Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe.

Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe. Empty Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe.

Bericht van Pimutje za maa 16, 2013 7:05 pm

Toen ik merkte dat in mijn kersenbloesem welkoms topic erg veel interesse (schrikbarend veel intressen bijna) was in mijn "carriere" als DJ had ik gister avond op een kleinschalig optredentje maar even besloten dat ik het op zou nemen voor jullie.

DUS als je nou nog nooit een dj live hebt horen draaien met alle foutjes die daarbij komen kijken of houd van wat dubstep nummers, luister er eens naar..... Ofzo xD Zoals je merkt ben ik niet echt van de PR, ik ben blij dat ik daar mensen voor heb haha!

Maargoed, het is dus dubstep en ik al mijn optredens probeer ik een beetje een "verhaal" te vertellen. Na gepraat te hebben met Faolinn heb ik besloten mijn eigen verhaal te vertellen in mijn set, mijn vertrek naar Amerika en mijn terugkomst. Met een paar van mijn eigen nummers, en een paar geleend van andere top artiesten.

HEB IK JE NIEUWSGIERIG GEMAAKT?!

nee?....

jammer.

Hier wel een link ;P

https://soundcloud.com/pimutje/dubstep-liveset-15-03-2013

Nog een geweldig weekend!
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe. Empty Re: Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe.

Bericht van rockpad za maa 16, 2013 7:21 pm

Dupstep?
    dat valt niet al te vaak bij me in de smaak ^ ^;
    maar
    dit klinkt wel goed pim!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe. Empty Re: Voor de mensen die nog niet weten wat ik doe.

Bericht van Toumyon za maa 16, 2013 9:36 pm

Niet slecht, alleen is dubstep niet 100% mijn ding, ik vind het goed, maar sommigen drops vind ik gewoon verschrikkelijk klinken. (no offence)

Maar maak je ook andere genre's buiten dubstep?
    Ga zo door!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC zo maa 17, 2013 4:29 pm

Dit setje is heerlijk. Heerlijk, I tell you.
    Ben zelf wel meer van iets meer filth, en iets 'smoothere' wobs zeg maar, maar deze set gaat ook HEEL ERG LEKKER. Ook wat trap ertussen hoor ik :). Nice. Blijf vooral sharen !
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

Bericht van Pimutje zo maa 17, 2013 6:34 pm

Wooh! Dit topic heeft al veel meer reacties gekregen dan ik had verwacht :P Ik verwachte hooguit 1, misschien met een beetje geluk 2 mensen die er nog interesse in hadden haha! Zo zie je maar hoe je je kan vergissen.

@Rockpad: Dankje! Ja dubstep is voor veel mensen een beetje een onsamenhangend gebeuren, toen ik voor het eerst met dubstep in aanraking kwam dacht ik ook... wtf? Maar na bestuderen en mogelijkheden zien heb ik me er toch maar in mee laten nemen en mijn ogen laten openen haha! Het moet je echt liggen de stijl, het is ook niet echt iets dat je kan leren leuk vinden, ik denk dat ik een uitzondering op de regel ben haha :P

@Toumyon: Dank voor de opbouwende kritiek :) Ik ben altijd blij als mensen ook eens durven zeggen dat ze bepaalde delen niets vinden, alleen zo kan ik zelf ook weer beter worden haha :P Ja ik doe veel meer stijlen, alles electronisch eigenlijk, van house tot hardstyle, minimal tot drum&base. Tegenwoordig word ik alleen veel geboekt op hardstyle of dubstep omdat die stijlen iets populairder worden denk ik....

@XavC: Dankje haha ! Zal zeker blijven sharen :) Ik snap wat je bedoeld! Die "smooth wobble" waar je een beetje overheen.... kabbelt? flowed? flexed? rolt? naja ik denk dat er niet echt een woord is om te beschrijven wat zo'n bass met je doet :P Als je een leuk nummer hebt waar je zo aan zit te denken, ik sta altijd open om eens wat anders in een set te gooien :D Of juist dat nummer als hooftmoot te nemen haha :)

Verder moet ik eigenlijk nog wel wat delen, want gister nacht (zaterdag-zondag nacht) had ik weer een optreden ditmaal voor mijn eigen "label" onder de naam liquicity. En ik ben al jaren lid van de make a wish foundation (hier in nederland stichting opkikker). Gister nacht was het dus zo dat ik een jonge in een rolstoel ineens zag binnenrijden. En ik wist al dat er iemand die terminaal was een dagje zich wilde voelen als dj, daarom had ik gezegd dat hij rustig met mij een dagje mee mocht lopen.

Het geluk in die jonge zijn ogen zal ik nooit vergeten. Ik heb helaas geen filmpjes van het deel waar hij zelf ook echt de "decks" aanraakt, alleen van mezelf. Maar de oplettende kijker kan zien dat ik een ander shirt en pet op heb in filmpje 1 ten opzichte van filmpje 2, ik had die in het midden van mijn set uit gedaan, omgewisseld, gesigneerd en aan die jonge gegeven :) Onder het mom van, maak die jonge zijn dag een knal dag :D

Filmpjes volgen snel :) (genre: Drum&Base)
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC zo maa 17, 2013 7:13 pm

Als je het niet heel erg vindt, post ik hier een linkje naar m'n eigen SoundCloud, dan heb je meer een idee van wat voor wobble ik bedoel. Eerste link, XavC - Poltergeist. klik
    En nog heerlijker vind ik wobbles als LE LION !En dan vooral rond 6:50
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly ma maa 18, 2013 12:51 am

Ik ga je set later bekijken, nu een beetje laat.
    Maar wauw, dit was dus waar je mee bezig was, had al wat van faofao gehoord over hoe hij je inspireerde.

Dat jongetje moet de dag van zijn leven gehad hebben, wat ontzettend goed dat je dat gedaan hebt zeg! Wauw, ik werd helemaal warm van binnen toen ik het las. Je bent iemands held Pim~

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr sep 22, 2023 8:10 pm