van Yukari vr mei 31, 2013 7:58 pm
kyr2005 schreef:
Wat voor games speel je, en is er een bepaald genre van muziek dat je graag luisterd of gewoon wat van alles?
Van alles eigenlijk, heel veel Touhou, onbekendere dingen (Yume Nikki vind ik heel goed) en heel veel Visual Novels (als die games genoemd mogen worden), maar ook dingen als Assassins Creed en zo.
Mijn muzieksmaak is vrij breed. Radiohead moet wel mijn all time favoriete band zijn, Touhou arranges zijn altijd goed, Japanse artiesten als Akiko Shikata, Kajiura Yuki, Kanon Wakeshima en geregeld een anime theme, maar ik kan hardrock en metal ook goed waarderen :).
En van Weerwolven ken ik eigenlijk alleen de real life kaartspelversie, dus ik zal zeker even kijken!
Quwanti schreef:Welkom op het forum!
Hina staat niet in je favorietenlijst. Zo te zien heb je geen smaak!
jkHoe ben je hier op het forum terecht gekomen?

De ''en nog veel meer'' na het lijstje schijnt iedereen vergeten te zijn. Hina is wel awesome, ja :P
Iemand op het Aniway forum verwees naar dit forum, en ik had echt geen idee dat er een Nederlands touhouforum was.
Tanshu schreef:hay gurl hay
hallo TheEternalMokou schreef:Whoooo welkom! En whooo Mokou!
Yukari schreef:Speciale vermogens: NVT
Niet van toepassing? Je hebt toch vast wel een super cool (of een iets minder super cool) speciaal vermogen? ;)
Haha, het ligt er een beetje aan wat je een speciaal vermogen noemt :'D
Laatst aangepast door Yukari op vr mei 31, 2013 10:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt