ik heb geen idee how ik wifi moet doen.
    Toen ik mensen wou battlen deed ik het altijd persoonlijk.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Competitive Pokemon Empty Re: Competitive Pokemon

    Bericht van Rage zo feb 26, 2012 8:23 pm

    Ik heb pokemon Black o 3o vandaag nog een gratis Mewtwo opgehaald via de Nintendo WFC.

    Friend code is 0733 7422 0888

    Gesponsorde inhoud


    Competitive Pokemon Empty Re: Competitive Pokemon

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 4:10 am