Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
komodostache
Zigzagwolf
Shiro
Yellow-Minion
NekoMithos
Remilia~
RemiliaxScarlet
Ranfox
TheEternalMokou
T
Nickolas⑨
Patchouli
Sophie
Urameshiya
wolfie559
Rage
UNOwen
Toumyon
22 plaatsers

    Zombie invasie

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zombie invasie Empty Zombie invasie

    Bericht van Toumyon di feb 21, 2012 1:45 am

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft berijkd?

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?

    post hier je antwoorden op de vragen, ik ben geïnteresseerd. :D
    (later zal ik mijn antwoorden op de vragen ook posten.)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van UNOwen di feb 21, 2012 2:01 am

    1) Zo snel mogelijk uitzoeken hoe ernstig de situatie al is. Ook zo veel mogelijk informatie verzamelen die nuttig kunnen zijn.(hoe snel het zich verspreid, of er al een remedie is ect.) Uitzoeken of er al initiatieven genomen worden om het tegen te gaan. Je eigen veiligheid eerst garanderen, daarna over je dierbaren. (voor sommigen klinkt dit egoistisch, maar het is echt wat ik zou doen. Hoe kun je anderen helpen als je zelf een zombie wordt?)

    2) Als ze niet goed kunnen lopen, rennen voor je leven, als hun beenspieren nog intact zijn, vechten voor je leven.

    3) Veiligheidsdiensten, maar die zouden zowiezo al te veel oproepen krijgen. Daarna elk van m'n dierbaren om te zien of ze ok zijn.

    4) Als er een remedie is, proberen de persoon in leven laten en zelf ook (eigen veiligheid eerst). Anders ze doden. Ze zijn toch al verloren.

    5) Ik zou zowiezo niet naar overlevenden specifiek zoeken. Zorgen dat je overleefd.

    Je merkt dat ik vaak zeg om je eigen veiligheid voorop te stellen, en dat is iets dat belangrijk is. Je kan anderen niet helpen met roekeloos gedrag en door je eigen leven op het spel te zetten. Dit is natuurlijk wel heeeeeeel extreem, zombie invasie. "^ -^
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Rage di feb 21, 2012 8:09 am

    1. Voorbereiden met wapens, bedoel als het vanuit België komt en het is nog daar, dan heb ik wel wat tijd.

    2. Afstand nemen, als het een slome is geruime afstand nemen en zoeken naar een wapen. Is het eentje die rent, wegwezen of als ie me gegrepen heb zn kop ergens tegen aan rammen.

    3. Familieleden en geliefden

    4. Afstand houden, vaak wordt er wel gemeld voor een oplossing, als deze niet bestaat. Uit zijn/haar lijden verlossen.

    5. Winkelcentrums, kan ik zelf ook wat meer overleven, lopen ze vreemde regels te spelen dan ben ik daar weg en blijf ik alleen, dat was ik toch al.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van wolfie559 di feb 21, 2012 8:27 am

    1/ radio uitzetten en denken dat er weeral ferme zever op de radio is...
    maar ALS ik het geloof ga ik meteen een mooie selectie maken tussen de wapens die ik in mijn vitrinekast heb steken

    2/ wel de kans dat ik zonder wapens ene voor me zie staan is nogal... klein maar in dat geval zoek ik iets dat als wapen kan dienen, vermijd ik direct contact (aanraken is zooooo vies) en als ik niks kan vinden om die mee dood te meppen RENNEN.

    3/ een van mijn vrienden woont vlakbij mij thuis ik ga proberen hem te bellen en een rendez-vous te plannen (hij heeft een auto, ik heb de wapens, er is wel degelijk strength in numbers).

    4/ hem van kant maken... later bleiten gelijk een klein kind (seriieuze dingen dringen veeeeeel te laat tot mij door dus het duurt wel even eer het echt doordringt dat ik net een vriend van kant heb gemaakt.)

    5/ ik denk ni dat ik enig idee heb waar ik zou heen moeten gaan...
    dus ik blijf thuis in mijn appartementje waar het redelijk veilig zou zijn voor zombies.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Urameshiya di feb 21, 2012 11:05 am

    Goed, ik vind deze vragen een beetje moeilijk te beantwoorden. Een 'zombievirus' kan namelijk niet bestaan in de logica van onze wereld, dus het is vrij lastig om te weten wat wel en niet mag en/of kan bij het beantwoorden van de vragen. Zeker als je niet weet wat het virus eigenlijk doet, hoe het overgedragen wordt, wat zombies doen, of ze georganiseerd zijn, enzovoorts.

    1. Hier blijven en op TV het laatste nieuws uit Nederland en Belgie kijken. Familie en vrienden bellen om te vragen of ze in veiligheid zijn.

    2. Dat hangt helemaal af van hoe sterk/zwak zombies fysiek zouden zijn, maar in eerste instantie weg rennen en op zoek gaan naar iets hards om ze mee te slaan, lijkt me wel een goed plan.
    Dit geldt trouwens allemaal niet in het geval dat de zombie die voor me staat Yoshika is. Die zou ik niet willen slaan.

    3. Als de zombies heel dicht in de buurt zijn: 112.
    Anders: familie en vrienden, om te controleren of ze nog geen zombies zijn en te vertellen waar ik ben.

    4. Hard wegrennen.

    5. In de kast.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Toumyon di feb 21, 2012 11:19 am

    Urameshiya schreef:Goed, ik vind deze vragen een beetje moeilijk te beantwoorden. Een 'zombievirus' kan namelijk niet bestaan in de logica van onze wereld, dus het is vrij lastig om te weten wat wel en niet mag en/of kan bij het beantwoorden van de vragen. Zeker als je niet weet wat het virus eigenlijk doet, hoe het overgedragen wordt, wat zombies doen, of ze georganiseerd zijn, enzovoorts.

    1. Hier blijven en op TV het laatste nieuws uit Nederland en Belgie kijken. Familie en vrienden bellen om te vragen of ze in veiligheid zijn.

    2. Dat hangt helemaal af van hoe sterk/zwak zombies fysiek zouden zijn, maar in eerste instantie weg rennen en op zoek gaan naar iets hards om ze mee te slaan, lijkt me wel een goed plan.
    Dit geldt trouwens allemaal niet in het geval dat de zombie die voor me staat Yoshika is. Die zou ik niet willen slaan.

    3. Als de zombies heel dicht in de buurt zijn: 112.
    Anders: familie en vrienden, om te controleren of ze nog geen zombies zijn en te vertellen waar ik ben.

    4. Hard wegrennen.

    5. In de kast.

    LOL at 5. XD

    en het zombie virus verspreid zich als een Zombie je bijt, of iets organisch van de Zombie in jou organen terecht komt, zoals bloed.

    en ik spreek niet van sexy Zombies zoals Yoshika, ik bedoel kijk:
    NSFW
    Spoiler:
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Rage di feb 21, 2012 11:37 am

    Ok maar wat voor zombies zijn het?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Toumyon di feb 21, 2012 12:56 pm

    Rage schreef:Ok maar wat voor zombies zijn het?
    The Undead, the wobbly, moan kind.
    Spoiler:
    i approve that picture.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Rage di feb 21, 2012 1:09 pm

    Ja ok lol maar zijn het Higschool of the Dead zombies, Dawn of the Dead zombies, standaard zombies of de L4D zombies?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Toumyon di feb 21, 2012 4:06 pm

    Rage schreef:Ja ok lol maar zijn het Higschool of the Dead zombies, Dawn of the Dead zombies, standaard zombies of de L4D zombies?

    ah zo...standaard i suppose.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Sophie di feb 21, 2012 11:11 pm

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft berijkd?
    Ik zou het niet geloven.

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.
    Ik zou keihard wegrennen, het is niet slim om te dicht in de buurt te komen zonder wapens.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?
    Pyonta en mijn ouders.

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?
    De aanval ontwijken en wegrennen. Ik zou ze niet kunnen vermoorden denk ik.

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?
    Een andere stad?
    Ik denk niet dat ik het lang zou overleven in mijn eentje though, zeker mentaal niet.
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Patchouli vr apr 13, 2012 9:56 am

    1.
    In paniek raken.

    2.
    Ik zou keihard rennen voor mijn zakgeld

    3.
    Ouders, vrienden. En een vriend in Australië.

    4.
    Ik zou keihard rennen....voor mijn zakgeld

    5.
    Nee, ik zou mezelf thuis opsluiten in een kamer en gaan zitten huilen in een hoekje.
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Nickolas⑨ vr apr 13, 2012 1:41 pm

    1. Mijn honkbal knuppel pakken en zoeken naar spijkers en tape, dan kan ik deze maken
    Zombie invasie Coolweapon

    2. Ik zou wegrennen naar het dichtsbijzijnde voorwerp dat gebruikt kan worden als wapen

    3. Mijn 2 vrienden die in Engeland en Litouwen wonen :P

    4. Ik zou ontwijken en wegrennen (Ookal heb ik geen vrienden dichtbij)

    5. Ik zou gaan zoeken voor een echt wapen en dan misschien zoeken voor overlevenden
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Toumyon ma okt 15, 2012 8:28 pm

    Zo, even mijn antwoorden geven op mijn eigen vragen, en even dit topic bumpen na een best lange tijd. :3

    1.Ik zou het niet willen geloven, maar mijn onderbewustzijn zou me ter realisatie brengen dat het toch echt is, en dus zal ik me langzaam voorbijrijden op het ergste.

    2.Natuurlijk rennen voor mijn leven.

    3.mijn ouders en beste vrienden, en als ik er nog de tijd voor zou hebben het hele forum.

    4.Ik zou even tijd nodig hebben, maar daarna alsnog rennen...hangt van de persoon af of ik hen zou kunnen moorden, ja of nee.

    5.De meest barricade huizen die ik zie, of grote gebouwen die er niet ingebroken uit zien.



    Laatst aangepast door Toumyon op ma apr 08, 2013 6:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van T ma okt 15, 2012 8:40 pm

    1. Me isoleren in m'n kamer, oftewel; hetzelfde als ik altijd doe.

    2. Rennen als een klein meisje.

    3. 112.

    4. Rennen als een klein meisje, nogmaals.

    5. Nergens. Ik zou binnen blijven en huilen en uiteindelijk dood gaan.

    Gesponsorde inhoud


    Zombie invasie Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za apr 27, 2024 11:29 pm