Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Beat Hazard

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Beat Hazard Empty Beat Hazard

    Bericht van Nekotaku wo jun 17, 2015 1:42 pm

    Beat Hazard ZCwN0NA

    Welkom in het grote TvH Beat Hazard topic!

    Het spel
    Beat Hazard is een zogenaamde twin stick shooter. Je navigeert een ruimteschip rond op het speelveld met één analog stick, terwijl je met de andere de richting bepaalt waarin je schiet. Het kan ook met keyboard en muis worden gespeeld. Het genre bestaat al een tijd en kan als evolutie worden gezien van arcade classic Asteroids. Een andere bekende titel in het genre is Geometry Wars. Zoals bij veel moderne interpretaties van klassiekers wordt gebruik gemaakt van de moderne hardware om alles hectischer te maken en het beeldscherm te vullen met een overdosis kleuren.

    Beat Hazard BqQMchq

    Wat Beat Hazard apart maakt is dat de actie op het scherm gestuurd wordt door muziek. Afhankelijk van het tempo, volume, frequenties en meer zullen vijanden verschijnen, hun agressiviteit aangepast worden enzovoort. Aangezien dit volledig deterministisch gebeurt is het mogelijk om een track herhaaldelijk te oefenen en voor een high score te gaan, maar toch variatie in het spel te brengen door verschillende nummers te spelen en zaken zoals de moeilijkheidsgraad en visuele intensiteit aan te passen. Er is een ingebouwde soundtrack, maar het plezier zit 'm in zelf nummers selecteren uit je eigen collectie. Je kan in het spel naar muziekbestanden op je computer zoeken, via iTunes spelen of zelfs internet radiostations gebruiken.

    Beat Hazard J78MrNe

    Afgezien van het gewone schieten en een bomb biedt de DLC ook nog extra wapens zoals een reflector shield, mini missiles en een ultra beam, en er zijn allerhande "perks" te unlocken die geactiveerd kunnen worden om bepaalde doelstellingen zoals een zo hoog mogelijke score of langer overleven in endurance mode te vergemakkelijken. Je krijgt ook extra ruimteschepen met hun eigen sterktes en zwaktes, evenals de mogelijkheid om er zelf te ontwerpen.

    Beat Hazard VGWSeAD

    Introducing: de TvH playlist
    Je voelt het al aankomen: dit spel is uitermate geschikt om los te laten op je favoriete Touhou arrangements. Blaas nieuw leven in je klassiekers of leer nieuwe muziek kennen terwijl je speelt. Sommige tracks leveren minder spektakel op dan je zou verwachten, terwijl andere juist pure waanzin ontketenen. Om erachter te komen welke nummers het leukst zijn, elkaar suggesties te kunnen doen en de competitie op te drijven voor high scores introduceer ik de TvH Beat Hazard playlist:
    TvH Beat Hazard playlist en scores

    In deze spreadsheet kunnen we een lijst van nummers bijhouden die interessant zijn om te spelen. Natuurlijk Touhou nummers, maar ook andere. Om suggesties te doen kan je gebruik maken van deze form:
    Beat Hazard song suggestions

    Wanneer ik een nummer heb uitgeprobeerd voeg ik het toe aan de lijst, samen met informatie over de duur en hoe lastig het level is (easy, medium of hard) op basis van een normal difficulty playthrough.

    In de spreadsheet is er ook plaats voor scores. Ik heb een form opgesteld waarin de lijst van nummers wordt aangevuld met die uit de sheet, en waar je vervolgens je scores kan uploaden samen met de informatie over je gekozen moeilijkheidsgraad, extra wapens, perks enz. Die komen dan na een tijdje automatisch in de spreadsheet te staan. Eerst moeten we natuurlijk nog een goede playlist opstellen. Afhankelijk van of er interesse voor is kunnen er nog scores worden bijgehouden voor co-op en versus multiplayer.

    Beat Hazard YJe8oH0

    Beat Hazard is momenteel bij de Steam sales te verkrijgen, met alle DLC, voor €4,04. Nadat ik het had geïnstalleerd heb ik het die dag gelijk 5 uur gespeeld, dus naar mijn gevoel geld goed besteed! Als je het nog niet hebt en het wilt uitchecken is nu dus het ideale moment.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Beat Hazard Empty Re: Beat Hazard

    Bericht van kyr2005 wo jun 17, 2015 2:52 pm

    Nekotaku schreef:Beat Hazard is momenteel bij de Steam sales te verkrijgen, met alle DLC, voor €4,04. Nadat ik het had geïnstalleerd heb ik het die dag gelijk 5 uur gespeeld, dus naar mijn gevoel geld goed besteed! Als je het nog niet hebt en het wilt uitchecken is nu dus het ideale moment.

    Het is geen daily deal, flash deal of community deal dus niet kopen tot op de laatste dag want het kan nog goedkoper worden.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Beat Hazard Empty Re: Beat Hazard

    Bericht van Nekotaku wo jun 17, 2015 3:06 pm

    Inderdaad. Aangezien het op -70% staat weet ik niet of het nog lager zou gaan, maar het kan dus enkel maar lonen om te wachten en te zien of dat gebeurt want sowieso kan je het dus aan minstens die -70% krijgen, tot de laatste dag.
    Er is overigens ook een demo beschikbaar, voor wie het graag toch eerst uitprobeert.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Beat Hazard Empty Re: Beat Hazard

    Bericht van Quwanti wo jun 17, 2015 3:53 pm

    Ik ben dol op games waar je eigen muziek in kan afspelen!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Beat Hazard Empty Re: Beat Hazard

    Bericht van Ranfox wo jun 17, 2015 9:01 pm

    Volgens mij heeft Beat Hazard je addict gemaakt op Animecon. Of niet soms? Beat Hazard 4212518959

    Ik vind het zelf een zwaar tof spel. Echt veel touhou arranges heb ik er nog niet op uitgeprobeerd though. Ik heb me meer vermaakt met andere muziek zoals Infected Mushroom en Anamanaguchi. XD

    Gesponsorde inhoud


    Beat Hazard Empty Re: Beat Hazard

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 2:28 pm