In de vorige editie van de Bunbunmaru Shinbun, uitgegeven op zondag 1 september, stond per vergissing het levensverhaal van de demigod Kogasa Tatara als oorzaak vermeld voor het ontstaan van het TvH forum. Dit moest uiteraard een algemene verhandeling over het ontstaan van het internet en de bijbehorende internetfora zijn. De auteur van het artikel is tijdelijk op non-actief gesteld wegens problemen in de psychisch-religieuze sector.
Geheim onthuld over advocaat Nico "Nick" Eckotakos! Het geheim achter de constante overwinningen ontraveled.
Hier bij Bunbunmaru hebben wij ontdekt hoe advocaat Nico Eckotakos, ook wel Nick genoemd, sinds het begin van zijn carrière nog geen enkele rechtzaak heeft verloren. Tot verrassing van onze reporter Aya "Pantyshots" Shameimaru bleek dat Nico erg klein is voor zijn leeftijd, hij kattenoortjes heeft en zijn haar zo zacht is als een kattenvacht. Niet alleen dat, uit verschillende video's is tot onze verbazing zichtbaar hoe de ogen van de advocaat heel groot en schattig worden en de rechter de schattigheid niet kan negeren! Wij wouden graag weten wat Nico Eckotakos hierop te zeggen had, echter tot onze spijt was onze reporter stom genoeg geweest om te vragen of de advocaat een kattenstaart in zijn broek had of blij was om haar te zien, waardoor Aya en de Bunbunmaru is aangeklaagd.
Vernietiging 9999 Wiskundeboeken Omwille Van “Ongoddelijk” Teken.
Human village - 09/09/2013 Vandaag ontving de TataraleScholengemeenschap (TSG) haar boeken. Woord brak uit onder de studenten toen op pagina 9 een heidens teken werd ontdekt. De leerkrachten namen de boeken direct in beslag en melden het nieuws aan de huidige Vertegenwoordiger van de Grote Kleine Paraplu , Dhr. U.Meshiya (Ook bekend van het “Kroningstoetjesincident”). Dhr. U.Meshiya gaf opdracht de boeken direct te vernietigen.
Leeraren zijn woedend over de wiskundeboeken van Cirno bv. Op pagina negen is het paginanummer veranderd in een “negencirkel” (een negen met daaromheen een cirkel). Dit symbool stamt uit 1853 en is snel geassocieerd met de vervolging van de karakasa. In 1868 werd geadverteerd met het symbool. Het was destijds het logo van een bedrijf dat paraplu’s verkocht in Japan. De oprichter van het bedrijf was de negende zoon van Commodore Perry, (de man die paraplu’s introduceerde in Japan) vandaar de negen. De reden dat de negen omhuld is door een cirkel is daarentegen een groot mysterie.
De Bunbunmaru interviewde verschillende leerlingen op elke school en vroeg naar hun mening over de boeken.
Is het noodzakelijk om de boeken te vernietigen?
Student 1: Ja. Duizenden karakasa zijn vernietigt en Ze was daardoor zeer verzwakt. Alleen onder de leiding van de VWvGKP kon Ze opnieuw kracht opbrengen om ons mensen en yokai te ondersteunen bij onze dagelijkse bezigheden. Lang leve de VWvGKP! Hoera! Hoera! Hoera!
Wat vind u van de uitgeverij die deze boeken heeft gepubliceerd?
Student 2: Verschrikkelijk. Naast dierenmishandeling nu ook al beangstiging van iedereen van De Orde? Een klasgenoot van me verteld vaak over het door Mvr. Cirno invriezen van amfibieën. Walgelijk.
Wat vond u van de Cirno-Methode voor u hoorde van de negencirkel?
Leerkracht 1: Fantastisch. Ik schaam me er nu voor om het te zeggen, maar de Cirno-Methode was de beste wijze ooit ontwikkeld. Met de Cirno-Methode kon je op een som altijd als antwoord negen gebruiken. Je moest gewoon een beetje creatief zijn. Bvb. 6×180: als je 6 180 graden draait kom je uit op 9! De enige rekenwijze die misschien nog beter is zou de D. Adams manier zijn. Hierbij is het antwoord altijd 42.
Wij lieten leerkracht 1 alleen nadat deze verder begon te praten over π en vervolgens luidkeels een lied van Drs. P begon te zingen.
We kunnen op dit moment niet in contact komen met Cirno bv, omdat de eigenares na alle uitgaven op vakantie is naar het biermeer (door onbekende omstandigheden bevroren).
Steeds meer boeken verdwijnen plots! 9/10/2013 Scarlet Devil Mansion
Vandaag is het weer eens gebeurd, plotselling verdwijnen er steeds en steeds meer boeken en andere voorwerpen uit huize Scarlet. We kwamen gellukig de jongedame Marisa Kirisame tegen die ons de volgende tip gaf: "Oh uhhh, boeken gestolen, nee joh, daar weet ik echt NIETS van af, haha, waarom vroeg je dat? Oh je vroeg het niet? Nou, als er een iemand is die boeken steelt is het vast wel die krenterige shrine maiden!" Wat is het mooi om te zien dat het volk elkaar steunt bij deze tijden van nood, we hebben ook nog woord gevoerd met Mrs. Patchouli Knowledge, slachtoffer van deze tragedie. "Ik kan niet geloven dat er iemand is die zo harteloos is...al deze boeken vereisen echt heel veel liefde weet je, ze groeiren niet aan bomen ofzo!" zei een huilende Patchouli. Het misdaadaantal is flink gestegen de laatste paar weken in Gensokyo Zullen misdaden als deze nog vaker voorkomen hier in de buurt?
Forum op mysterieuze wijze leeg door Pokémon invasie
Die chat.. die vervloekte chat.. het is een helgelijk.. Die ene vervloekte avond toen pokemon aankwam, ze zochten dingen om te doen, maar er was geen spoor.. Maar ineens, uit de verte, een vreemd spel, de pokemon nogiets wisten zij, ze bergden de gespreksonderwerpen op en kwamen aan, bij de pokemon.. Het was licht in het spel, en op het forum doodstil.. GEEN hussgejank of animepraat.. achter de pokemondeuren, geen inspiratie over chats en eeuwige discussies voor het oprapen haha! Met die gedachten, ramden ze de deur.. mensen overal.. Op het altaar glinsterde de buit, een nieuwe pokemon.. de kaarsen waren ontstoken.. vreemd.. de mensen kraakten het offerblok, en ura leegde het altaar.. En toen, op zijn schouder een slanke hand, hij keek om, en achter hem stond een groepje overlevers, hun ogen vol vuur, allen zagen hen en het gerinkel verstomde, ze leken te zweven in hun normale kleding, en ze spraken tot hem: gij.. ura ven den loonsche duinen,, gij ontheiligt hier dit forum, zo komt tot inkeer, en roep niet de toorn des ons over U af.. Maar hij, hij overwon zijn angst, hoomde hun weg met gelach en stoote hun ruw terug.. Hij riep de mannen op de gang, en zag dat de overlevers oplostte in het niets.. Een dag later berijkte hij zijn huis, hij schrok.. boven op de gevel stonde, ZIJ! De overlevers van de pokemon invasie! hun armen wuifde, als wiegden ze op de wind.. Hij hoorde hun stem, als zweefde die in zijn hoofd: nergens in uw eigen forum noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij ons huis, geschonden hebt, eerstdan, waneer een edel gespreksonderwerp, met het reine geweten van een pasgeboren kind uw chatbox betreed, DAN zult gij vrede vinden, in uw forum, en in uw chatbox.. Die ban... zijn gruwelijk lot.. is tot op heden niet gebroken..
kermisfan112 schreef:Forum op mysterieuze wijze leeg door Pokémon invasie
Die chat.. die vervloekte chat.. het is een helgelijk.. Die ene vervloekte avond toen pokemon aankwam, ze zochten dingen om te doen, maar er was geen spoor.. Maar ineens, uit de verte, een vreemd spel, de pokemon nogiets wisten zij, ze bergden de gespreksonderwerpen op en kwamen aan, bij de pokemon.. Het was licht in het spel, en op het forum doodstil.. GEEN hussgejank of animepraat.. achter de pokemondeuren, geen inspiratie over chats en eeuwige discussies voor het oprapen haha! Met die gedachten, ramden ze de deur.. mensen overal.. Op het altaar glinsterde de buit, een nieuwe pokemon.. de kaarsen waren ontstoken.. vreemd.. de mensen kraakten het offerblok, en ura leegde het altaar.. En toen, op zijn schouder een slanke hand, hij keek om, en achter hem stond een groepje overlevers, hun ogen vol vuur, allen zagen hen en het gerinkel verstomde, ze leken te zweven in hun normale kleding, en ze spraken tot hem: gij.. ura ven den loonsche duinen,, gij ontheiligt hier dit forum, zo komt tot inkeer, en roep niet de toorn des ons over U af.. Maar hij, hij overwon zijn angst, hoomde hun weg met gelach en stoote hun ruw terug.. Hij riep de mannen op de gang, en zag dat de overlevers oplostte in het niets.. Een dag later berijkte hij zijn huis, hij schrok.. boven op de gevel stonde, ZIJ! De overlevers van de pokemon invasie! hun armen wuifde, als wiegden ze op de wind.. Hij hoorde hun stem, als zweefde die in zijn hoofd: nergens in uw eigen forum noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij ons huis, geschonden hebt, eerstdan, waneer een edel gespreksonderwerp, met het reine geweten van een pasgeboren kind uw chatbox betreed, DAN zult gij vrede vinden, in uw forum, en in uw chatbox.. Die ban... zijn gruwelijk lot.. is tot op heden niet gebroken..
kermisfan112 schreef:Forum op mysterieuze wijze leeg door Pokémon invasie
Even een korte vraag! Ik ga aya cosplayen voor nishi, en wat is aya zonder dr bunbunmaru. Nu was de vraag: Heeft iemand bezwaar als ik zijn/haar artikel gebruik voor in mijn bunbunmaru?
Even een korte vraag! Ik ga aya cosplayen voor nishi, en wat is aya zonder dr bunbunmaru. Nu was de vraag: Heeft iemand bezwaar als ik zijn/haar artikel gebruik voor in mijn bunbunmaru?
Wat een geweldig idee! Ik zou het echt cool vinden als je de mijne gebruikte, maar ik zou zeggen, kies degene die je het beste vind en vraag het persoonlijk aan die persoon
Op 11-04-'15 is er in de winkelstraat van Sokulaan een 20 jarige met een metallicgroene Seat Cordoba Vario een winkel in gereden. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend, wel had de bestuurder de volgende verklaring af te leggen; "Waarom film jij mij, ik wil helemaal niet op TV komen, pleur eens een eind op met je camera!"
Op de vraag waarop dit heeft kunnen gebeuren, vertelde de bestuurder; "Ja geen idee, ik was gewoon aan het rijden, en toen zag ik opeens allemaal Lego poppetjes oversteken. Dus ik ging er van uit dat die verdwaald waren, dus ik heb ze de weg terug de winkel in geleid."
Bij dit voorval zijn er geen gewonden gevallen, maar de schade kan oplopen tot maarliefst €14,95. De auto die in het winkelpand gecrasht is, is totall loss verklaard, en de winkel is nog zeker 2 weken dicht voor reparaties. De bestuurder had hetvolgende te zeggen; "Ja, ik wilde toch al een andere auto, dus ik geef d'r niet veel om, de dagwaarde is waarschijnlijk toch meer dan ik ervoor terug krijg." Het management van de Zeeman wil geen statement afleggen, wel zei de bestuurder nog het volgende; "Nou ik weet dat ze Zeeman een van de goedkoopste winkels is enzo, maar dat schaderapport slaat nergens op, ik moet minstens €20,- aan gort gereden hebben, niet?"
De bestuurder word niet vervolgt, wel krijgt hij alle lego bouwdozen mee van het management als medelijden dat hij niet meer spectaculair gecrasht was in plaats van in een Zeeman.
Spoiler:
In all seriousness though, we moeten dit topic weer gaan gebruiken, niet?