van Meira wo okt 16, 2013 10:02 pm
Reym schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je een spellcard kan declareren/afvuren? *HM noob*
Ik weet dat de twee balkjes moeten matchen... en voor de rest ga ik altijd random knoppen drukken maar ja, dat helpt natuurlijk niet xD
Dus weet iemand wat je moet doen, en op welke knoppen je moet drukken?
Op je eigen HP bar zie je een tweede blauwe balk vullen, dit is je spellcard meter. Als deze tot het einde van je huidige HP is kan je via je eigen deck build via je profiel een van de 8 opties voor specials, spellcards en items (voor op het normale qwerty toetsenbord zitten deze op de C & D + directie toets)
Als je een spellcard wilt activeren moet je hem eerst declaren, dit geeft wat ''invincibility frames'' tijdens het declaren. Om de spellcard die je ge-declared hebt te gebruiken moet je hem opnieuw activeren. Er zijn spellcards en characters die na een combo stun zo snel hun spellcard kunnen gebruiken dat deze ge-declared en geactiveerd kan worden in 1 combo! Dit is wel zwakker dan als je van te voren hebt ge-declared.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is

Voor meer info kan je op de link hier onder klikken en een beetje daarzo rondneuzen. De combos zijn wel wat ''outdated'' alhoewel sommige nog wel werken.
http://shinkirou.koumakan.jp