Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Starcraft II

jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

Starcraft II Empty Starcraft II

Bericht van jjkramok zo sep 01, 2013 1:59 pm

Hallo mijn Touhou Collega's ・3・

Zijn er ook mensen hier die Starcraft II spelen/speelden?
    Misschien ook geinterreseerd om nog eens te spelen ^^
    RuRanMo
    RuRanMo
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De meest nutteloze dingen onthouden

Starcraft II Empty Re: Starcraft II

Bericht van RuRanMo zo sep 01, 2013 2:03 pm

Ik moet mijn SC2 weer opnieuw halen omdat ik m'n oude account ben kwijtgeraakt. (Woo hackers.. :< ) Maarja, als ik dat eenmaal heb gedaan zou ik graag samen spelen.
    jjkramok
    jjkramok

Bericht van jjkramok zo sep 01, 2013 2:04 pm

RuRanMo schreef:Ik moet mijn SC2 weer opnieuw halen omdat ik m'n oude account ben kwijtgeraakt. (Woo hackers.. :< ) Maarja, als ik dat eenmaal heb gedaan zou ik graag samen spelen.
    Jammer voor de hack :(

Yes, er komt publiek in mijn topic ^^

Okee, ik zou graag wel wat willen spelen :)
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan ma sep 02, 2013 2:43 am

Heel af en toe speel ik wat team games met vrienden. Solo ben ik ergens tot Gold gekomen als Protoss... meh. Ondertussen is het alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld.

Ik ben in ieder geval altijd wel in voor een paar matches, dus let me know als er wat gebeurt :)
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 ma sep 02, 2013 1:25 pm

Alleen wings of liberty of ook heart of the swarm? =P Zelf speel ik niet starcraft(2), al heb ik al vaak gedacht dat ik het is moet kopen. Ik heb een deel van de campaign van starcraft 1 gespeeld en dat is het ongeveer.
    Graan
    Graan
    Graan

Bericht van Graan ma sep 02, 2013 2:48 pm

kyr2005 schreef:Alleen wings of liberty of ook heart of the swarm? =P Zelf speel ik niet starcraft(2), al heb ik al vaak gedacht dat ik het is moet kopen. Ik heb een deel van de campaign van starcraft 1 gespeeld en dat is het ongeveer.
    Als ik het goed begrijp is het mogelijk om HotS content te spelen zolang je in een party zit waarin minstens één persoon deze expansion heeft. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Bericht van kyr2005 ma sep 02, 2013 2:57 pm

Graan schreef:
    kyr2005 schreef:Alleen wings of liberty of ook heart of the swarm? =P Zelf speel ik niet starcraft(2), al heb ik al vaak gedacht dat ik het is moet kopen. Ik heb een deel van de campaign van starcraft 1 gespeeld en dat is het ongeveer.
    Als ik het goed begrijp is het mogelijk om HotS content te spelen zolang je in een party zit waarin minstens één persoon deze expansion heeft. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
    Als ik het op zoek vind ik alleen maar mensen die zeggen dat de HoTS zijn expansion level naar WoL moet zetten om te kunnen spelen met mensen die niet HoTS hebben. Dus ik denk niet dat het zo werkt ・3・
    jjkramok
    jjkramok

Bericht van jjkramok ma sep 02, 2013 3:07 pm

kyr2005 schreef:
    Graan schreef:
    Als ik het op zoek vind ik alleen maar mensen die zeggen dat de HoTS zijn expansion level naar WoL moet zetten om te kunnen spelen met mensen die niet HoTS hebben. Dus ik denk niet dat het zo werkt ・3・
    Graan heeft gelijk, ik heb HotS gekregen, en mijn vrienden die meespelen krijgen een icoon naast hun naam, volgensmij ging het over dat hun tijdelijk ook beschikken hadden tot HotS content, omdat de party-leader dat ook had. We kunnen misschien vanavond wel even kijken hoe het zit?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Bericht van kyr2005 ma sep 02, 2013 3:20 pm

jjkramok schreef:
    kyr2005 schreef:
    Graan schreef:
    Graan heeft gelijk, ik heb HotS gekregen, en mijn vrienden die meespelen krijgen een icoon naast hun naam, volgensmij ging het over dat hun tijdelijk ook beschikken hadden tot HotS content, omdat de party-leader dat ook had. We kunnen misschien vanavond wel even kijken hoe het zit?
    Juist juist juist, dat spawning ding. Ik was het compleet vergeten.. jullie hebben alle twee gelijk k=w=
    Graan
    Graan
    Graan

Bericht van Graan ma sep 02, 2013 5:05 pm

Volgens mij krijg je er ook een achievement met Starcrafts portrait voor.

Mijn skype naam is in ieder geval (verwijderd, ha!), mocht ik jullie ondertussen niet in mijn lijst hebben.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr sep 22, 2023 7:45 pm