Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Vierde uitdaging

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vierde uitdaging Empty Vierde uitdaging

    Bericht van Quwanti vr okt 07, 2011 2:07 pm

    Ik wilde iets origineels, maar ik kwam niet op iets wat echt leuk zou zijn. ^^; Dus word het een niet al te moeilijke.

    Zet je Perfect Cherry Blossom aan en haal de meeste punten op stage 4. Daarbij horen uiteraard wel een aantal regels:

    - Je mag op easy mode of normal mode spelen.
    - Je mag doodgaan.
    - Je mag niet focusen, ook niet een enkele tik.

    Regels

    • Scores tellen alleen als je er een replay van hebt. Als je geen zin hebt om de replay te uploaden mag een screenshot ook, maar zorg dan toch dat je de replay bewaart zodat je score later alsnog te controleren is.
    • Alleen scores behaald in Practice Start modus kunnen meetellen
    • Ik zal in deze post een highscore-lijst bijhouden
    • Bij gelijke scores wint de eerst behaalde score.
    • Je mag zo vaak een nieuwe score indienen als je wilt. Indien de nieuwe score beter is dan je oude score, zal je oude score op de lijst vervangen worden door de nieuwe.
    • Wanneer de hoogste drie scores op de lijst voor 50 uur achtereen onveranderd blijven, zal de uitdaging gesloten worden en zal het niet meer mogelijk zijn om nieuwe scores in te dienen.
    • Replays met een slow-down van meer dan 3.5% zijn ongeldig.
    • Gebruik de nieuwste officiële versie van het spel: Replays die in een oudere versie gemaakt zijn kunnen alleen worden goedgekeurd als ze in de nieuwste versie zonder problemen afgespeeld kunnen worden en daarbij dezelfde score opleveren.
    • Upload replays onder je forumnaam of een andere naam waardoor we zeker kunnen weten dat je de score zelf gezet hebt.
    • Alleen replays die gemaakt zijn na het schrijven van deze post kunnen worden goedgekeurd.
    • De jury is uitgesloten van deelname. (Dat ben ik dus.)


    Veel succes! :D




    Topscores

    De hoogste drie scores zijn onveranderd gebleven sinds: 12 oktober 17:11 2011

    _______________________


    1. Urameshiya - 215 153 840
    2. Michiresu - 60 645 820
    3. ...


    Laatst aangepast door Quwanti op wo okt 12, 2011 7:07 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Urameshiya ma okt 10, 2011 3:23 am

    Yay, TH7! Het is dat ik het nu pas lees, anders had ik afgelopen weekend al lang een poging gewaagd. Zal proberen morgen een eerste poging te posten!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Quwanti ma okt 10, 2011 7:40 am

    Ik dacht bijna dat die te moeilijk was. ^^; En dat terwijl je zelfs mag doodgaan.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Urameshiya ma okt 10, 2011 9:03 am

    Nee, ik denk niet dat ie te moeilijk is, maar het is denk ik vooral dat deze relatief veel moeite en tijd kost. Vooral omdat het de eerste paar keren ongetwijfeld fout gaat. Want je kunt wel zeggen 'je mag doodgaan', maar voor je score is het vaak toch beter om te blijven leven. ^^;

    Maar daar is het een uitdaging voor. :)

    EDIT: Zo, ik heb het mezelf niet te makkelijk gemaakt en ben met Marisa gaan spelen. Ik schiet alleen steeds uit omdat ze te snel is zonder focus. XD Ben er nog niet tevreden mee, maar hier is alvast een eerste score: 215 153 840
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Michiresu di okt 11, 2011 11:11 pm

    fff.... dit was niet makkelijk voor mij XD
    anyway ik heb geprobeerd en behaalde 60645820
    hier is de replay: http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16347
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Urameshiya di okt 18, 2011 2:17 am

    Dus uhm, maak ik hieruit op dat ik gewonnen heb? ><

    Hmm, heeft er iemand een goed idee hoe we iets competitiefs zouden kunnen doen dat voor meer mensen toegankelijk is? Als er niet meer mensen meedoen is het misschien een beetje saai. ^^;
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Pshycho Maniac di okt 18, 2011 6:05 pm

    Ik heb geen idee.
    Ik heb deze uitdaging wel geprobeerd, maar ik ging steeds dood.
    Haalde het einde van de stage geeneens.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Michiresu di okt 18, 2011 8:03 pm

    Ik denk dat Ura keizer ofzo van dit topic zal zijn aangezien het al een week geleden is dat hij deze score neerzette. Ik kan het helaas niet beter XD Ik focus te graag dus deze was echt wel moeilijk voor mij ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Urameshiya vr okt 21, 2011 4:11 pm

    Okee, dus als ik het goed begrijp is het beter als de moeilijkheidsgraad omlaag gaat? Misschien uitdagingen met alleen maar easy mode in plaats van ook normal?

    Gesponsorde inhoud


    Vierde uitdaging Empty Re: Vierde uitdaging

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:54 pm