Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Vrees mijn Ninja Moderator krachten!

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Vrees mijn Ninja Moderator krachten! Empty Vrees mijn Ninja Moderator krachten!

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 01, 2011 1:44 am

    (heheh, geen inspriratie voor een goede titel xD)

    Hallo allemaal! Nu het forum officieel openbaar is zal ik mezelf ook even voorstellen. Ik ben hier bekend als Hakurei Ninja, maar das een beetje lang, dus zeg maar gewoon Ninja.

    De naam is een slechte woordgrap gebaseerd op Hakurei Jinja (博麗神社, "het Hakurei heiligdom"), de plek waar Reimu woont. De originele grap was Hakurei Shinja (博麗信者), hetgeen gelovige/aanhanger van Hakurei (d.w.z. van Reimu en/of haar religie) betekent, maar die woordspeling begrijpt toch niemand hier. En met deze naam heb ik tenminste inspiratie voor een leuke avatar.

    Dus ja, ik ben een student met interesse in de Japanse cultuur en taal, ik teken en bewonder graag artwork, ik hou van het spelen en luisteren van muziek, en ik houd van gamen. Daarnaast heb ik ook enige interesse in religie, mythologie en folklore. Touhou combineert al deze interesses heel mooi, dus toen Urameshiya Touhou aan me introduceerde duurde het niet lang voor ik fan was. Het is vooral de online community met fanart, video's en muziekarranges die me trekt, maar de originele games mogen er ook zeker wezen!

    Voor degenen die zich interesseren voor dit soort dingen (oftewel, als je als Ura bent), mijn favoriete Touhou game is Touhou Chireiden, ook bekend als Subterranean Animism. Dat is de eerste Touhou game die ik serieus heb gespeeld, en ook de eerste (voor alsnog de enige) die ik in easy mode ge-no-continue-clear'd heb. Vooral de laatste twee levels van het spel vind ik erg leuk, misschien omdat daar de meeste uren in hebben gezeten. xD Op nummer twee staat Fuujinroku ~ Mountain of Faith, waar ook veel uren in hebben gezeten. (Ik kom alleen niet voorbij de laatste spellcard van de laatste stage zonder continues)
    Favoriete personages weet ik zelf ook niet echt, tot grote ergernis van Urameshiya. Maar om toch wat te noemen, o.a. Reimu, Youmu, Cirno, Marisa, Tenshi, Okuu vind ik wel leuk, maar dat is een heel willekeurige en incomplete lijst. xP

    Ik ben tevens medeoprichter en moderator van het forum enzo, dus als je je vragen niet bij Urameshiya durft te stellen (wat ik me goed kan voorstellen ;p) kan je ze natuurlijk ook bij mij kwijt.

    Laten we er op het forum een fijne tijd van maken met z'n allen! ( ・∀・)/ ヨロピクゥ
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vrees mijn Ninja Moderator krachten! Empty Re: Vrees mijn Ninja Moderator krachten!

    Bericht van Urameshiya do sep 01, 2011 2:02 am

    dus als je je vragen niet bij Urameshiya durft te stellen (wat ik me goed kan voorstellen ;p) kan je ze natuurlijk ook bij mij kwijt.
    ...zegt degene die het niet kan laten om in z'n topictitel over z'n moderatormachten te beginnen.

    Maar we houden toch van je hoor. (Wie zijn 'we'? Ik zou het ook niet weten...)

    o.a. Reimu, Youmu, Cirno, Marisa, Tenshi, Okuu vind ik wel leuk, maar dat is een heel willekeurige en incomplete lijst. xP
    Ik vroeg me al af waarom je zo lang deed over het schrijven van deze post, maar dit was het dus! Misschien moet ik het memorabele moment waarop je voor het eerst hebt durven toegeven dat dol op ⑨ bent maar vereeuwigen door het voor je in je profiel te zetten? =P

    Oja, welkom!

      Het is nu wo mei 08, 2024 9:48 am