Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
TH-chen
LinkshandigCactusKanon
Lisadesu
Urameshiya
Fuyres
LightSpeedReisen
homemadecupcake
Yuki Kuro
RemiliaxScarlet
Sophie
Scarlet
15 plaatsers

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Enquête

Welke dag/dagen ben jij beschikbaar voor deze groep

[ 2 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1010%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [10%] 
    [ 5 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1024%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [24%] 
    [ 3 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1014%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [14%] 
    [ 3 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1014%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [14%] 
    [ 1 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba105%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [5%] 
    [ 2 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1010%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [10%] 
    [ 5 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba1023%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Voteba12 [23%] 

Totaal aantal stemmen: 21
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Empty Re: Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Bericht van Scarlet di jun 11, 2013 5:12 pm

Doe wat je wilt.
    Als jij het wilt aanpassen laat ik dit aan jou.
    Want anders zou ik ook geen fanmade touhouvania personages moeten toestaan.
    En ik wil liever geen wijgerings lijst gaan maken.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Empty Re: Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Bericht van homemadecupcake di jun 11, 2013 5:44 pm

de touhouvania karakters zijn allemaal nogal vaag...ik heb de patroon van de jas van remilia ook maar zelf geimproviseerd, dus als je dat mooier vind mag je van mij hoor :D

gaan we dit btw op zaterdag doen?
    zou fijn zijn als we even een dag vast zetten zodat we ook dingen kunnen afspreken met andere mensen etc.

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Cupcake_zpsafa89e56
    [18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet di jun 11, 2013 6:35 pm

Het lijkt me wel echt zaterdag te worden.
    Als niemand bezwaar heeft?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie di jun 11, 2013 8:31 pm

Wacht, zaterdag? Wat is er met de poll gebeurd?

Eerder was het nog:

Kely Scarlet schreef:
    Zoals het nu uitziet slaat de meter op zondag door hoor XD

Ik heb eigenlijk wel bezwaar ja, want ik heb nu op vrijdag en zaterdag met twee andere cosplay groepen geplanned omdat ik dacht dat het zondag zou zijn...
    Vrijdag Fate stay night groep, en zaterdag skullgirls groep. :B

Als de rest alleen op zaterdag kan dat oké, maar ik weet niet wat ik dan ga doen...
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake di jun 11, 2013 8:32 pm

ik juist niet, ik hoorde van kermis dat er sowieso touhou groep zou zijn op zaterdag dus ik zal zondag als corpse bride zijn

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Cupcake_zpsafa89e56
    LinkshandigCactusKanon
    LinkshandigCactusKanon
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik ben heer en meester in het kampioenschap schuimbanaantjes eten.

Bericht van LinkshandigCactusKanon wo jun 12, 2013 6:17 pm

Ik kan niet meer als Youmu huuu, sorry!

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 4 Tumblr_neqnvdgEa31qhkp9bo1_r2_250 Volare via!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet wo jun 12, 2013 7:34 pm

Jammer LHCK! Zal je wel eraf halen.
    Sophie
    Sophie

Bericht van Sophie wo jun 12, 2013 8:18 pm

Mja de poll stond heel lang op zondag eerst dus vandaar.

Wat wordt het nou Kely? Dan ga ik kiezen.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet wo jun 12, 2013 8:20 pm

Ik denk ook vanwegen dat TvH meestal op Zaterdag samen komt, en dit de druks bezochtste dag is, dat we het beter op Zaterdag kunnen doen.

Dus Skip, wat voor je keuze je ook maakt, ik sta er achter.
    Je bent niet verplicht.
    Anders wordt de Vania groep gewoon een andere keer groter.

Edit:
    Pol uitslag voor de zekerheid hier gepost:
    Sophie
    Sophie

Bericht van Sophie ma jul 01, 2013 2:23 am

Oke, volgende vraag, hoe laat zaterdag?
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake ma jul 01, 2013 9:11 am

Eeeeeeeh geen idee xp ik neem aan dat we bij de tvh boom afspreken?

Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet ma jul 01, 2013 10:49 am

Nou rond de middag...als tvh toch gaat meten, kan dat ook wel. Toch?
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet vr jul 12, 2013 1:55 pm

Update: Er is een herinneringsmail verzonden naar jullie (als het goed is).
    Willen jullie aub. melden of je nog mee doet op de zaterdag?
    Dankje~!
    Destroysya
    Destroysya
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Destroysya wo maa 12, 2014 4:40 pm

Hoi, ik wilde graag meedoen met de cosplay groep als sakuya op een zaterdag?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya wo maa 12, 2014 4:46 pm

Destroysya schreef:Hoi, ik wilde graag meedoen met de cosplay groep als sakuya op een zaterdag?
    Welkom hier~
    Dit topic ging over Abunai 2013, dus ik denk dat het daar een beetje laat voor is! Maar als je van Touhou en cosplay houdt, dan zou ik je zeker aanraden om langer op dit forum rond te blijven hangen! Een goed begin zou bijvoorbeeld zijn om je hier eens voor te stellen.

(De meeste andere topics over conventies en cosplay staan trouwens in een afgeschermd gedeelte van het forum, mocht je het je afvragen, maar daar kun je op vrij korte termijn toegang tot krijgen.)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 08, 2022 12:36 pm