Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
kyr2005
XavC
T
7 plaatsers

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van T zo apr 14, 2013 9:42 pm

    Dit (geweldige) doujinspel valt het beste te beschrijven als Age of Empires met een gezonde dosis Touhou.
    In Age of Ethanols strijd je tegen de CPU, of tegen andere spelers via de ingebouwde netplay-functie!

    Je hebt keuze uit 11 'fracties', (b.v. Hakugyokuro, Eientei, het SDM, etc.) met elk hun eigen kenmerken en units.
    Om verder te komen verzamel je 3 soorten grondstoffen: Paddenstoelen/Hout, Bier en Faith - die weer gebruikt kunnen worden voor units en bouwwerken!
    Tactisch denken is een must, want zelfs de CPU bezit nog een redelijk hoog niveau!

    Het spel is heel leuk om tegen anderen te spelen, en aangezien de netplay-functionaliteit erg goed is zou het misschien wel een goed idee kunnen zijn dit spel met een groepje forumleden te spelen! (Er kunnen tot en met 8 spelers meedoen aan een "match".)

    Hieronder een paar screenshots!

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! 5Nlt969
    Het titelscherm. Fascinerend, nietwaar?

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! 6mlAGRK
    Units! Veel units!

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! DMuqSx4
    Een epische strijd met de CPU! (Onderin is te zien dat in dit potje al meer dan 2 uur verstreken is. Touhou Boushuen: Age of Ethanols! 2854575566)




    Als er iemand nog vragen heeft, of een keer een match wil spelen - laat het weten! (Voor netplay heb je overigens v1.36 nodig, anders werkt het niet (goed).
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van XavC zo apr 14, 2013 9:51 pm

    Volgens mij zag ik jou dit gisteren spelen, klopt dat?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van T zo apr 14, 2013 9:52 pm

    XavC schreef:Volgens mij zag ik jou dit gisteren spelen, klopt dat?
    Ja! Ik speelde het eventjes op Yuyucon, klopt. Ik had toen al aangegeven er ooit nog eens een topic over te maken - dus bij deze!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van XavC zo apr 14, 2013 10:04 pm

    Op die fiets. Niet helemaal mijn ding helaas.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van kyr2005 zo apr 14, 2013 10:27 pm

    Een touhou RTS? wauw! deze wil ik zeker is proberen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van Nekotaku zo apr 14, 2013 11:00 pm

    Toen ik de topic titel zag, dacht ik heel even dat de titel van Touhou 14 was aangekondigd. Een beetje jammer dat dit het niet is XD
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van Pshycho Maniac di apr 23, 2013 3:24 pm

    Is dit in het engels?
    En heb je een link?
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van Meira di apr 23, 2013 4:35 pm

    Ik probeerde het te spelen, maar het spel crashte nog al vaak oh en je hebt ook een DOTA maar dan touhou style: DoTS (Defence of the Shrine)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van T di apr 23, 2013 6:34 pm

    Meira schreef:Ik probeerde het te spelen, maar het spel crashte nog al vaak oh en je hebt ook een DOTA maar dan touhou style: DoTS (Defence of the Shrine)

    Wat vreemd. Heb je 'm tot de laatste versie gepatcht?
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van LightSpeedReisen vr mei 03, 2013 4:56 pm

    Oh, dit is zeker wel het proberen waard ^^
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van T zo mei 05, 2013 3:22 pm

    Als iemand een keer online wil spelen, laat het weten!
    (Bovendien, hoe meer mensen - hoe leuker.)

    Let wel: De chatfunctie in het spel zelf is (voor mij, in ieder geval) kapot - zodra ik iets probeer te zeggen in m'n teamchat crasht het hele spel... misschien is Skype in dat geval handiger. ^^;

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Boushuen: Age of Ethanols! Empty Re: Touhou Boushuen: Age of Ethanols!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:45 am