Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Meira
Chrono
Sophie
Pyonta-kun
kyr2005
Nekotaku
Scarlet
Quwanti
Urameshiya
13 plaatsers

    Touhou 13.5 besprekingstopic

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Urameshiya di mei 28, 2013 9:49 am

    Zojuist is patch 1.02 uitgebracht. Deze patch zou de Koishi-crashes en een aantal andere problemen op moeten lossen.

    Download 'm hier.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Meira di mei 28, 2013 3:55 pm

    Ehm weet iemand al meer af van hoe al die opties in practice mode werken en zou er een topic kunnen komen met de gegevens van de characters tot nu toe?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Nekotaku di mei 28, 2013 4:02 pm

    Meira schreef:Ehm weet iemand al meer af van hoe al die opties in practice mode werken en zou er een topic kunnen komen met de gegevens van de characters tot nu toe?
    Hier staan de hotkeys die je in practice mode kan gebruiken. Optie menu zelf weet ik nog niets over, eigenlijk...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Urameshiya di mei 28, 2013 4:46 pm

    ^Welk optiemenu bedoel je precies? Het menu van practice mode? Ik wil het best even vertalen als iemand er iets aan heeft.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Meira di mei 28, 2013 9:20 pm

    Urameshiya schreef:^Welk optiemenu bedoel je precies? Het menu van practice mode? Ik wil het best even vertalen als iemand er iets aan heeft.

    Oh dat zou erg handig zijn! want ja hij bedoeld het menu. Is het ook goed als er een topic wordt gemaakt waar je gegevens van characters kan neerzetten? zoals combos, de skills uitleggen enz.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Nekotaku di mei 28, 2013 10:47 pm

    Meira schreef:Is het ook goed als er een topic wordt gemaakt waar je gegevens van characters kan neerzetten? zoals combos, de skills uitleggen enz.
    Ik zou hier persoonlijk erg dankbaar voor zijn. De hoeveelheid informatie die voorhanden is, is momenteel nog beperkt. En dat alles in het spel in het Japans is maakt het er niet makkelijker op.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Urameshiya wo mei 29, 2013 12:41 am

    Meira schreef:
    Urameshiya schreef:^Welk optiemenu bedoel je precies? Het menu van practice mode? Ik wil het best even vertalen als iemand er iets aan heeft.

    Oh dat zou erg handig zijn! want ja hij bedoeld het menu.
    Voila.
    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Practi10
    Sorry voor de lelijkheid.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Nekotaku wo mei 29, 2013 2:25 am

    Heel erg bedankt, Ura! De opties met katakana kan ik meestal wel van inschatten wat ze betekenen, maar de kanji ken ik vaak niet.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Quwanti zo jul 07, 2013 11:56 am

    Er zijn 3 HM topics, maar ik denk dat deze wel het meest relevant is aan hetgeen wat ik nu wil zeggen:
    De eerste versie van de English patch is uit.
    v0.04b http://www.mediafire.com/download/6583f3sqkfx43sf/th135e_v004b.rar
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van kyr2005 zo jul 07, 2013 12:36 pm

    Quwanti schreef:Er zijn 3 HM topics, maar ik denk dat deze wel het meest relevant is aan hetgeen wat ik nu wil zeggen:
    De eerste versie van de English patch is uit.
    v0.04b http://www.mediafire.com/download/6583f3sqkfx43sf/th135e_v004b.rar
    Perfect! ik ben net wat meer beginnen spelen, maar alle story modes uitspelen is nogal saai als je het niet kan lezen.. en scripts erbij nemen is gewoon niet het zelfde.

    Edit: ik lees net zelf dat het vooral de system dingen zijn, maar dat helpt ook al enorm k=w=
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Urameshiya vr aug 09, 2013 9:00 pm

    Omdat Qu het hier nog niet gepost heeft doe ik het maar even, maar: versie 1.20! Speelbare Kokoro! Hoera-heid! Nu maar eens kijken of ze net zo cool speelt als ik hoopte.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Scarlet vr aug 09, 2013 10:55 pm

    O nu ik dit zo zie: Ik kan raar genoeg niet erop zetten..
    hij breekt af. en dan staat er een japanse tekst die ik niet kan lezen...
    bij het installeren


    Edit:
    dit zie ik dus
    Instal problem?:
    avatar
    Thandruil
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Thandruil ma aug 12, 2013 2:17 pm

    Ik zou zeggen dat het iets te maken heeft met de tekens die niet mogen worden gebruikt in een bestandspad.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Scarlet ma aug 12, 2013 2:30 pm

    ik snap er niets van...echt ik wordt er sip van...
    als iemand me kan helpen, via team vieuwe ofzo, pm me maar.
    HULP IS WELKOM!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Urameshiya ma aug 12, 2013 2:35 pm

    Wat Thandruil zegt klopt, zoals ik ook al tegen je zei in de chatbox. Probeer het eens direct op je C-schijf te installeren of zo?

    Gesponsorde inhoud


    Touhou 13.5 besprekingstopic - Pagina 2 Empty Re: Touhou 13.5 besprekingstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:59 am