Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    avatar
    Xhomas
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Dingen uitstellen!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Xhomas vr jan 23, 2015 1:08 am

    Ik kijk wel gewoon KanColle en ik vind het erg leuk tot nu toe! :3
    Maar dat komt natuurlijk ook wel inderdaad omdat ik het zelf gespeeld heb / nu weer begonnen ben met spelen.

    Daarnaast volg ik dit seizoen Yuri Kuma Arashi (heel aparte anime, maar wel grappig om te kijken imo) en The iDOLM@STER Cinderella Girls. The iDOLM@STER begint ook wel redelijk, een beetje hetzelfde als de originele The iDOLM@STER. Ik ben benieuwd hoe deze zal uitpakken, de originele vond ik namelijk wel leuk!

    Daarnaast kijk ik nog een al wat eerder geairde (2011) anime; Tamayura(: Hitotose).
    Een heel relaxte sfeer (slice of life), en echt een hele mooie OP!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit za jan 24, 2015 9:49 pm

    Dus, Aldnoah.zero episode 15...
    Spoiler:
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu zo jan 25, 2015 1:43 pm

    Ondanks de hoge verwachtingen van Kancolle vind ik het nog best heel leuk. Er hadden echt een boel dingen veel beter gekund,
    Zoals dit:
    Maar verder vind ik het superrr~

    Ik kijk nu ook Love Live! Voor de tweede keer :')
    En Hanasaku Iroha, ook echt een topper!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo jan 25, 2015 3:13 pm

    Bakuhatsu schreef:Ondanks de hoge verwachtingen van Kancolle vind ik het nog best heel leuk. Er hadden echt een boel dingen veel beter gekund,
    Zoals dit:
    Spoiler:
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van LightSpeedReisen ma jan 26, 2015 8:51 am

    Momenteel de kancolle anime natuurlijk(En ik zit nog steeds te wachten op Kiso en Tenryuu's anime debuut), en ik ben ook bezig met het tweede seizoen van accel world, en ga daarna waarschijnlijk log horizon kijken, oh en ik ben ook het derde seizoen van Dog Days aan het volgen  op het moment.
    Baron Sengir
    Baron Sengir
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 40

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Baron Sengir zo feb 15, 2015 5:18 pm

    Voor nu alleen het derde seizoen van Dog Days.
    Niet veel tijd voor andere zaken helaas.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie do maa 26, 2015 5:32 pm

    Ik kom hier om te zeggen dat deze anime ZÓ'N aanrader is!!

    http://myanimelist.net/anime/23273/Shigatsu_wa_Kimi_no_Uso

    Ik kan bijna niet stoppen met kijken! Wat een mooie muziek en mooie art style!
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu vr maa 27, 2015 2:21 pm

    Ik kijk Sailor Moon, de orignele serie voor het eerst. And I love it :D Het is echt heel cute en grappig! En die jaren 90 stijl c:
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen di apr 14, 2015 4:55 pm

    Dungeon ni deai........iets de titel is te lang ja!

    Het is iets waar de otaku's naar kunnen leven en verschillende merchendaise mee kunnen maken. Al begon de hype na mijn mening pas na de Twitters van mensen die probeerde haar touw beha na te maken. Ze houdt ze omhoog door een stuk lint of touw en mensen op Twitter gingen het na doen. Was best grappig.

    Maar als character in de serie zie je haar heel veel doen voor de mc. Ze laat in het begin al veel meer emoties zien dan sommige personages in andere series en laat zien waar ze van houdt. Ze doet haar best om goed voor haar familia te zorgen. Ook al heeft ze er maar 1.

    Hestia is idd een god maar ze is niet de enige in de serie. Loki en andere zijn ook aanwezig. Het is namelijk zo dat de mensen zich kunnen lid worden van hun Familia. Als ze lid zijn dan krijgen ze extra HP, Agility en meer om zo doende sterker te worden om Dungeons te clearen.

    Ook al heeft het een rpg element inbegrepen ik merk daar nog niet echt veel van. (2 eps zijn uit) Daarbij komt er bij te kijken dat men al op de 17de vloer kan komen door slechts level 5 te zijn.
    Er zijn game elementen toegevoegd maar zullen na mijn mening niet belangrijk zijn voor de serie.

    Deze serie zal meer gaan over de band gaan tussen de godin Hestia en haar familia lid Bell.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja di apr 14, 2015 6:59 pm

    Ik voel me verplicht te vermelden dat Death Parade erg gaaf is. Ik kan vertellen dat de serie gaat over moeilijkheden in het leven en over waar je precies de lijn moet trekken tussen goed en kwaad, maar vertellen waar de serie precies over gaat zou de spanning van de eerste aflevering verpesten. Dus zoek niet op waar de serie over gaat tot je de eerste aflevering hebt gezien! Ik zou ook aanraden de eerste twee afleveringen achter elkaar te zien, want de tweede aflevering geeft antwoord op bijna alle vragen die je aan het einde van aflevering 1 hebt.

    Het helpt overigens ook heel erg als je het volgende feitje weet, maar nogmaals, het is een spoiler tot je aflevering 1 afgekeken hebt!
    Spoiler:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym wo apr 15, 2015 6:25 pm

    Ik ben het eens met Hakurei Ninja, Death Parade is super.


    Ik ben begonnen met het kijken van Ore Monogatari en ik vind het super leuk. Het is een slice of life/comedy, maar heel erg manry door de reusachtige hoofdpersoon. Het is echt mega grappig, ik vind het een aanradertje.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan vr apr 17, 2015 11:34 pm

    Ik ben begonnen aan season 2 van Kiniro Mosaic. Het suiker gehalte ligt weer absurd hoog.
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yonowaaru zo apr 19, 2015 9:58 am

    Yay, mensen kijken (keken) Shigatsu en Death Parade, van beide heb ik ook zeer genoten.
    Ik volg nu het tweede seizoen van Unlimited Blade Works (yay, goede non-source material extra scenes, dat dat bestaat!), Arslan Senki (dit is best een aanrader) en ook die Dungeon shizzle, want je moet iets voor de lol hebben.
    Baron Sengir
    Baron Sengir
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 40

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Baron Sengir zo apr 19, 2015 1:45 pm

    Kemonomimi genoeg voor mij dit seizoen met Show By Rock en Etotama.
    Ze hebben beiden ook CGI, maar het ziet er zowaar beter uit dan wat ik tot nu toe heb meegekregen.
    Het is regelmatig zo dat er crappy CGI tussen de 2D animaties zitten, maar bij deze twee shows wordt de hele stijl bij bepaalde scenes CGI, waardoor het er sowieso al beter uitziet en dan is het nog best vloeiend ook.

    Oh, en Etotama is gewoon grappig.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan zo mei 17, 2015 2:45 am

    Zojuist de laatste aflevering van D-Frag! gekeken. Het is basically een hele school vol absurde mensen afgezien van één dude. Ik heb er meerdere malen hardop om moeten lachen :D

    Spoiler:

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 27 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:43 am