Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Pshycho Maniac
Urameshiya
6 plaatsers

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya vr sep 16, 2011 1:48 am

    Het is alweer twee weken geleden dat... nee, laat ook maar.

    Maar wel een paar huishoudelijke mededelingen.

    Ten eerste zal ik komende week een aantal dagen niet op het forum komen, in verband met mijn vertrek/verhuizing naar Japan. Zoals sommige van jullie al weten zal ik dit academisch jaar in Japan studeren, en ik vertrek aankomende maandag. Omdat ik in m'n kamer daar niet onmiddelijk een internetverbinding zal hebben, zal het een paar dagen onmogelijk zijn om me te bereiken. Dringende vragen over het forum kunnen jullie dus volgende week beter richten aan Ninja dan aan mij.

    Ook na volgende week zou het kunnen dat ik weinig online ben, omdat er natuurlijk van alles geregeld moet worden nadat ik in Japan aangekomen ben. Daarnaast zullen door het tijdsverschil tussen Japan en Nederland de momenten dat ik online ben vaak niet samenvallen met de momenten dat de meeste andere mensen online zijn. Heel onhandig dus. Maar ik vertrouw erop dat de chatbox gewoon in leven blijft als ik weg ben! XD


    In verband met het bovenstaande, en in verband met de groei van ons bescheiden forum, de tweede mededeling: we zijn op zoek naar mensen die het TvH-team willen versterken. Wauw, wat klinkt dat belangrijk. Maar wat houdt het in?

    1. Meedenken over mogelijke veranderingen aan het forum waarmee we de forum-ervaring voor iedereen kunnen verbeteren.
    2. Meedenken hoe we de bekendheid van dit forum kunnen vergroten onder Nederlandse en Vlaamse Touhoufans, en het forum daarmee kunnen laten groeien.
    3. Bijdragen aan de uitvoering van de snode plannen die we daarbij smeden.
    4. Actief aanwezig zijn op het forum, en je bij het plaatsen van berichten bewust zijn van een zekere voorbeeldfunctie ten opzichte van nieuwe leden.
    5. Als moderator opletten of de forumregels nageleefd worden en zonodig ingrijpen. Omdat het forum niet zo groot is, is dit laatste gelukkig niet zo veel werk op het moment.

    Wie geinteresseerd, kan dat per privebericht of in dit topic melden. Het klinkt allemaal vreselijk gewichtig voor zo'n klein forum als het onze, maar we hebben grote ambities, en om die waar te maken moeten we serieus aan de slag!


    Laatst aangepast door Urameshiya op do okt 13, 2011 9:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 16, 2011 12:09 pm

    Wanneer de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. Yukkuri R
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Hakurei Ninja vr sep 16, 2011 12:46 pm

    Vergeet niet dat we hier thuis twee katten hebben. Yukkuri R
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya vr sep 16, 2011 5:42 pm

    Is het echt nodig om de situatie op die manier te schetsen? XD Het klinkt zo vreselijk vijandig. --;
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Koishi~ vr sep 16, 2011 6:42 pm

    Hee, is mijn post verdwenen? Ik had hier op gepost. :?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya vr sep 16, 2011 7:30 pm

    Weet je het zeker? Ik heb niets gezien, en ik heb ook geen waarschuwingsmailtje gekregen, ondanks dat ik dat aan heb staan voor dit topic.

    Kun je het niet nog een keer posten? ^^;
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 17, 2011 11:29 am

    Mijn posten worden soms ook opgegeten door het forum.

    En wat ik zei over katten en muizen, was maar een grap natuurlijk.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Koishi~ za sep 17, 2011 2:42 pm

    Even weer over het onderwerp:
    Ik wil wel helpen adverteren enzo, en topics posten, en mensen verwelkomen.


    Dat was ongeveer de inhoud van mijn vorige lange post.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya za sep 17, 2011 2:52 pm

    Pshycho Maniac schreef:Mijn posten worden soms ook opgegeten door het forum.
    Hmm, da's vreemd. Bij mij gebeurt dat namelijk nooit. Hoe gaat dat dan precies? Hij zegt dat je gepost hebt maar er staat niets? Of krijg je een foutmelding?

    Pshycho Maniac schreef:En wat ik zei over katten en muizen, was maar een grap natuurlijk.
    Haha, ja, dat snap ik.

    Koishi schreef:Even weer over het onderwerp:
    Ik wil wel helpen adverteren enzo, en topics posten, en mensen verwelkomen.


    Dat was ongeveer de inhoud van mijn vorige lange post.
    Dat heb je dan verbazingwekkend beknopt samen weten te vatten.=P Maargoed, we hadden het er sowieso in de chat al over, dus dat weet ik. :)
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Koishi~ za sep 17, 2011 3:25 pm

    Oke. :)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 19, 2011 12:45 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Mijn posten worden soms ook opgegeten door het forum.
    Hmm, da's vreemd. Bij mij gebeurt dat namelijk nooit. Hoe gaat dat dan precies? Hij zegt dat je gepost hebt maar er staat niets? Of krijg je een foutmelding?
    Ik had hier al op gereageerd.
    Het forum zei dat ik al gepost had.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya ma sep 19, 2011 12:51 pm

    Aankondiging:

    Op de oproep in de eerste post van dit topic heb ik welgeteld 1 reactie ontvangen. Als resultaat daarvan is na enig overleg besloten om Koishi~ tot 'teamlid' en mod te benoemen. Niet omdat Ninja en ik nou bepaald onze handen vol hebben aan het moderaten op ons vredige forum, maar omdat we haar hulp goed kunnen gebruiken bij het verbeteren van de algehele forumervaring en het vergroten van de activiteit op dit forum.

    Daarnaast zal Helepolis tot het TvH-team toetreden als ambassadeur voor ons forum. Hij heeft de nodige contacten en ervaring in de westerse Touhou-fan-community, en ook hij zal er hopelijk aan kunnen bijdragen dat ons forum door blijft stomen in de goede richting en uiteindelijk het heelal zal veroveren.

    Tot slot nog een andere aankondiging: vanaf vandaag bestaat er een gebruikersgroep met de titel "PR-Tengu". Het is mogelijk om lid te worden van deze groep voor iedereen die een bijzondere inspanning heeft geleverd om de bekendheid en ledeninstroom van dit forum te vergroten. Lid zijn van deze groep brengt geen enkel voorrecht met zich mee: je hebt er dus verder niets aan. Het enige wat verandert is de kleur van je naam. Met de invoering van deze groep willen we op een bescheiden manier waardering uiten voor een aantal toegewijde leden die meetimmeren aan de weg voor TvH.

    Helaas ben ik niet helderziend, en weet ik dus niet alles wat jullie voor het forum doen. Als je vindt dat jijzelf of iemand anders het verdient om de titel van "PR-Tengu" te dragen, dan is het mogelijk dat middels een privebericht aan een moderator kenbaar te maken.

    [/aankondigingen]


    @Pshycho: ...ja, dat komt omdat ik die post, met nog 2 anderen, van dit topic heb afgesplitst naar een nieuw topic om specifiek over deze Yoshika-bug te praten. Je bericht is dus niet opgegeten dit keer.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Quwanti ma sep 19, 2011 3:12 pm

    Wat een leuk kleurtje! :D

    En leuk dat er nieuwe mensen zijn zodat het forum bekender word!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 19, 2011 3:22 pm

    Urameshiya schreef:

    @Pshycho: ...ja, dat komt omdat ik die post, met nog 2 anderen, van dit topic heb afgesplitst naar een nieuw topic om specifiek over deze Yoshika-bug te praten. Je bericht is dus niet opgegeten dit keer.
    Ja, sorry.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Helepolis wo sep 21, 2011 1:28 pm

    Urameshiya schreef:Aankondiging:
    Daarnaast zal Helepolis tot het TvH-team toetreden als ambassadeur voor ons forum. Hij heeft de nodige contacten en ervaring in de westerse Touhou-fan-community, en ook hij zal er hopelijk aan kunnen bijdragen dat ons forum door blijft stomen in de goede richting en uiteindelijk het heelal zal veroveren.
    Goed, waar zullen we beginnen. De zon blokkeren? Voor eeuwig de nacht brengen? Eh, wacht even. Het helaal zei je hè? Daar moet ik even over nadenken.


    Gesponsorde inhoud


    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 12:19 am