Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Pshycho Maniac
RakeStriver
6 plaatsers

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van RakeStriver wo sep 14, 2011 3:43 pm

    Beste Touhou/manga/anime fans,

    komende zondag (18 september 2011) is er een grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland. Deze bibliotheek heet "Manga Kissa" en is gesitueerd aan Pauwstraat 13, 3512TG Utrecht. Meer informatie op www.mangakissa.nl of zie hieronder voor de ingescande boekenlegger van deze bibliotheek voor meer informatie. Ikzelf ben er niet op de grand opening, want ik moet werken op die dag. Mijn neef is een freelancer met het verbouwen en ik heb er zelf één dag een steentje bijgedragen met het verbouwen. Het is de vriendenkring van mijn neef die dit heeft waargemaakt voor de fans onder ons. Er is werkelijk aan alles gedacht voor deze bibliotheek: detectiepoorten, grote FatBoys (grote kussens), werkend verwarming, DDR dansmatten met TV en natuurlijk een groot scala aan mangas, magazines en woordenboeken voor de puristen onder ons. De mangas en magazines worden aangeboden in het Nederlands, Engels en Japans. Een lijst van de collectie staat op de site, maar die is verreweg van af, omdat er nog mangas op staan die ik in de dozen heb zien liggen, maar die niet op de site staat. Verwacht dus dat de collectie alleen nog maar gaat groeien! Jullie kunnen daar een steentje bijdragen door jullie mangas die jullie misschien niet meer lezen aan deze bibliotheek te doneren. Of een gelddonatie is ook welkom. Hiermee kunnen wij de fans een groter aanbod mangas bieden.

    Je kunt lid worden van de bibliotheek en hiermee dus mangas lenen. Dit kan ook in combinatie met de Nederlandse animeblad "AniWay". De prijzen weet ik niet, maar dat kan je vragen aan de medewerkers daar. Desalniettemin word ikzelf lid van deze bibliotheek, want hun aanbod van mangas is immens. Verspreid dit woord aan iedereen en hopelijk zie ik jullie van dit forum nog eens in het echt bij deze mangabibliotheek!

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! MangakissavoorGrand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Mangakissaachter
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 14, 2011 5:51 pm

    Wauw.

    Alleen jammer dat ie zo ver weg is.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van RakeStriver wo sep 14, 2011 6:39 pm

    Valt wel mee, als je in Zoetermeer woont neem je de sprinter naar Gouda, stapt over naar de intercity naar Den Helder (of Utrecht Centraal of Antwerpen) naar Utrecht Centraal, vanaf hier kan je lopen voor 10 minuten. Dan, als het goed is, ben je van station Zoetermeer naar je bestemming in 45-50 minuten. Ik neem aan dat je een OV hebt? Dus over de kosten hoef je niet zoveel zorgen te maken. :P
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van Michiresu wo sep 14, 2011 6:45 pm

    hmmm ik vind dat ze zoiets ook wel in belgie mogen doen XD
    utrecht is voor mij niet bij de deur ^^;
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van Sophie zo nov 27, 2011 9:23 pm

    Oh, zie het nu pas.

    Ik vind het leuk bedacht, zeker omdat ik ook in Utrecht studeer.
    Ben er een keer geweest met pyon en wat vrienden, en het was er erg klein maar wel gezellig!
    (En volgens mij hoef je voorlopig nog niet te betalen om er manga te lezen)
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van Rage di dec 06, 2011 11:29 am

    Hmmm ik werk toch in Maarssen, en het is redelijjk in de buurt van het station dus misschien neem ik een keer een kijkje.
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29

    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van happy30 za feb 25, 2012 5:20 pm

    ik ga volgende zaterdag met school naar Utrecht, misschien dat ik even langs kom (:

    Gesponsorde inhoud


    Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland! Empty Re: Grand opening van de eerste openbare mangabibliotheek van Nederland!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:50 am