Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Bericht van BaksteenComrade ma maa 18, 2013 9:58 am

Omdat de grote Paraplu verslaafde wou dat ik mee deed, doe ik maar mee.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Thwomps.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Bericht van RemiliaxScarlet ma maa 18, 2013 10:37 am

Trouwens, ik wens iedereen veel succes!

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Ibuki9sig_zps38d2ae5b
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

Bericht van Yuki Kuro ma maa 18, 2013 11:25 am

Juist. De awesomeness van dit spel is al op een afstand van mijn laptop te ruiken, dus ik doe mee :D

"You can't fix stupid. There's not a pill you can take. There's not a class you can go to. Stupid is forever." - Ron White

"I'm not stupid at all!!!" -Cirno
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie ma maa 18, 2013 4:42 pm

Veel mensen al! Tof! : D
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC ma maa 18, 2013 5:37 pm

Dit is trouwens heel random, maar nu ik zo Mad Scientist lees moet ik denken aan Rintaro de 'mad scientist' uit Steins Gate..
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya ma maa 18, 2013 5:54 pm

XavC schreef:Dit is trouwens heel random, maar nu ik zo Mad Scientist lees moet ik denken aan Rintaro de 'mad scientist' uit Steins Gate..
    Dat is niet helemaal toevallig, eigenlijk! Dat mad scientists populair (?) werden onder bepaalde leden van dit forum heeft onder andere met zijn invloed te maken! (Hoewel Fao al een mad scientist was voordat hij Steins;Gate gezien had.)

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : logisch redeneren

Bericht van MR.Kriesebo ma maa 18, 2013 7:06 pm

Ik moet blijkbaar binnenkort ook maar Steins;Gate gaan kijken...

Succes allemaal! Moge iedereen in mijn team winnen!!

Niet dat we al begonnen zijn ofzo XD.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Brainiac-Brand-brainiac-176873_521_477
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

Bericht van Lyari ma maa 18, 2013 10:33 pm

Ik ga deze tekst nog een paar keer door moeten lezen voordat ik het hele spel door heb. O.o
    Het is echt BRILJANT bedacht. Ik wil heel graag mee doen.

*Bijgewerkt*
    Ik heb het hele topic nog een keertje gelezen, en ik heb een vraag.
    Stel dat je de ziener bent en je hebt al van verschillende mensen gezien dat ze communist zijn en je bent er zelf ook één en je weet wie het Kamerlid is. Mag je dan aan het Kamerlid vertellen dat hij zijn revolutie moet starten? Sorry als het antwoord al ergens stond...

Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie di maa 19, 2013 12:04 am

Lyari schreef:Ik ga deze tekst nog een paar keer door moeten lezen voordat ik het hele spel door heb. O.o

Dit! ^-^;

Maar heb er iig zin in.

En Kriesbo, kijk Steins;gate! Pyon en ik gaan het ook doen binnekort :3
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC di maa 19, 2013 12:07 am

Lyari schreef:Ik ga deze tekst nog een paar keer door moeten lezen voordat ik het hele spel door heb. O.o
    Het is echt BRILJANT bedacht. Ik wil heel graag mee doen.

*Bijgewerkt*
    Ik heb het hele topic nog een keertje gelezen, en ik heb een vraag.
    Stel dat je de ziener bent en je hebt al van verschillende mensen gezien dat ze communist zijn en je bent er zelf ook één en je weet wie het Kamerlid is. Mag je dan aan het Kamerlid vertellen dat hij zijn revolutie moet starten? Sorry als het antwoord al ergens stond...

Denk het niet. Niemand mag namelijk van elkaar weten dat hij/zij communist is en de Kameraad weet zelf ook niet hoeveel communisten hem aanhangen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya di maa 19, 2013 1:06 am

XavC schreef:Ik heb het hele topic nog een keertje gelezen, en ik heb een vraag.
    De kans dat die combinatie van factoren zich voordoet lijkt me niet heel groot, en zelfs als het gebeurt zal de ziener - enkele uitzonderlijke scenario's daargelaten - nog niet zeker weten of er genoeg communisten zijn om de Revolutie te laten slagen, maar als het zich zou voordoen, zou het mogen.

De ziener zou dat dan wel op het topic moeten doen, en NIET prive. (Zoals in de regels staat is het namelijk verboden om buiten het topic om andere mensen aan te sporen hun krachten te gebruiken.)

Als de ziener daarbij te weinig informatie blootgeeft, zal de Eerste Kameraad twijfelen of hij niet bij de neus genomen wordt. Als de ziener te veel informatie blootgeeft, loopt hij het risico dat hij juist met zijn uitspraken de Revolutie in gevaar brengt, omdat voor het uitbreken van de Revolutie (op z'n vroegst de volgende ochtend) in elk geval eerst de Mad Scientists en mogelijk ook andere nachtelijke rollen nog aan zet zijn.

Het zal dus niet heel gauw gebeuren dat dit voor de ziener een voor de hand liggende zet wordt. Het blijft een heel riskante stap, waarvan de ziener niet vooraf kan weten of het de moeite waard zal zijn. Daarom is het wat mij betreft gewoon toegestaan.

Overigens, de ziener zou als hij besluit dit allemaal te doen natuurlijk nog steeds niet hardop toe mogen geven dat hij communist is, want dat is tegen de regels. Hij zou dan dus iets moeten zeggen als "Ik ben de ziener, en door de informatie die ik heb ben ik bang dat de Revolutie bijna uit zou kunnen breken." Hij weet natuurlijk niet vooraf wie die hint gaan vatten en wie niet, laat staan wat ze ermee gaan doen...

Urameshiya
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn di maa 19, 2013 11:57 pm

Yep, 'de' Mad Scientist meldt zich~

Natuurlijk doe ik aan dit potje mee. Nimmer heb ik zo'n doordacht thema in weerwolven mogen aanschouwen.
    Ik voel me vereerd dat de bad guys naar mij en UNO gemodeleerd zijn~.

Kleine vraag: Naar wie refereer je met de baksteencommunist? Heb ik een inside joke gemist?

_ . ; - * Schijt op een natte vis * - ; . _

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Tumblr_o19rqvQjUJ1tnu2myo1_1280
    Artist: www.yagaminoue.deviantart.com
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya wo maa 20, 2013 10:18 am

Faolinn schreef:Kleine vraag: Naar wie refereer je met de baksteencommunist? Heb ik een inside joke gemist?
    Die is grotendeels door Omekeki geinspireerd. k=w= Al kwamen de bakstenen oorspronkelijk van Tanshu, denk ik.

Urameshiya
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon wo maa 20, 2013 5:03 pm

Omdat ik nog niet op de lijst sta doe ik een bump om te zeggen dat ik mee doe.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 OnderschriftYoumu_zpsff9d34e5
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro

Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen za maa 23, 2013 12:33 pm

Ik doe ook mee of course!

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 3 Edit2kopie

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di aug 09, 2022 6:17 pm