Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Jaimers
Pyonta-kun
Nekotaku
7 plaatsers

    Replays

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Replays Empty Replays

    Bericht van Nekotaku zo jan 08, 2012 5:02 am

    Deze thread is bedoeld als een plaats voor allen om hun replays te plaatsen. Of het nou gaat om...
    • volledige runs van een spel,
    • afzonderlijke levels in practice mode,
    • spel practice,
    • gewoon een replay waarin er wat gebeurt dat je wil laten zien

    ... hier kan je het dus kwijt.

    De volgende informatie erbij kan nuttig zijn:
    • Welk spel.
    • Moeilijkheidsgraad.
    • Voor volledige runs, of pogingen daartoe, het gekozen personage of team en je finale score.
    • Een woordje uitleg van wat er in de replay te zien is (bv. spell card capture, no bombs, no deaths, awesome grazing...)


    Op de volgende twee sites kan je replays uploaden:
    http://replays.gensokyo.org/
    http://replay.royalflare.net/

    Nog een nuttige tip: door een replay te hernoemen naar de vorm thn_ud*.rpy, met op * 4 karakters, kan je deze in de replay menu van het spel krijgen zonder er een slot voor te moeten opofferen. Bijvoorbeeld voor EoSD zou het iets in de zin van th6_udN1CC.rpy kunnen zijn, met de 6 als nummer van het spel en N1CC een verkortte vorm van normal 1 credit clear.

    Hierbij een voorbeeldje van mezelf...

    Embodiment of Scarlet Devil. 1CC run met MarisaA, normal difficulty, default settings. Dit was m'n eerste (en tot nu toe enige) 1CC op normal in een Touhou spel. De eindscore was 99,259,590.
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=17848
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Pyonta-kun zo jan 08, 2012 3:04 pm

    Ohwja, helemaal vergeten dat ik deze thread ook ooit wilde maken. Ik reserveer deze plek om mijn replays te uploaden! :3
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Jaimers wo jan 11, 2012 12:34 am

    Ik heb een hoop replays van verschillende dingen staan op de replay archive voor mensen die dat zouden willen zien.

    Replays

    Niet echt iets recent aan de andere kant.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Nekotaku wo jan 11, 2012 7:51 pm

    Whoa, Jaimers! Dat zijn er veel. Ik ga er zeker eens wat lunatic bekijken. En die ene... enkel gebruik gemaakt van je kin en elleboog? XD Hoe heb je dat gedaan?
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Jaimers vr jan 13, 2012 11:04 pm

    Nekotaku schreef:Whoa, Jaimers! Dat zijn er veel. Ik ga er zeker eens wat lunatic bekijken. En die ene... enkel gebruik gemaakt van je kin en elleboog? XD Hoe heb je dat gedaan?

    Met veel pijn en moeite. :V
    Het was eigenlijk een uitdaging voor een of andere wedstrijd lang geleden.

    De kin was voor de pijltjestoetsen en de elleboog voor shift/z/x. Zeer onhandig en onprettig en ik moest het toetsenbord verhogen met dikke boeken zodat ik het scherm überhaupt nog kon zien.
    Andere mensen die meededen aan de wedstrijd gebruikten hun neus of tong maar ik vond dit het prettigste.

    Maar dit is waarschijnlijk nog steeds de raarste uitdaging die je je kunt bedenken voor deze spellen haha.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van LightSpeedReisen do jan 19, 2012 1:09 pm

    I might as well post this.
    Eindelijk Mokou verslagen , yay ^^;
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van NekoMithos do jan 19, 2012 3:23 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=18165
    Eerste keer dat ik PCB Extea gehaald heb :3
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Nekotaku zo jan 22, 2012 1:09 pm

    Embodiment of Scarlet Devil, ReimuA, normal, poging tot pacifist run maar wel met deathbombing. Niet erg ver geraakt ^^;
    http://score.royalflare.net/th06/replay6/th6_ud1344.rpy

    Dit is de eerste keer dat ik een pacifist run probeerde. Het is behoorlijk leerzaam. Je dodging wordt er beter van en je krijgt nieuwe inzichten in hoe de tegenstanders bewegen ten opzichte van je locatie. Aangezien je jezelf niet in lijn moet houden met de tegenstanders en bosses kan je ook de patronen veel beter observeren.

    By the way, de upload staat op royalflare in plaats van gensokyo omdat die laatste door m'n vuile Trend Micro anti-virus geblokkeerd is om één of andere reden. En die kan ik niet afzetten, enkel de domein admins van op het werk. Ik heb geen idee waarom, aangezien ik nergens een degelijke reden kan vinden voor het flaggen van de site.
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Jaimers di jan 31, 2012 8:25 pm

    Iets nieuws!

    Een Kana lunatic 1cc van Phantasmagoria of Dim. Dream. Dit is naar mijn mening verreweg het moeilijkste Touhou spel en Kana maakt het nog veel moeilijker dan het al is. Dit komt vooral doordat ze zo slecht is dat alles twee keer zo lang duurt om dood te gaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=F5vdUeOzf-c
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Urameshiya wo feb 01, 2012 8:32 am

    ^Wauw... dat was indrukwekkend, to say the least. Sommige gevechten leken me echt een eindeloze hel. @_@ Gefeliciteerd met deze 1cc! :o
    (Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar je noemt Kana in de videobeschrijving de een-na-moeilijkste. Wie is dan het #1 moeilijkste karakter om een 1cc mee te doen eigenlijk?)
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Jaimers wo feb 01, 2012 7:11 pm

    Danke.

    Het moeilijkste karakter om een 1cc mee te doen is Chiyuri. Spelen met haar is gewoon krankzinnig.
    Je zou het niet meteen denken maar er zijn een paar redenen. Allereerst is haar eigen baas je grootste vijand. Het vuurt een belachelijke hoeveelheid reflecteerbare kogels en deze zullen terug gerefelcteerd worden waardoor er honderden lichtsnelle kogels op je af komen.
    Ten tweede is ze heel snel waardoor ontwijken soms moeilijk is. Kotohime als de level 7 baas is waarschijnlijk de moeilijkste baas die je kunt krijgen voor dat level en als laatste is er een bug aan haar level 1 aanval. Want als je het gebruikt kun je geen bom gebruiken. Zeer irritant zoals je kunt voorstellen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Quwanti do okt 04, 2012 7:20 pm

    Door de aankomende PoFV toernooi ben ik wat aan het oefenen geslagen. Hierbij gebruik ik de story mode op hard. Daarmee leer ik alle personages wel kennen, en sinds ronde 1 verschilt met de laatste ronde qua niveau zie ik ook hoe goed ik tegen de verschillende niveau's kan van de tegenstanders op het toernooi.

    Hoedanook, hier is een replay die ik net opgeslagen heb. Bij Sakuya, Aya, Komachi en Eiki ging ik wel dood, maar wel éénmalig. Behalve bij Eiki, waardoor ik het dus nét niet haalde! In de laatste match stond ik zelf nog op 5 levens en Eiki nog maar op een halve.

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=24321

    Gesponsorde inhoud


    Replays Empty Re: Replays

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 11:06 pm