Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Nekotaku
TanukiTyfoon
Quwanti
7 plaatsers

    Comiket 84

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Comiket 84 Empty Comiket 84

    Bericht van Quwanti wo jul 10, 2013 2:17 pm

    Binnenkort is die er weer, Comiket 84! Op 10 tot 12 augustus zal de grootste doujinshi evenement in de wereld plaatsvinden. Dé plek om jouw spullen van je favoriete serie te kunnen bemachtigen. Tot op heden is Touhou ook groots vertegenwoordigd in deze evenement, en er zullen weer vele muziek cd's, doujinshi, games en andere spullen verkocht worden, gemaakt en verkocht door gewone hobbyisten.

    Wat deze evenement nu anders maakt, is dat afgelopen Reitaisai de demo van Touhou 14 (Double Dealing Character) is uitgegeven, waardoor er met zekerheid gezegd kan worden dat de full version wordt uitgegeven op deze evenement. (Daarnaast hoop ik ook op de Hopeless Masquerade OST). De dag dat alles van touhou verkocht wordt is deze keer de derde dag van het evenement (maandag 12 augustus).

    Als het goed is zullen enkele leden van dit forum ook aanwezig zijn op dit evenement. Hoedanook, zit jij nog ergens met smart op te wachten? k=w=
    Comiket 84 617b7YZYleL._SL500_AA300_
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van TanukiTyfoon wo jul 10, 2013 11:15 pm

    ik ben aanwezig op dit prachtige event.
    heb nog geen idee wat ik eigenlijk wil gaan kopen heeft er iemand misschien sites waar ik de catalog op kan bekijken zou zeer handig zijn.

    als er verder mensen zijn die iets willen hebben van c84 ik kan wel verzoekjes aannemen als het niet te duur word denk ik
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Nekotaku wo jul 10, 2013 11:22 pm

    Mijn ogen zijn gericht op de full version van Double Dealing Character, uiteraard. Ik zal deze hoe dan ook importeren (al dan niet meerdere exemplaren zoals bij Hopeless Masquerade). Als er een optie is om het via één van de TvH super sentai te doen, des te beter, maar ik zou zeggen dat het laagste prioriteit is daar ik voldoende resources heb voor import.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Urameshiya do jul 11, 2013 1:42 pm

    TanukiTyfoon schreef:heb nog geen idee wat ik eigenlijk wil gaan kopen heeft er iemand misschien sites waar ik de catalog op kan bekijken zou zeer handig zijn.
    Als je een beetje Japans niet erg vindt, biedt de officiële (en voor zover ik weet de beste) webcatalogus bijna alles wat je maar wilt weten. Alleen om dingen af te drukken of te downloaden moet je betalen, maar de plattegronden per dag en hal bekijken kan ook met een gratis account. Voor Touhou moet je overigens kijken naar hallen oost-1, oost-2 en oost-3 op de derde dag. Voor meer informatie over welke genres op welke dagen in welke hallen te vinden zijn kun je trouwens ook het simpelere overzichtje (geen registratie voor nodig of zo) op deze pagina gebruiken.

    De webcatalogus is een bijzonder handig overzicht, omdat je niet alleen kunt zoeken op allerlei manieren en de plattegrond goed kunt bekijken, maar ook bij de profielen van veel circles door kunt klikken naar hun websites.

    (Als je hulp nodig hebt met het Japans van de site moet je het maar even zeggen!)

    De corporate booths staan er op dit moment helaas nog niet op, maar die informatie zal ook binnenkort toegevoegd worden. Er worden al wel op diverse andere plaatsen op het web (zoals deze --> klik op 特設ページへ om op de C84-pagina van de website van de standhouder te komen) overzichtjes bijgehouden voor de corporate booths, maar de meeste standhouders hebben op dit moment nog niet aangekondigd wat ze zullen verkopen. Echt gedetailleerde overzichten zullen dus waarschijnlijk pas opduiken als de Comiket iets dichterbij gekomen is.

    Welke dagen zijn jullie eigenlijk van plan te gaan, Tanuki?
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Quwanti di jul 23, 2013 10:04 pm

    Hopeless Masquerade OST
    Naast de 19 tracks die in de game zitten (disk 1), is er een tweede disk met (tot nu toe) nog ongebruikte muziek (een last word, en "popularity boom" muziek voor elke personage) en een arrangement van The Lost Emotion door U2 Akiyama.
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van TanukiTyfoon vr aug 09, 2013 1:38 pm

    Nou morgen is het zo ver.

    We zijn nog in discusie of we de eerste trein nemen of niet.
    Lijkt me wel leuk.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Urameshiya vr aug 09, 2013 2:10 pm

    Ik kan me niet voorstellen dat de eerste trein "leuk" zal zijn, maar ik wens jullie veel succes en plezier!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Nekotaku vr aug 09, 2013 3:39 pm

    Vraagje, Tanuki. Zijn jullie er ook op de dag dat DDC wordt gereleased (maandag 12 augustus)? En zo ja, zijn jullie van plan meer exemplaren te kopen dan die voor jezelf?
    Indien niet, dan begin ik met pre-orders.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van TH-chen za aug 10, 2013 3:15 pm

    We proberen er meer mee te krijgen maar weet niet wat de limit is per persoon. Ik zou anders maar gwn pre-orderen
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Nekotaku za aug 10, 2013 3:48 pm

    Okidoki! Lijkt me wel gemakkelijker. Dus iedereen die DDC wil en dit leest, en geen afspraak heeft met het de TvH Comiket 84 Task Force, geef me een seintje. Aangezien er eigenlijk nog maar weinig respons is, denk ik dat er ook ruim plaats is voor albums en dergelijke.
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Slaz zo aug 11, 2013 9:10 am

    Neko, is het mogelijk een exemplaartje van DDC voor mij te kopen en mee te nemen?

    Ik ben de laatste tijd niet erg op de hoogte van Comiket en wie er heen gaan enzo.

    Ik kan later gewoon betalen via PayPal als diegene dat wilt. :)
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Decidetto zo aug 11, 2013 1:04 pm

    Hoeveel kost zo'n spel eigenlijk gemiddeld?
    Ik heb al mijn Touhouspellen tot nu toe illegaal gedownload (sumimasen...), maar nu ik de mogelijkheid heb om er eentje officieel in mijn bezit te krijgen, wil ik die kans dolgraag grijpen!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Urameshiya zo aug 11, 2013 2:35 pm

    Decidetto schreef:Hoeveel kost zo'n spel eigenlijk gemiddeld?
    Ik heb al mijn Touhouspellen tot nu toe illegaal gedownload (sumimasen...), maar nu ik de mogelijkheid heb om er eentje officieel in mijn bezit te krijgen, wil ik die kans dolgraag grijpen!
    Een euro of twaalf. Zie voor meer informatie deze post van Neko!
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Decidetto zo aug 11, 2013 3:07 pm

    Moet ik me daar dan 'aanmelden', of is het hier ook goed?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Urameshiya zo aug 11, 2013 3:22 pm

    Zolang Neko het te lezen krijgt is het goed, denk ik. Misschien even een PM naar 'm sturen?

    Gesponsorde inhoud


    Comiket 84 Empty Re: Comiket 84

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 10:50 am