Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+37
Princess Sylvysprit
Remilia~
UNOwen
Claudius
RakeStriver
Yukari
Omekity
Tanshu
wolfie559
Sophie
Wulfgar
Quwanti
HecatiaLapislazuliaSama
Graan
Snakke
komodostache
Silverlik
Manfred
Bakuhatsu
Zigzagwolf
E.
Kogasa54
Deviljho
Urameshiya
Ledian
TH-chen
T
Cryogenic Cereal
Scarlet
Kazatski
Ranfox
Pshycho Maniac
Chrono
Maribel Hearn
Rage
TanukiTyfoon
redtails
41 plaatsers

    Wat denk je?

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van Princess Sylvysprit vr jul 03, 2020 8:42 pm

    Heeeey ;p
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van Deviljho ma sep 19, 2022 11:44 pm

    T chan pest mij Wat denk je? - Pagina 68 1f62d Wat denk je? - Pagina 68 1f62d Wat denk je? - Pagina 68 1f62d Wat denk je? - Pagina 68 1f62d Wat denk je? - Pagina 68 1f62d Wat denk je? - Pagina 68 1f62d
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van T di sep 20, 2022 12:37 am

    Wat denk je? - Pagina 68 1364372907

    Deviljho vinden dit bericht leuk

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van Princess Sylvysprit wo maa 29, 2023 2:47 pm

    Ik denk dat dit mischien wel eens het laatste bericht op het forum kan zijn
    Als je dit leest; ik wens je een fijn leven toe! En veel sterkte en success! Lang leve Kogasa
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van Princess Sylvysprit wo maa 29, 2023 5:02 pm

    Wacht, ik heb nog een gedachte!
    Ik vind het jammer dat het moderne internet zo gecentraliseerd is, ik mis het tijdperk waarin websites nog "van mensen" aanvoelden; kleiner, persoonlijker, en knusser.
    Het is gewoon een hele andere tijd nu, ik weet bijvoorbeeld nog in 2013 toen ik hier vaak poste, en dat ik dan soms bang was dat ik "mischien iets misde in de chatbox", omdat de chatbox toen echt super actief was, elke avond gebeurde er wel wat! Zeker in de tijd dat niet iedereen op Skype zat, dat was echt magisch, je zat dan je browser te refreshen om even te controleren of er nieuwe activiteit was op de drukke avonden van dit forum, dat soort ervaringen zullen nooit meer gebeuren op het moderne internet, ja, er zijn wel forums nog, maar laten we even eerlijk zijn, de meeste communities zijn al dood, of relieken van het verleden, en ze zijn meestal Engels
    Het idee van een Touhou forum, al een super niche topic, in het Nederlands? Dat zou nooit meer kunnen in 2023, het was een uniek product van de tijd, en ik heb er veel mooie herinerringen aan, maar je weet hoe het is, it's about the friends we made along the way, en dat geld zeker gelukkig! Maar ik moet ook wel toegeven dat ik de unieke "vibe" mis van 16 jaar zijn met 4 blikjes energy drank op een goedkope "gaming laptop" in je slaapkamer van 7 tot 1 uur 's nachts op een forum en in de chatbox van dat forum te posten, dat is gewoon een soort van aesthetic of zo i guess?
    Like...bro, weet je nog Hyves??? Ik wist nog dat ik dit forum adverteerde op mijn Touhou Hyves groep pagina (ik had vroeger de grootste Touhou groep Hyves van Molgærd!) en like, weet je wel? Dat gevoel zegmaar, dat gevoel dat een deel van het internet voor altijd weg is, en dat het nu allemaal zo gecentraliseerd is met een paar websites van gigabedrijven, en dat alle traditionele "forum style" content nu verdwaalt is in een zee van Discord servers en de dieptes van al die losse kanalen waarin je nooit meer iets terug gaat vinden van jaren geleden.

    Ja, dit was random ja, maar, like, ik zweer, als je al sinds het begin hier was, en je kijkt terug naar vroeger hier, dan zul je die nostalgie (en cringe) bom ook voelen denk ik, kun je nog geloven dat mensen bijvoorbeeld hier voor bijna elke verjaardag een appart topic maakten, en dan keiveel felicitaties gaven? Al die herineringen zijn hier nog! Er zijn hier nog felicitaties van toen ik 18 werd! Het is haast niet te geloven hoe sterk die gevoelens zijn die dan opeens binnenvallen als je die felicitaties leest, het lijkt dan net alsof je een flashback hebt ofzo, maar niet op een negatieve manier ofzo, meer op een "wow, wat is het lief van al deze mensen toen dat ze dat allemaal voor mij zeiden", dat soort momenten zul je nooit op Twitter, Facebook, of Discord op diezelfde manier kunnen meemaken of makelijk terug kunnen zien, het is een tijdcapsule van nostalgie en cringe, en het is gewoon zeer interessant om eens 1 keer in de zoveel jaar terug te gaan naar die periode van je leven, gewoon even voor een uurtje, het is mooi, op een vreemde manier, maar ook melancholisch natuurlijk, het is een soort van museum

    Anyways, fijne dag nog!

    Gesponsorde inhoud


    Wat denk je? - Pagina 68 Empty Re: Wat denk je?

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo apr 28, 2024 12:28 pm