Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van Decidetto di maa 18, 2014 6:16 pm

    Vandaag is nog een bullet hell aan de Steam-winkel toegevoegd. Danmaku Unlimited 2.
    Hij was al een poosje uit op mobiele apparaten, maar nu dus ook voor de computer!

    Ik was al een poosje geïnteresseerd, maar vond de touch-besturing maar onhandig. Mijn vinger blokkeerde het zicht steeds. Dus ja, op de iPad heb ik het maar op een demo gehouden, maar nu hij op de PC uit is en er eindelijk toetsenbordbesturing is, durf ik het wel aan. ・3・

    Kenden jullie dit spel al? Zijn er mensen die deze ook gaan kopen? Of is Ikaruga de enige echte voor jou? ...of Gundemonium, of eXceed... XD Het danmaku-aanbod op Steam begint vorm te krijgen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Re: Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van Nekotaku di maa 18, 2014 9:24 pm

    Ziet er goed uit. Het is blijkbaar ook op Desura. Ik vermoed dat dit spel dan ook wel vroeg of laat zal opduiken in een Indie Royale bundle of iets gelijkaardigs. Dan pik ik het vast wel op.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Re: Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van Graan di maa 18, 2014 10:38 pm

    Ik vind het er op het eerste gezicht niet heel bijzonder uitzien, maar met zo'n vroege conclusie heb ik er vaker naast gezeten. Misschien dat ik het oppak bij een flinke sale.
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Re: Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van fzeromaster wo maa 19, 2014 7:58 am

    Ziet dr wel n mooi spel uit. Alleen jammer dat zo totaal geen gebruik maken van de zijbalken voor de score/lives/... te tonen, en het in de plek helemaal bovenaan proberen te duwen waar het soms onleesbaar is. Moet wel mooi zijn om naar te kijken met die upscale van het spel zelf in de achtergrond. Het zit toch zeker in m'n wishlist.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Re: Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van Decidetto wo maa 19, 2014 12:28 pm

    Ik vind inderdaad dat ze die zijbalken heel mooi hebben gedaan, met die upscale! Dat ze er geen statistieken insteken, is waarschijnlijk zodat het scherm makkelijk in verticale oriëntatie gezet kan worden (zonder dat er een overhaul voor de HUD nodig is). Dat ondersteunt het namelijk.

    Het spel zelf is misschien wat themaloos, met een ontzettend standaard space shooter-feel, maar dat is op zich ook wel een voordeel. Ik schaam me immers veel te veel om Touhou of andere typisch Japanse bullet hells als Gundemonium of eXceed - met al dan niet schattige meisjes op elke hoek van het scherm - in de trein of op de universiteit te spelen. ・3・

    Gesponsorde inhoud


    Danmaku Unlimited 2 op Steam Empty Re: Danmaku Unlimited 2 op Steam

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 2:50 pm