Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
TH-chen
LinkshandigCactusKanon
Lisadesu
Urameshiya
Fuyres
LightSpeedReisen
homemadecupcake
Yuki Kuro
RemiliaxScarlet
Sophie
Scarlet
15 plaatsers

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Enquête

Welke dag/dagen ben jij beschikbaar voor deze groep

[ 2 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1010%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [10%] 
    [ 5 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1024%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [24%] 
    [ 3 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1014%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [14%] 
    [ 3 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1014%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [14%] 
    [ 1 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba105%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [5%] 
    [ 2 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1010%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [10%] 
    [ 5 ]
    Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba1023%Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Voteba12 [23%] 

Totaal aantal stemmen: 21
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Empty Re: Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Bericht van Sophie ma mei 13, 2013 5:40 pm

Overigens doet lisadesu ook mee als Alice! <3

(Ze had het al op FB doorgegeven)

Daarnaast, Kely, ik heb nooit gezegd dat ik alleen zondag beschikbaar ben,
    ik zei het liefst zondag, maar ik kan de andere dagen op zich ook.

Laatst aangepast door Skip op ma mei 13, 2013 5:42 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Empty Re: Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai!

Bericht van Urameshiya ma mei 13, 2013 5:41 pm

Ik heb het topic even verplaatst zodat het ook voor inactieve leden/niet-leden toegankelijk is. Als er iemand bezwaar heeft, laat het maar horen.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Lisadesu
    Lisadesu
    Verdwaalde ⑨

Leeftijd : 30

Bericht van Lisadesu ma mei 13, 2013 5:45 pm

oke ik post hier dus zo goed als niet ^^"
    maaaaar Alice present! (als alles meezit) maar denk het wel. had der wel voor Abunaicon gepland~!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Bericht van Scarlet ma mei 13, 2013 5:50 pm

BIJGEWERKT!

SOrry skip heb het ff aangepast!
    Lisadesu en Mark jullie staan erbij!
    Heb Lisa maar ff op misschien gezet vanwegen je plannen.
    Over die cosplay groep weet ik btw niets van de aniway.
    Is dat iemand van dit forum?
    LinkshandigCactusKanon
    LinkshandigCactusKanon
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik ben heer en meester in het kampioenschap schuimbanaantjes eten.

Bericht van LinkshandigCactusKanon ma mei 13, 2013 9:09 pm

Ik kan MISSCHIEN Youmu doen op zondag of zaterdag!

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Tumblr_neqnvdgEa31qhkp9bo1_r2_250 Volare via!
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

Bericht van homemadecupcake ma mei 13, 2013 9:50 pm

Ik dwing nova wel ff om morge on te komen zodat ze ook kan kijken of ze meedoet

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Cupcake_zpsafa89e56
    [18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Bericht van TH-chen ma mei 13, 2013 10:10 pm

Het zou voor mij mogelijk zijn om Meiling te doen. Heb haar toch al een keer gedaan maar dan de EosD versie.

Maar dan zal ik nu een site moeten hebben over de cosplay. Heb zelf al gezocht maar helaas geen succes gehad. Als jullie me zouden kunnen helpen zou ik het heel fijn vinden.

Maar voor nu zet mijn dan maar op misschien.
    Dagen kan ik allemaal dat is geen probleem. Ps mogelijkheid dat ik dood moe ben is groot. xD
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

Bericht van LightSpeedReisen di mei 14, 2013 8:37 am

Ook al doe ik niet mee aan de groep, ik zou zeggen zaterdag, want van wat ik gehoord heb komen dan de meeste Touhou cosplayers. Niet dat dat veel uitmaakt voor de groep, maar dan is er altijd nog een mogelijkheid voor een grote touhou photoshoot( Een beetje off-topic I know)
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake di mei 14, 2013 8:38 am

TH-chen schreef:Het zou voor mij mogelijk zijn om Meiling te doen. Heb haar toch al een keer gedaan maar dan de EosD versie.

Maar dan zal ik nu een site moeten hebben over de cosplay. Heb zelf al gezocht maar helaas geen succes gehad. Als jullie me zouden kunnen helpen zou ik het heel fijn vinden.

ebay is je beste vriend...daar heb ik er genoeg gezien.
    Ik help wel, ik vind cosplays zoeke leuk :D

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 Cupcake_zpsafa89e56
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake di mei 14, 2013 12:26 pm

Er is er een op ebay, maar hij is niet geweldig mooi, ik zou hem eerder zelf maken maar aangezien jij niet kan naaien is de keuze aan jou of je hem koopt of niet ;)

T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Bericht van T di mei 14, 2013 1:01 pm

Als eBay niks heeft kun je Taobao ook proberen - die hebben, naar mijn ervaring - vaak meer keuze. (Hoewel je dan wel een proxy-service moet gebruiken om het naar Nederland te krijgen. k=w=)
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake di mei 14, 2013 1:04 pm

Ik snap niks van die site, want ja... Taal. Maar ja daar kan hij nog kijken. Anders kan je nog proberen costume made te doen, op fm-anime is dat mogelijk enz.

LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

Bericht van LightSpeedReisen di mei 14, 2013 1:23 pm

homemadecupcake schreef:Ik snap niks van die site, want ja... Taal. Maar ja daar kan hij nog kijken. Anders kan je nog proberen costume made te doen, op fm-anime is dat mogelijk enz.
    mensen zeggen dat fm-anime heel lang erover doet om iets te verzenden. Als ik het me goed herinner
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Bericht van homemadecupcake di mei 14, 2013 1:40 pm

Geen idee, maar de producten daar zijn wel goed

rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

Bericht van rockpad di mei 14, 2013 3:33 pm

cool idee ik zal graag mee willen doen
    moet alleen kijken hoe alles er voor staat nu we mometeel krap zitten

Koumajou Densetsu/Touhouvania Cosplay Group @ Abunai! - Pagina 2 1003129_386025961507738_2002993973_n
    I can't live in a fairytale of lies.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 08, 2022 1:20 pm