Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements

    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements Empty Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements

    Bericht van Bakuhatsu di dec 09, 2014 3:18 pm

    Hi minna!

    Hebben jullie ook wel eens dat je een Touhou arrangement hoort, maar geen idee hebt hoe het nummer op het origineel gebaseerd is? Is dit wel een Touhou arrange? Ik herken het helemaal niet! Je nieuwsgierigheid wordt je na drie keer luisteren de baas en je gaat op zoek. Je komt erachter dat het nummer toch gebaseerd is op een originele bgm, maar je hoort het origineel er totaal niet in! Het is mij maar al te vaak overkomen en na 100x luisteren hoor ik het in sommige nummers nog steeds niet.

    Hier een voorbeeldje. Dit is U.N. Owen was Her?, maar ik hoor het echt niet! XD Weet iemand hoe het origineel erin verwerkt zit? (Verder is het wel een fantastisch nummer~)
    Unknown:

    En deze:
    Lunar DIAL:

    En deze:
    Alien Dance:
    (Heian Alien)

    En deze:
    Lost+Lies in reality:
    (Legend of the Great Gods (Beiden Futo's thema))
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements Empty Re: Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit wo dec 10, 2014 5:58 pm

    Ai, dit zijn inderdaad wel hele moeilijke, ik heb dit ook wel vaker, als ik ik weer iets vind dan edit ik deze post wel, ik moet even zoeken
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements Empty Re: Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements

    Bericht van Reym do dec 11, 2014 7:50 pm

    er was zo'n arrange waar je echt maar 3 seconden Yukari's theme in hoort, en iAozora liet me die eens horen. Ik weet de titel niet meer tho.

    Gesponsorde inhoud


    Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements Empty Re: Waar is ZUN? ~ Zoek de originals in de Arrangements

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 6:19 pm