Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Bakuhatsu
Princess Sylvysprit
Graan
rockpad
RemiliaxScarlet
Nekotaku
Urameshiya
kyr2005
komodostache
13 plaatsers

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van komodostache di jan 14, 2014 8:10 am

    Heb besloten om medabots over nieuw te kijken (memories V_V)
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van UltimateAction di jan 14, 2014 9:25 am

    Pokemon is juist de enige anime die ik de laatste tijd kijk, In het Japans of Engels of zelfs Nederlands want ook hier zijn ze best ver.
    Meowth is nog steeds mn favo.
    Dit soort dingen
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van draakedan di jan 14, 2014 3:46 pm

    pokemon natuurlijk en voor de rest meestal wetenschap/techniek/explosie programa's zoals braniac en how it's made
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van Reym wo jan 15, 2014 5:36 pm

    Oh ja, Brainiac en Mythbusters, dat keek ik ook altijd :33. Echt super geweldig.

    Ik keek ook altijd The A-team, en soms Knight Rider (die reruns op RTL)
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van komodostache wo jan 15, 2014 9:19 pm

    na 21 episodes heb ik besloten dat het een geweldige anime is. het voelt geweldig om herinneringen op te halen ;3
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van LightSpeedReisen do jan 16, 2014 12:14 pm

    Hm eens kijken pokemon, Digimon, Dragon ball Z, Dexter's Laboratory, Cow and chicken, Rocket power, Stop the Pigeon, Wacky Races, The Adam's family, Johnny Bravo, Courage the cowardly dog, Scooby doo, Spongebob, Brainiac, Mythbusters, The A-team. Hm dan heb ik nog wel een hele lijst eigenlijk xD

    Gesponsorde inhoud


    welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was - Pagina 2 Empty Re: welke serie toen je nog een kleine jongen/meisje was

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:25 pm