Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Toumyon
Bakuhatsu
Scarlet
komodostache
Kogasa54
9 plaatsers

    Kogasa54's stukje

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Princess Sylvysprit za aug 02, 2014 12:40 am

    No offense, maar ik vind dit nou niet echt bepaald super goed ofzo, ik wil alleen maar zeggen dat ik hoop dat je beter wordt, en daar geloof ik ook heus wel in, je maakt langzaam maar zeker voortgang zoals Ura al zei, ik ben gewoon nogal een kritiek iemand als het gaat om creativiteit
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Zigzagwolf zo aug 03, 2014 3:33 pm

    Je tekeningen zien er leuk uit Tom!

    Ik zal hier wat vaker rondkijken :)
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Kogasa54 zo aug 24, 2014 7:39 pm

    Ik ben dus blij dat je hoopt dat ik beter ga worden. Maar ik ben toch niet het best in ofzo ^^"
    En dank je Ziggy :3

    Zo, nu dat ik thuis ben wil ik aan mijn tekenen bekwaamheid toch meer focusen. Dus ga waarschijnlijk erop vaak meer bijwerken. Hier is een Benben dat ik net maakde. 't is wel gebaseerd op een andere plaatje, maar dat vind ik wel een leuk manier om aan te oefenen. Tutorials ook tuurlijk

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 3clWllY
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Scarlet zo aug 24, 2014 8:38 pm

    Kogasa54 schreef:Ik ben dus blij dat je hoopt dat ik beter ga worden. Maar ik ben toch niet het best in ofzo ^^"
    En dank je Ziggy :3

    Zo, nu dat ik thuis ben wil ik aan mijn tekenen bekwaamheid toch meer focusen. Dus ga waarschijnlijk erop vaak meer bijwerken. Hier is een Benben dat ik net maakde. 't is wel gebaseerd op een andere plaatje, maar dat vind ik wel een leuk manier om aan te oefenen. Tutorials ook tuurlijk

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 3clWllY

    Leuk gemaakt Tom, Keep up the good work ;)

    Princess Sylvysprit schreef:No offense, maar ik vind dit nou niet echt bepaald super goed ofzo, ik wil alleen maar zeggen dat ik hoop dat je beter wordt, en daar geloof ik ook heus wel in, je maakt langzaam maar zeker voortgang zoals Ura al zei, ik ben gewoon nogal een kritiek iemand als het gaat om creativiteit

    Sorry maar ik vind dit een beetje bod als ik het mag zeggen.
    Iedereen tekent op zijn manier, goed of slecht, als het uit een goed hard komt is het voor mij goed.
    Als iemand zijn best doet ervoor en het toch graag wilt, vind ik het echt dom als je het slecht gaat noemen.
    Niet iedereen wordt als een pro geboren...nee helemaal niemand zelfs.
    En oke iedereen heeft zijn meningen, maar er is een lijn tussen bod zijn en iets subtiel brengen.
    En als jij het dus "nou niet echt bepaald super goed" vind... vraag ik me af hoe pro jij bent.


    Ik ben geen pro in tekenen maar ik ga andere hun werk ook niet dik afkraken.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Reym zo aug 24, 2014 9:42 pm

    Ik vind dat je vooruit gegaan bent! Vooral met anatomie en de vorm van het gezicht en de ogen.
    Benben <3
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Kogasa54 za aug 30, 2014 11:13 pm

    Heel bedankt jullie! :> Ben blij daarover~

    En heb nu iets nieuw net gedaan! Geen personage, maar een auto; voorkant van Wheel of Fortune uit Jojo! Misschien wordt de lijnen een beetje wonky, maar other than that lukt het prima denk ik

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 X7tjVoz
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Reym zo aug 31, 2014 10:52 pm

    Wheel of Fortune!

    Kogasa-chan, zou je voor mij Vanilla Ice (de jojo, niet de rapper) of Yoshikage Kira willen tekenen? <3 Ik vind ze zo cool :D

    Gesponsorde inhoud


    Kogasa54's stukje - Pagina 2 Empty Re: Kogasa54's stukje

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 3:50 pm