Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
-Yuki-
Ranfox
Tanshu
Nekotaku
8 plaatsers

    EINDBAAS: live chiptune muziek

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek - Pagina 2 Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku do aug 20, 2015 1:56 pm

    Nekotaku schreef:Na een jaar zonder EINDBAAS edities (al waren er wel gerelateerde events) komt deze chiptune party terug! Op 18 september is het zover. De locatie is poppodium EKKO in Utrecht. Ook deze keer is er vóór de main event een pay-what-you-want pre-party.
    Het is al weer even geleden sinds m'n laatste chiptune feestje (Nintendoom in februari, denk ik) dus ik ga er zeker proberen te zijn.

    Facebook pagina: https://www.facebook.com/events/1646916845530218/

    SolsticeBas schreef:Wow omg heeft 1 van jullie ''ZwamTek'' ( ook wel ''Extreme Resonance'' ) daar 1x gehoord? Hij is een vriend van me :D
    Ik denk niet dat ik 'm ooit aan het werk heb gezien. Heeft hij een set gespeeld op de main event of een pre-party? Als ik z'n naam nog eens ergens zie zal ik er op letten!

    EDIT: ik heb het net gevonden. Hij heeft een paar keer gespeeld op de pre-parties in Amsterdam. Zelf ben ik enkel nog maar op de pre-parties in Utrecht geweest.

      Het is nu vr maa 29, 2024 6:14 am