Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly ma jun 03, 2013 7:27 pm

    Toumyon schreef:OH MAH GOD.
    Oke aan de ene kant ben ik wel blij...maar aan de anderen kant ook weer niet.
    het enigste dat ik weet is dat de mensen die op Komo hebben gestemd min of meer tot nu toe wel te vertrouwen zijn.

    En bij deze doe ik ook maar meteen stemmen voor een nieuwe lepelkoningin.
    Ik stem op Lyari

    Op de eerste dag is het vaak zo chaotisch dat wolven zonder gevolg op elkaar kunnen stemmen. In dit geval ging het mis voor Komodostache, maar ik zou niet direct ieder die op hem stemde als safe markeren. Je argumenten waarom Lyari veilig zou zijn vind ik wel stand houden, aangezien zij min of meer de oorzaak was van zijn einde.

    @Shiro: er is nog een optie; de vorken zijn ten minste één keer vergeten een slachtoffer door te geven. Nu we hebben gezien dat de eerste vork een niet al te actieve speler was (Komodostache kwam alleen even op het topic om zonder uitgewerkte argumenten een stem uit te brengen) kan ik me voorstellen dat Komodostache het zou vergeten. Dit heeft hij later niet verbeterd of echt geprobeerd recht te zetten, ik begin te vermoeden dat hij in ieder geval weinig contact had met de andere vorken, anders had hij vast wel een poke gehad. Het lijkt me al een aannemelijkere optie dan het me gisteren leek.

    Overigens vind ik Skip nu ook best safe. Ze kreeg een nutteloze, slecht onderbouwde stem van een vork. Dit is iets wat aandacht zou trekken, en dat kan je je als wolven/vorken niet riskeren op de eerste dag. Bovendien vind ik Skip iemand die juist wél een poke uit zou delen hierom.
    Dus ja, Skip en Lyari zijn het voor mij vooralsnog niet.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari ma jun 03, 2013 8:13 pm

    Er is nog een optie...

    Vorige nacht is er een lijk opgegraven. De wolven hebben deze nacht weer voor dezelfde speler gekozen maar konden het lijk niet doden.

    Het is voor de wolven onlogisch om hetzelfde slachtoffer te kiezen, maar ik krijg niet echt het gevoel dat de wolven het deze ronde op hoog spel spelen... Maar daar kan ik er finaal naast zitten.

    @Olly
    Het lijkt me nog steeds vrij onlogisch dat de wolven niet iemand hebben doorgegeven. Er is er toch wel eentje actief O.o
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly wo jun 05, 2013 6:16 pm

    Dat is ook een logisch scenario Lyari. Bij deze heb je mijn stem voor burgemeester. Van de twee personen die volgens mij te vertrouwen zijn ben je deze week tot nu toe het actiefst, dat kan nooit kwaad. Bovendien moeten we morgen al de eerste stemmen uit brengen. Het kiezen van een burgemeester is dan ook niet verkeerd. Bij deze een poke aan iedereen om eens na te denken.
    Specifiek aan Skip en Lyari, wie verdenken jullie?
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van RemiliaxScarlet wo jun 05, 2013 6:50 pm

    Ook ik stem op Lyari voor burgemeester.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch wo jun 05, 2013 6:59 pm

    Tot nu toe is het een vrij rustig spel geweest, voornamelijk vrij interessant ook, een dode vork en that's it. Ik vind het vrij lastig om hier goede informatie uit te halen, want zoals Olga al zei, de eerste dag is chaotisch en het is dan soms zelfs beter om op een andere vork te stemmen om jezelf vrij te stellen.

    Ik betwijfel ergens dat de wolven twee keer achter dezelfde persoon aan gaan, al is het inderdaad een mogelijkheid als ze denken dat die persoon gered is door de heks of door de beschermengel - ze kunnen immers niet twee keer dezelfde persoon redden of überhaupt twee keer redden in het geval van de heks.

    Ik ben benieuwd wat de rest van de dag (lees; wat vandaag en morgen) gaat brengen, ik hoop wel dat de actieve personen van dag 1 terug actief worden, want het is wel een raar contrast vergeleken met dag 1.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie wo jun 05, 2013 9:13 pm

    Olly schreef:Dat is ook een logisch scenario Lyari. Bij deze heb je mijn stem voor burgemeester. Van de twee personen die volgens mij te vertrouwen zijn ben je deze week tot nu toe het actiefst, dat kan nooit kwaad. Bovendien moeten we morgen al de eerste stemmen uit brengen. Het kiezen van een burgemeester is dan ook niet verkeerd. Bij deze een poke aan iedereen om eens na te denken.
    Specifiek aan Skip en Lyari, wie verdenken jullie?

    Sorry dat ik zo stil ben, ik lees wel actief mee.

    Ik heb een beetje een afterdipje van animecon, ik heb tentamens deze en volgende week en zowel pyonta en ik zijn vandaag ziek geworden...

    Ik vind het moeilijk om zo snel iemand's naam te noemen en te verdenken, komodostache was gewoon opvallend naar mijn mening, maar verder heb ik nergens zo'n duidelijk argument als die gevonden.

    Ik ga er nog even over nadenken.

    /Skip rent weg om een keeltablet te halen ; 3 ;
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro wo jun 05, 2013 9:38 pm

    Yaay niemand dood!

    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zelf is me wel iets opgevallen bij iemand. Remix om precies te zijn.
    Ook ik stem op Lyari voor burgemeester.
    Dit bijvoorbeeld. Het lijkt mij persoonlijk dat Remix stiller is dan normaal. Als ik namelijk terug lees naar haar eerdere posts, zijn ze allemaal wel een beetje klein en onopvallend. Ze zegt weinig en niks interessants eigenlijk.

    Remix, poke! :D

    Also, mijn stem voor Lepelkonongin.
    Zelf stem ik op Skip voor Lepelkoningin. De random stem van Komodo naar haar laat duidelijk zijn dat ze in ieder geval geen wolf is. (Of ze moeten het zo afgesproken hebben, maar dat betwijfel ik) Nu kan het natuurlijk dat ze Lijk/Grafdelver is, maar om de een of andere reden lijkt me dat niet.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari wo jun 05, 2013 10:49 pm


    Eindelijk er komt weer leven in de brouwerij.

    Ik vind niemand heel erg verdacht. Misschien maar weer overgaan op de~die~is~het~sowieso~niet strategie?
    Ik heb nu 3 personen die ik betrouwbaar vind: Skip, Nekotako en Olly.

    Skip
    Begon met beargumenteerd stemmen op Komo. Wat uiteindelijk zijn ondergang betekende. Dat zie ik een wolf niet zo snel doen.

    Nekotaku
    Begon in de eerste dag iver een riscante theorie om de heks en de beschermengel hun rol bekent te maken. Te riscant voor een wolf (vind ik) on te opperen.

    Olly
    Zei dat ze haar rol dinsdag nog niet wist. Vokgens mij is Olga best actief op skype en ze zal het vast wel gemerkt hebben als ze ergens was toegevoegd.

    Het zijn niet hele sterke argumenten. Maar jah... Wat hebben we nog meer? Er is nou niet zo heel veel gebeurd.

    Ps. Morgen mogen jullie een grotere beschouwing verwachten. Zit nu op mn mobiel dus grote lappen tekst schrijvne gaat moeilijk.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do jun 06, 2013 3:41 am

    Effe een metapost, want nog niet de tijd gehad om alles bij te benen...

    Remilia, was het de bedoeling dat het stemmen geprobeerd zou worden zoals ik het in dit topic voorstelde? Want dit is namelijk hoegenaamd niet wat ik voor ogen had.
    M'n idee was om de deadline voor het stemmen te plaatsen op donderdag in plaats van vrijdag, waarna er een periode van 24 uur is binnen dewelke je nog van gedachte mag veranderen (maar slechts één keer). Dit laat de personen met de meeste stemmen toe om zich alsnog te verdedigen. Je stem van donderdag telt, tenzij je deze verandert hebt op vrijdag. Het was helemaal niet de bedoeling dat mensen beide dagen verplicht waren iets te doen (enkel tegen donderdag), laat staan dat stemmen van donderdag en vrijdag apart zouden tellen.


    Laatst aangepast door Nekotaku op do jun 06, 2013 4:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ do jun 06, 2013 9:49 am

    Hua, ik dacht even dat er op mij gestemd werd :')
    Maar het is inderdaad de bedoeling dat we het stemmen doen via jouw methode.
    Blijkbaar heb ik die dus niet goed begrepen. Zal het verwarrend zijn als ik die nu nog wijzig?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do jun 06, 2013 11:16 am

    Volgens mij is het beter als we het wijzigen, want zoals het nu gaat dwingen we mensen twee maal te stemmen en verliezen we het eigenlijke voordeel dat de methode beoogt.

    Dus hierbij nog eens de volledige uitleg.
    • De deadline voor stemmen is de overgang van donderdag op vrijdag, dus middernacht. Met andere woorden, als de klok overschakelt op 00:00 vrijdag.
    • Iedereen moet vóór bovenstaande deadline gestemd hebben voor de galg (magnetron). Hoe het zit met verplicht stemmen op een burgemeester, of stemmen die op 00:00 of kort erna vallen, is te beslissen door de spelleider.
    • Op vrijdag is de dag nog altijd bezig en kan er gediscussiëerd worden. Dit is vooral van belang voor de persoon met de meeste stemmen en z'n runners-up. Het biedt een kans om zich te verdedigen en argumenten te geven tegen de stemmen op zich.
    • Op vrijdag kan elke speler één, en hoogstens één keer van stem veranderen. Hun voorgaande stem komt te vervallen en enkel deze nieuwe telt. Het is niet verplicht dit te doen, noch de oude stem te bevestigen. Indien men op vrijdag niet van stem verandert telt gewoon mee wat men eerder besloot. De deadline hiervoor is de overgang van vrijdag op zaterdag, middernacht. Dus als de klok overschakelt op 00:00 zaterdag.


    Doel van dit systeem is om te voorkomen dat iedereen wacht tot het laatste moment om te stemmen, waarbij de meerderheid pas duidelijk wordt in de laatste minuut of twee. Dit liet geen kans aan het slachtoffer om zich te verdedigen. Stel dat je ziener bent en van plan naar buiten te komen met je rol indien je eruit dreigt te worden gestemd... Dan kan dat plan niets meer opleveren als je maar 1 minuut de tijd hebt wanneer duidelijk wordt dat je eruit gaat.
    Met dit systeem heb je dus 24 uur de tijd om alsnog iedereen van gedacht te doen veranderen. Dit spel steunt op discussie, maar dan moet die uiteraard wel mogelijk zijn.

    Daarnaast kan dit systeem ook worden gebruikt om inactiviteit te straffen op een manier die een tweede kans geeft, maar wel streng is voor wie zich niet snel herpakt. Als je 2 strafpunten krijgt, lig je eruit. Wanneer krijg je een strafpunt?
    • Als je niet vóór de deadline op donderdagnacht hebt gestemd. Altijd, zonder uitzondering, één strafpunt. Tenzij de spelleider vaststelt dat er uitzonderlijke omstandigheden waren.
    • Als je niet vóór de deadline op donderdagnacht had gestemd, en vervolgens ook niet op vrijdag nog een stem uitbrengt. Mocht je donderdag missen, dan willen we uiteraard nog wel een stem van je voor het einde van de dag, dus moet je op vrijdag nog iets beslissen. Je mag dan maar één stem uitbrengen op vrijdag en niet meer van gedachte veranderen. Dit is een inhaalstem. Mis je donderdag en haal je niet in op vrijdag, dan heb je dus een strafpunt voor beide dagen en lig je eruit.



    Laten we enkele scenario's bekijken voor de duidelijkheid...

    Neko vindt de speler KiwiDuck5002 nogal verdacht en besluit te stemmen op 'm. Hij doet dit vóór de deadline op donderdag. Op vrijdag blijkt dat KiwiDuck5002 nogal wat stemmen had, en het begint 'm warm onder de pootjes te worden. Dus KiwiDuck5002 steekt een betoog af dat hij onschuldig is. Neko vertrouwt het zaakje niet en besluit bij z'n stem te blijven. Hij doet dus niets op vrijdag en zijn stem gaat naar KiwiDuck5002.

    De week erop vind Neko de speler MangoGoose verdacht en stemt voor de deadline op donderdag op 'm. Op vrijdag zegt MangoGoose echter ziener te zijn en heeft behoorlijk wat argumenten om dat te staven. Niemand van z'n geziene spelers spreekt 'm tegen. Neko besluit dat hij verkeerd zat met z'n stem en verandert deze naar StrawberrySwan. Hij mag maar één keer van gedacht veranderen, dus hoopt hij dat dit een goede switch is. De stem van donderdag is vervangen door die van vrijdag, dus Neko's stem gaat die week (= speeldag) naar StrawberrySwan.

    Daarna begint Neko wat te slabakken... Hij heeft een bak bier gekocht en dat merk je aan z'n aandacht bij het spel. Neko mist de deadline voor donderdag en krijgt één strafpunt. Omdat men alsnog een stem van 'm wilt voor het einde van de speeldag, wordt hij gewaarschuwd en mag hij op vrijdag één stem uitbrengen, die niet meer gewijzigd kan worden. Als hij dit doet, blijft het bij het ene strafpunt.
    Helaas is Neko echt finaal bezopen op vrijdag en mist hij zijn herkansing ook nog eens. Hij krijgt prompt een tweede strafpunt wegens het missen van een hele speeldag aan stemmen en ligt eruit.

    Stel dat Neko zich had herpakt op vrijdag, na z'n waarschuwing, dan had hij slechts één strafpunt gehad. In dat geval zou hij er pas uitliggen als hij een tweede keer stemmen op donderdag mistte.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 do jun 06, 2013 2:10 pm

    Ik vind het een goed idee om de regels te veranderen naar wat neko origineel bedoelde. Het 2x moeten stemmen vind ik nogal nutteloos..

    Maar goed, ik wil voor olly stemmen als lepelkoningin. Tot nu toe heb ik nog niet echt iets verdacht aan haar gezien. Overigens ben ik het met lyari eens in dat ik denk dat als olly het wel gemerkt zou hebben als ze toegevoegd was in een skypegroep en dus niet had vermeld dat ze haar rol nog niet had. Dit is inderdaad geen sterk argument maar voor mij klinkt het in ieder geval logisch genoeg k=w=
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie do jun 06, 2013 3:15 pm

    Remilia~ schreef:Hua, ik dacht even dat er op mij gestemd werd :')
    Maar het is inderdaad de bedoeling dat we het stemmen doen via jouw methode.
    Blijkbaar heb ik die dus niet goed begrepen. Zal het verwarrend zijn als ik die nu nog wijzig?

    Ik dacht ook even dat er op Remi gestemd was!
    Kun je het rode weghalen Neko? Anders wordt het verwarrend als ik snel probeer de stemmen te tellen....

    Verder wil ik nog iets over Olly kwijt.
    Het was mij ook meteen opgevallen toen ze in het topic postte dat ze haar rol niet heeft, maar laten we alsjeblieft niet hierdoor aannemen dat ze slechts een burger is.

    Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze een wolf is, aangezien ze later zei dat ze dinsdag skype al had gechecked, maar het is niet geheel onmogelijk.
    Daarnaast kan ze ook nog de ketter of de grafdelver zijn.

    Dit is geen aanval naar Olly, ze staat ook hoog op mijn vertrouwenslijstje, maar alleen een waarschuwing voor tunnelvisie.
    Het maakt haar minder verdacht, maar niet 100% safe naar mijn mening.

    Mijn burgermeesterstem gaat trouwens uit naar Lyari, wegens de felle stem op komo.

    Ik ben nog steeds ziek, maar zal wel stemmen enzo.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 do jun 06, 2013 3:36 pm

    Skip schreef:
    Remilia~ schreef:Hua, ik dacht even dat er op mij gestemd werd :')
    Maar het is inderdaad de bedoeling dat we het stemmen doen via jouw methode.
    Blijkbaar heb ik die dus niet goed begrepen. Zal het verwarrend zijn als ik die nu nog wijzig?

    Ik dacht ook even dat er op Remi gestemd was!
    Kun je het rode weghalen Neko? Anders wordt het verwarrend als ik snel probeer de stemmen te tellen....

    Verder wil ik nog iets over Olly kwijt.
    Het was mij ook meteen opgevallen toen ze in het topic postte dat ze haar rol niet heeft, maar laten we alsjeblieft niet hierdoor aannemen dat ze slechts een burger is.

    Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze een wolf is, aangezien ze later zei dat ze dinsdag skype al had gechecked, maar het is niet geheel onmogelijk.
    Daarnaast kan ze ook nog de ketter of de grafdelver zijn.

    Dit is geen aanval naar Olly, ze staat ook hoog op mijn vertrouwenslijstje, maar alleen een waarschuwing voor tunnelvisie.
    Het maakt haar minder verdacht, maar niet 100% safe naar mijn mening.

    Mijn burgermeesterstem gaat trouwens uit naar Lyari, wegens de felle stem op komo.

    Ik ben nog steeds ziek, maar zal wel stemmen enzo.
    Ik zie zelf nog minder reden om op lyari te stemmen eigenlijk voor burgemeester eigenlijk. Welke felle stem? Het enige dat ze deed is helemaal op het einde stemmen op komo om te zorgen dat iemand meer stemmen had, toch? Ik heb geen probleem met lyari hoor, ook al lijkt dat misschien zo omdat ik even snel op haar gestemd had vorige dag.. maar ik snap niet echt waarom iedereen op haar stemt als burgemeester.

    Ik wil niet zeggen dat mijn burgemeester stem voor olly beter is of zo, je hebt zeker gelijk dat ze niet 100% te vertrouwen is maar niemand is echt 100% te vertrouwen.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie do jun 06, 2013 3:46 pm

    kyr2005 schreef:
    Ik zie zelf nog minder reden om op lyari te stemmen eigenlijk voor burgemeester eigenlijk. Welke felle stem? Het enige dat ze deed is helemaal op het einde stemmen op komo om te zorgen dat iemand meer stemmen had, toch? Ik heb geen probleem met lyari hoor, ook al lijkt dat misschien zo omdat ik even snel op haar gestemd had vorige dag.. maar ik snap niet echt waarom iedereen op haar stemt als burgemeester.

    Ik wil niet zeggen dat mijn burgemeester stem voor olly beter is of zo, je hebt zeker gelijk dat ze niet 100% te vertrouwen is maar niemand is echt 100% te vertrouwen.

    Lyari heeft ervoor gezorgd dat komo, een wolf dood ging.
    Zou een wolf een wolf zomaar opofferen?

    Ik zeg ook niet dat Lyari 100% te vertrouwen is, maar ik vind deze logica sterker dan 'Olly had vast haar skype dinsdag al gechecked en is daarom burger'

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 12 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:27 am