Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    gamertags~

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    gamertags~ Empty gamertags~

    Bericht van kyr2005 di sep 13, 2011 10:41 pm

    Ik dacht waarom ook niet xD Voor iedereen die een xbox heeft een regelmatig online speelt, deel hier je gamertag! mijne is Th3 D3stiny =D

    inb4 console wars
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van Rage wo sep 14, 2011 7:22 am

    Ik speel niet echt op mn X360, stomme ding wilt mn games niet lezen, ben verbannen van PSN dus dat heeft ook geen nut.

    Weet mn Wii/3DS/DS friendcodes niet uit mn hoofd
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van kyr2005 wo sep 14, 2011 4:53 pm

    Rage schreef:Ik speel niet echt op mn X360, stomme ding wilt mn games niet lezen, ben verbannen van PSN dus dat heeft ook geen nut.

    Weet mn Wii/3DS/DS friendcodes niet uit mn hoofd
    Heb je al is met microsoft gebeld? normaal maken ze dat wel zolang je garantie nog geld.. k weet niet precies hoe lang dat is. en wat heb jij ingodsnaam gedaan om verbannen te worden van PSNxD
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van Rage wo sep 14, 2011 9:36 pm

    Nee mn x360 is meer dan 4 jaar oud, 100% buiten garantie en om verbannen te worden van PSN...

    Tja laten we zeggen, ik heb iets gedaan wat Sony "Butthurt" over is geworden.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van kyr2005 wo sep 14, 2011 11:30 pm

    klinkt inderdaad als sony
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van RakeStriver di sep 27, 2011 3:46 pm

    Rage schreef:...om verbannen te worden van PSN...

    Tja laten we zeggen, ik heb iets gedaan wat Sony "Butthurt" over is geworden.

    Wow, dat is minder fijn. Wordt je account verbannen van Playstation Online services of wordt je hele PS3 verbannen van alle online services?

    Wat heb je precies gedaan? Een nepbericht gemaakt over een bèta van een nieuw spel of heb je crack-gegenereerde codes gebruikt voor PlayStation Store?
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van Rage di sep 27, 2011 4:48 pm

    PS3 is verbannen en later besloten ze mn account te verbannen.

    Sony was nogal butthurt geworden omdat hun console eindelijk gekraakt was voor CFW.

    Gesponsorde inhoud


    gamertags~ Empty Re: gamertags~

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 4:32 pm