Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Bakuhatsu
Shiro
wolfie559
Urameshiya
Lukas64
9 plaatsers

    Je mening over de Touhou fanart

    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Je mening over de Touhou fanart - Pagina 2 Empty Re: Je mening over de Touhou fanart

    Bericht van Ranfox za feb 07, 2015 4:48 pm

    wolfie559 schreef:
    Kely Scarlet schreef:Niet alles draait om 18+, maar over al is wel 18+ van.

    Rule 34 als ik het juist herinner.

    Precies dat. :)
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Je mening over de Touhou fanart - Pagina 2 Empty Re: Je mening over de Touhou fanart

    Bericht van Tritium ma maa 09, 2015 9:55 pm

    Laat ik dan tegen beter weten in ook maar es wat van me horen.
    Hoewel het fandom(en de dingen erin) indd te groot is om in een paar woorden samen te vatten, komt hier een poging om mijn halfgare mening erover te geven. Ik moet er dan wel bijzegen dat ik liever fanfics lees dan plaatjes kijk, maar dat terzijde.

    Zoals Bakuhatsu al zonbeetje zei, en om TVTropes maar te citeren.
    TVTropes schreef: Let's See You Do Better:
    In addition, a good chunk of the fandom's appeal is the opportunity to do this with ZUN's artwork/character designs.
    Om een lang verhaal kort te maken, ZUN art is sheite. Gegeven het word beter maar het is nogsteeds niet iets wat je in het Louvre zou tegenkomen. Dus een goed gedeelte van de fanartist verbeteren in mijn mening het character design.

    Ik ben dan wel geen fan van sommige genre's en/of onderwerpen in fanwerken, maar dat los ik op door er gewoon niet naar te kijken/lezen. Als ik erachter komt dat iets me niet aanstaat nadat ik al begonnen ben, jammer dan. In dezelfde trand, ben ik geen fan van sommige "versies" van karakters. Wat doe je eraan? Kijk het niet en als het echt erg is waarschuw anderen erover.

    Dan over vieze Touhou dingen, ik kijk er hetzelfde op aan als met niet vieze dingen. Als het me niet aan staat lees ik het niet, als het me wel aan staat, fukken saved, mits het vertaald is want ik wil wel weten wat er daadwerkelijk gaande is. Gerelateerd, ik heb 14,9 GB aan gedeeltelijk gesorteerde losse vieze 2hu plaatjes en ongeveer 10 GB aan boekjes(waarvan 400 MB aan boekjes die ik nog niet gelezen heb). Ik weet niet wat alles is maar om het allemaal uit te zoeken en te deleten wat me niet aanstaat is ook zoveel werk.

    Dan nog een klein stukje over goede fanartists(vind ik dan). Zoals me profiel zegt, ik ben fan van Imizu(Nitro Unknown) en Wi-Z Garage(Beiden Danbooru links dus mogelijk NSFW). In beide gevallen omdat ze verantwoordelijk zijn voor extreem badass en komische zooi, mogelijk tegelijkertijd(Plus bij Imizu is de tekenstijl ook nog belachelijk awesome). Verder volg ik ook wat andere zooi die op danbooru word vertaald, alles daarvan is zonbeetje comedy.

    Volgens mij heb ik nu wel genoeg geluld,

    P.S. Soms heb je dingen die in de in de "Bile Facination" categorie vallen, jammer genoeg ben ik ook wel slachtoffer van die valkuil. Soms heb je nou eenmaal van die dingen die zijn zoals een erg autoongeluk, je weet dat het erg is maar je kunt gewoon niet wegkijken.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Je mening over de Touhou fanart - Pagina 2 Empty Re: Je mening over de Touhou fanart

    Bericht van Helepolis di maa 10, 2015 4:31 pm

    Imizu was eerst bekend om zijn extreme details en brute wijze van tekenen. Actie voornamelijk, plotseling tekende hij 18+ materiaal dus ja, het kan soms plotseling omslaan bij tekenaars. Maar dat maakt ze niet meteen minder waardig voor mij.

    Ik ben redelijk breed georiënteerd als het op art neerkomt, als in: Respect voor de tekenaar maar als het niet mijn ding is, dan hoef ik het perse ook niet te zien.


    Gesponsorde inhoud


    Je mening over de Touhou fanart - Pagina 2 Empty Re: Je mening over de Touhou fanart

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:49 am