Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Pyonta-kun
TanukiTyfoon
Rage
Nekotaku
XavC
Ranfox
Decidetto
Hakurei Ninja
Quwanti
Sophie
Toumyon
jjkramok
UNOwen
Urameshiya
18 plaatsers

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Enquête

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    [ 9 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba1026%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba12 [26%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba12 [18%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba12 [18%] 
    [ 12 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba1035%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba12 [35%] 
    [ 1 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba103%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Voteba12 [3%] 

    Totaal aantal stemmen: 34
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 06, 2013 4:37 pm

    Ik vind het prima!
    En als het er echt niet uit ziet kom ik hier gewoon nooit meer huehuehuehuehue

    Ik ben alleen wel benieuwd wie de andere 10 mensen zijn die het beter vonden zoals het nu is want ik tel geen 10 posts die impliceren dat ze dat hebben gestemd.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van 211nafsimreK vr sep 06, 2013 5:15 pm

    't is nu mooi strak overal, als je iedereen een eigen kleur geeft word het een beetje rommelig, en zo heeft de nu Uranje seewhatIdidthere? paars groen en blauwe titels ook geen nut meer.
    Kortom: houden zo :)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya zo sep 15, 2013 6:06 pm

    De poll verandert niet meer, en we zijn helaas toch vrij overtuigend uitgekomen op 'laten zoals het is'. Voorlopig zal ik dus maar even niet aan het experimenteren slaan.

    (Maar wacht maar. Op een dag zal ik een excuus vinden om alsnog tijdelijk andere kleurtjes in te voeren zodat iedereen zal aanschouwen dat het forum er alleen maar mooier van wordt. =w=)
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Decidetto zo sep 15, 2013 6:43 pm

    Ahh, jammer! Ik was in eerste instantie één van de dertien stemmen voor "laten zoals het is", maar bij nader inzien vond ik het toch wel een goed idee om nieuwe kleurtjes te proberen. Maar ach, laten we dan maar hopen op een andere gelegenheid! :P
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van komodostache zo sep 15, 2013 6:45 pm

    Toumyon schreef:Ik vind dat eigen kleur toegestaan mag worden voor de grote inbrengende posters met 1500+ posts.
    Waarom zo veel?
    Simpel anders word het veel te druk met de kleurtjes.

    En verder vind ik ook dat er wel eens anderen kleuren mogen zijn.
    Voor Ura vind ik bvb Kogasablauw wel leuk, niet alleen omdat hij Kogasa leuk vind maar ook omdat het opvalt, en een admin mag wel boven de rest uit steken vind ik.
    voor mods en de rest maakt het me niks uit welke kleur, maar again, andere kleurtjes zouden wel eens leuk zijn.
    ^
    dit

    Gesponsorde inhoud


    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 3 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:12 pm