Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Pshycho Maniac
Deviljho
fzeromaster
Reym
wolfie559
annika11112
TH-chen
Princess Sylvysprit
12 plaatsers

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Princess Sylvysprit di apr 29, 2014 1:25 pm

    Hallo allemaal!

    Ik was van het weekend bij Annika, en we kregen een geniaal idee:
    Wat nou als we iedereen van TvH in een huis stoppen en kijken wie er het langst overleeft?
    Ik ga dus een huis in De Sims 3 maken met alle type meubels van de basisgame zonder uitbreidingen, dan kunnen er 8 mensen in wonen
    Ik zet de gamemode op "hoge vrije wil", dat houdt in dat ik geen input zal geven in het spel als de 8 TvH'ers leven (Ik volg ze wel met de camera natuurlijk) , alles wordt random bepaalt, en degene die het laatst overblijft zal bekroond worden tot de alpha man/vrouw van TvH!

    Als je wilt meedoen met dit project dan wil ik het graag horen!
    Hier zijn de regels voor deelname:

    - Je moet een foto van jezelf opsturen zodat ik je kan namaken, of iets waarvan je wilt dat ik je namaak
    - Je moet 5 eigenschappen van jezelf opnoemen waarvan minstens ÉÉN slechte, het mogen ook meerdere zijn!
    - Je moet zeggen hoe oud je wil zijn (Van mijn part mag je een baby of een opa zijn ofzo, zeg het maar!)

    Om het nog erger te maken; elke nacht zal er één voorwerp mysterieus verdwijnen!
    Ik film het hele gebeuren vanaf het begin dat elk karakter is gemaakt en het huis af is totdat de laatste alpha man/vrouw van TvH overblijft, daarna zal ik het uiteraard hier uploaden


    Laatst aangepast door eeveesprit op di apr 29, 2014 2:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van TH-chen di apr 29, 2014 1:35 pm

    Dus er gaan 8 mensen zich inschrijven en hebben verders geen invloed op hun eigen personage om te kunnen winnen?
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 di apr 29, 2014 1:42 pm

    TH-chen schreef:Dus er gaan 8 mensen zich inschrijven en hebben verders geen invloed op hun eigen personage om te kunnen winnen?

    nou ja, hun karaker eigenschappen kunnen invloed hebben in wat ze doen, maar verder niet nee. we kijken gewoon wat er gebeurt! (ookal gaan sommigen zoenen ofzo XD)

    ff voor de duidelijkheid, we gebruiken de moneycheat, niemand in het spel krijgt een baan dus meer activiteit in het huis! eev en ik gaan ook wel comentaar geven op wat er allemaal gebeurt, zodat het misschien leuker is om te zien!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van wolfie559 di apr 29, 2014 10:47 pm

    klinkt een zeer leuk idee dus ik wil die vid zeker zien.

    ikzelf denk wel dat jullie snel genoeg mensen zullen krijgen maar als er een gebrek is ofzo ben ik wel bereid het heldhaftige offer te maken.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Reym zo mei 04, 2014 2:25 pm

    Ik schrijf me wel in xD

    Ehm ja, hoe ik eruit zie.
    Ik heb een bruine paardenstaart, bruine ogen. Qua kleren: eh, een Renko outfit ;3 Renko~

    Goede eigenschappen: Komt altijd op tijd, is vaak vrolijk, kan goed oplossingen verzinnen voor problemen.

    Slechte eigenschappen: Verlegen, beetje lui, gierig.

    Leeftijd: volwassen
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 zo mei 04, 2014 2:35 pm

    thanks reym!!

    (iedereen wordt trouwens jongvolwassen)
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van fzeromaster zo mei 04, 2014 2:45 pm

    fzeromaster in the house~

    Kwa uitzicht, doe mij maar lijken op captain falcon in hoeverre dat mogelijk is.

    + Slim
    + Enorm goed in games
    + Behendig
    - Fysiek zwak
    - Glutton
    - Introvert/associaal
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 zo mei 04, 2014 2:48 pm

    dankjewel fzero! ik weet niet of we je op captain falcon kunnen laten lijken, want we hebben geen downloads of uitbreidingen ofzo. maar we zullen het proberen! X3
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Princess Sylvysprit zo mei 04, 2014 3:58 pm

    annika11112 schreef:dankjewel fzero! ik weet niet of we je op captain falcon kunnen laten lijken, want we hebben geen downloads of uitbreidingen ofzo. maar we zullen het proberen! X3
    Mods, er zijn altijd mods meid
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Deviljho zo mei 04, 2014 8:39 pm

    "Prepare to die edition". IK DOE MEE.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 zo mei 04, 2014 8:46 pm

    awesome, devil!! dan moeten we wel weten hoe je eruit ziet, en wat je karakter eigenschappen zijn! :3
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van fzeromaster zo mei 04, 2014 11:51 pm

    annika11112 schreef:dankjewel fzero! ik weet niet of we je op captain falcon kunnen laten lijken, want we hebben geen downloads of uitbreidingen ofzo. maar we zullen het proberen! X3

    Ik zei ook dat het mr moet in de mate van het mogelijke. Met een blauwe outfit en mijn sexy kort bruin haar ben k ook best tevreden :P Toch thx voor te proberen~
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 vr mei 09, 2014 12:27 pm

    YO!!! eevee en ik willen morgen of overmorgen beginnen, en we hebben nog 3 mensen nodig! je kan nu nog meedoen~
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 09, 2014 2:20 pm

    O-oh? Echt? O-okay dan, we kunnen ook wachten hoor!
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van annika11112 vr mei 09, 2014 2:22 pm

    eeveesprit schreef:O-oh? Echt? O-okay dan, we kunnen ook wachten hoor!

    okay~ ik dacht omdat we elkaar dan zien, dat we dan konden beginnen~ X3

    Gesponsorde inhoud


    De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 7:11 am