Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Hakurei Ninja
rockpad
XavC
Sophie
Urameshiya
T
Remilia~
komodostache
12 plaatsers

preppen mening

rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

preppen mening - Pagina 2 Empty Re: preppen mening

Bericht van rockpad di apr 09, 2013 6:25 pm

Skip schreef:Ik denk dat dit inderdaad wel anders is dan een zombie apocalypse, preppers bereiden zich ook voor op natuurrampen, terroristische aanslagen e.d., iets meer realistische situaties.

Ik ben er geen fan van, maar mijn beeld is misschien een tikje verdraaid dankzij dat zwaar overdreven tv programma wat ook preppers heet.

Ik vind het zonde hoeveel geld sommige mensen er aan uitgeven, maar zolang je er niemand anders mee lastig valt kan het geen kwaad naar mijn mening.
    (Maar ondertussen denk ik dus aan het programma waar die kinderen op hun 10e leren om te gaan met een geweer als voorbereiding, en vraag ik me af hoe leuk het voor die kinderen is).

Mocht er echt een apocalypse uitbreken dan moet je jezelf ook afvragen, wil je wel overleven?
    Zou je in een wereld zonder andere mensen willen leven? Of met zombies?
    Ik denk niet dat ik dat mentaal aan zou kunnen, maar dit hangt natuurlijk ook van de situatie af, welke ramp er plaats vond. Mocht er ergens anders nog (stabiel) leven zijn, dan zou ik wel willen overleven ja.

eigenlijk vooral dit

preppen mening - Pagina 2 1003129_386025961507738_2002993973_n
    I can't live in a fairytale of lies.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

Bericht van komodostache di apr 09, 2013 7:16 pm

maakt niet uit ik vind het fijn om meningen te horen!

Hotseflots.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie di apr 09, 2013 8:42 pm

komodostache schreef:maakt niet uit ik vind het fijn om meningen te horen!

Maar ik wil graag jouw kant van het verhaal horen!
    Prep jij? Vertel ons meer! We zijn vreselijk nieuwsgierig.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya di apr 09, 2013 10:28 pm

Valt voorbereiden op een religieuze Dag des Oordeels ook onder 'preppen'? Zoals die mensen die dat in mei 2011 deden? Dat vond ik echt leuk, namelijk. k=w=

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja di apr 09, 2013 11:29 pm

Of december 2012! Met het hele Maya-kalender gedoe.

Doet me denken, als voorbereiding op de millenniumwisseling had mijn vader waterzakken vol kraanwater gevuld voor het geval we tijdelijk geen water zouden hebben. Iedereen was namelijk bezorgd dat de computers die dat allemaal regelen misschien helemaal gestoord zouden raken met de wisseling van jaar '99 naar '00. Haha.

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache wo apr 10, 2013 2:39 pm

ik zelf doe licht aan preppen. ik bereid me voor op een hyper crises. ik train meself meer met wapens omgaan en leer overleven van dingen die je in de natuur kunt vinden, ik vind preppen wel redelijk handig licht er aan waar je voor prept.

ik heb zelf er ook plezier in met trainen en op zoek gaan naar voedsel in de natuur #beukennootjes.
    ik zelf geef er niet veel geld aan uit maar, is er een hyper crises/zombie Apocalyps heb ik al een plan om weg te komen en ook te overleven.

tuurijk als je je erop kunt voort berijden is het ook preppen.

ook religieuze dingen kunnen preppen zijn
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit di nov 12, 2013 4:57 pm

Ik ben nogal paranoide dus ik doe dit nogal veel, ik weet zeker dat een van mijn toekomstigge klasgenoten me in de rug gaat steken met een mes ofzo, maa dan daai ik om en zeg ik "HAH, NEE, IK ZAG DAT AANKOMEN!"

Natuulijk doe ik het iets TE ovedreven altijd, maar ik laat het nooit merken (ZE MOGEN MIJN POWER LEVEL NOG NIET WETEN) en ik heb ook heel vaak niets te eten, gellukig heb ik mijn eigen voedselopslag enzo

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym di nov 12, 2013 9:23 pm

Ik heb een geheime bunker in mijn kamer, onder mijn deken. Ik verstop me er elke avond in. En mijn deken heeft magische krachten, als je onder de deken kruipt kunnen de nachtmerries je niet zien! Dus als ik er nou in ga zitten in de zombie apocalypse, dan kunnen de zombies me niet opmerken. Slim he?

En nu serieus :33
    Ik had op 21 december wel een zakmes mee naar school genomen (eigenlijk om cake mee te snijden voor het kerst-vreetfestijn bij mij in de klas), maar ik dacht: als er dan zo'n gek komt van de 21 december cult weet ik veel wat, dan kan ik dat zakmes ook ergens anders voor gebruiken. Maar ja, dat hoefde niet (ik verwachtte ook dat het niet zou gebeuren).
    Maar ik denk niet dat er snel een zombie apocalypse zou komen. Ik zou banger moeten zijn voor zeespiegelstijging. Maar ja, ik heb kaplaarzen en ik kan zwemmen.

preppen mening - Pagina 2 DoQwdaP
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan di nov 12, 2013 11:29 pm

Ik draag bijna altijd een paraplu bij me.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    7 konten.
    Info
    Info

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

Bericht van Info wo nov 20, 2013 10:50 pm

ey galo komodostache fijn om te zien dat ik niet alleen ben in mijn overlevingsstrijd tegen de zombie apocalyps
    zie je ik ben al zo'n vijf jaar bezig met het voorbereiden van mn huis op een zombie invasie
    het ligt hier vol met zombie vriendelijke boobytraps zoals houten pinnen met foto's van hersens erachter (je moest eens weten hoeveel zombies ik verwacht daarmee te pakken) en daarnaast kan ik met een druk op de knop ananas laten vallen bij elke ingang van het huis
    en zoals je weet vreet ananas aan vlees als geen ander
    mn plan is dus om uiteindelijk alle ingangen volgepropt te krijgen met dode zombies zodat ik veilig zit
    waar ik dan van ga leven? tja goede vraag de badkamer staat vol met pringles genoeg voor jaren en ergens staat wel een kamerplant voor in noodgevallen
    t kan me niet schele of dat me dik zal maken hoor want als ik na 1 jaar de enige levende mens op aarde ben kan niemand me daarvoor ver-oordelen haha :)
    ik heb iedereen er al voor gewaarschuwd maar ze willen me niet geloven echt niet normaal het is zo duidelijk
    de zombie apocalyps is onafwendbaar WORD EENS WAKKER OMABA
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache do nov 21, 2013 1:02 pm

Infinnacage schreef:ey galo komodostache fijn om te zien dat ik niet alleen ben in mijn overlevingsstrijd tegen de zombie apocalyps
    zie je ik ben al zo'n vijf jaar bezig met het voorbereiden van mn huis op een zombie invasie
    het ligt hier vol met zombie vriendelijke boobytraps zoals houten pinnen met foto's van hersens erachter (je moest eens weten hoeveel zombies ik verwacht daarmee te pakken) en daarnaast kan ik met een druk op de knop ananas laten vallen bij elke ingang van het huis
    mn plan is dus om uiteindelijk alle ingangen volgepropt te krijgen met dode zombies zodat ik veilig zit
    waar ik dan van ga leven? tja goede vraag de badkamer staat vol met pringles genoeg voor jaren en ergens staat wel een kamerplant voor in noodgevallen
    t kan me niet schele of dat me dik zal maken hoor want als ik na 1 jaar de enige levende mens op aarde ben kan niemand me daarvoor ver-oordelen haha :)
    ik heb iedereen er al voor gewaarschuwd maar ze willen me niet geloven echt niet normaal het is zo duidelijk
    Y_Y mijn broeder!

wat als ze niet in je val trappen? heb je ook nog verder iets waarmee je je kunt verdedigen?

Hotseflots.
    Info
    Info

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

Bericht van Info do nov 21, 2013 6:03 pm

komodostache schreef:
    Infinnacage schreef:ey galo komodostache fijn om te zien dat ik niet alleen ben in mijn overlevingsstrijd tegen de zombie apocalyps
    Y_Y mijn broeder!

wat als ze niet in je val trappen? heb je ook nog verder iets waarmee je je kunt verdedigen?
    broedert! ;w; tja ik kan ook nog MTV aanzetten, dan gaan ze denken dat mijn hersens al weggerot zijn
    verder weet ik t ook niet hoor heb jij nog tips
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache do nov 21, 2013 6:37 pm

nou ik zelf heb 2 honkbal knuppels en een zwaard naast mijn bed, een luchtbux onder mijn bed en
    1 pijl en boog bij mijn kast.

Hotseflots.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym zo jan 12, 2014 7:04 pm

Ik ben van plan om een heel groot laserbeamkanon op mijn huis te bouwen. Als de zombies dan komen, kan ik ze neerknallen!

preppen mening - Pagina 2 DoQwdaP
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache zo mei 04, 2014 9:11 am

Reym schreef:Ik ben van plan om een heel groot laserbeamkanon op mijn huis te bouwen. Als de zombies dan komen, kan ik ze neerknallen!

xD sugoi

Hotseflots.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 08, 2022 12:17 pm