Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : logisch redeneren

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Bericht van MR.Kriesebo vr apr 12, 2013 5:33 pm

Mijn stemmen op dit moment:

Burgemeester: Nekotaku. Je post veel(geen idee of dat in dit geval goed of slecht is) en zowat altijd komen je argumenten overeen met mijn denkwijze. Ook, aangezien je de het grootste deel van de tijd je argumenten baseert op feiten denk ik dat een "fout" makkelijker op te merken is. Overigens wel intressant dat je op omekeki stemt voor de banhamer. Zijn laatste post was namelijk een WvH post, en ik heb hem een lange tijd niet in de chat, nog online gezien.(Al lees ik nu dat hij op de 9de online was)

Banhamer-stem: Faolinn. Ik begreep in het begin niet goed dat je op Olly stemde, maar het was eerder de reactie('s) van Olly die mij op haar lieten stemmen. Ik snap dus best dat je vervolgens ons allemaal probeerde te overtuigen om op Olly te stemmen, maar vooral wat je de dag daarop zei.(Het "er klaar mee zijn" enzo). Ik sta wel (zoals altijd) nog open voor verandering, dus mocht iemand nog een argument hebben om wel of niet op Faolinn te stemmen, ik hoor het natuurlijk graag.

Dit keer stem ik eens niet laat...

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Brainiac-Brand-brainiac-176873_521_477
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 24

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Bericht van Shiro vr apr 12, 2013 6:00 pm

Ik stem op Faolinn.
    Mijn motivatie hiervoor is dat zijn posts nogal uit de hoogte klinken, wat me aan ronde 14 herinnert. In deze ronde was hij ook erg fel, en was zijn rol het zandmannetje. Vooral dat hij posts ging schrijven over "dat wij allemaal ura-meestemmers zijn die zelf geen beslissingen kunnen maken" terwijl hij Olga's rol niet eens wist(of in ieder geval niet zou moeten weten als burger zijnde) zit me dwars.

Als burgemeester stem ik op Neko.
    Dit doe ik omdat hij bij mij niet verdacht overkomt, terwijl hij wel actief meedoet en het voortouw durft te nemen.

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
    ― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

Bericht van TheEternalMokou vr apr 12, 2013 6:51 pm

Ik zit nu op mn mobiel omdat mn laptop sinds gisteren half in coma ligt en ik momenteel niets anders heb, dus ik hou het kort.

Mijn burgemeester stem gaat naar Nekotaku.
    Mijn galgstem gaat naar kriesebo omdat ik hem echt opvallend anders vind spelen dan eerst.

BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro

Bericht van BaksteenComrade vr apr 12, 2013 7:09 pm

Faolinn voor burgemeester.

Neko
    voor de galg.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK vr apr 12, 2013 8:23 pm

Ik ga mijn stem niet veranderen, en blijf stemmen op Faolinn voor de galg.
    Voor burgemeester maakt het mij niet zoveel uit.. liefste ik zelf natuurlijk, ik wéét van mezelf dat ik een goede rol heb ^^; maar ik post idd niet veel, en heb je er weinig tot niks aan als ik burgemeester zou zijn.
    Go with the flow, I guess? Lyari voor burgemeester dan maar?

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Photo-18Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Pbucket
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

Bericht van Lyari vr apr 12, 2013 8:36 pm

Ik weet dat er vrij weinig gezegd kan worden... Er is niet zo veel gebeurd deze dag. En dat is juist het probleem. Ik ben misschien niet de juiste persoon om dit te zeggen, aangezien ik ook niet aanwezig ben geweest deze week, maar we moeten meer posten. Post gedachtes, theorieën, lichte verdenkingen.... iets waar mee verder kunnen.
    De wolven overleggen in een groep. Die groep kan samen werken en bedenken wat ze doen. Wij hebben dat ook nodig. We moeten, als burgers, onze ideeën laten blijken. Samen kunnen we de wolven aan. Een paar actieve leden die elkaar op alles wat ze zeggen afstraffen niet.

Nu dat eruit is (ik weet het ben er zelf ook schuldig aan) wil ik een paar vragen opgehelderd hebben

omekeki schreef:Faolinn voor burgemeester.

Neko voor de galg.

Dit is wel een hele ongebruikelijke stem, en dan ook nog zonder argumenten! Waarom Fao voor burgemeester? Welke punten heb jij gevonden waardoor je denkt dat hij onschuldig is? Deel dat alsjeblieft met ons in plaats van gewoon twee namen te posten. -.- En waarom Neko voor de galg? Alsjeblieft omekeki... je zet er niet eens bij dat het random is ofzo! wat zijn je motieven

kermisfan112 schreef:En wie zegt dat stille mensen geen belangrijke rol kunnen hebben?
    De reden dat ik stil ben, is dat ik alle dagen van de week druk aan het werk ben bij een kermisexploitant, en als ik 's avonds laat dan terug kom, heb ik niet altijd zin om alles door te lezen.

Deze reactie is los van jou als persoon, of jou redenen om niet zo actief te stemmen. Ik ga dus alleen op jouw reactie in: We hebben ook niet echt veel aan speciale burger rollen die het topic niet bijlezen en niet mee denken. Dan kunnen ze nog wel een hele belangrijke rol hebben maar dan hebben ze geen flauw idee van wat er speelt. Een speciale burger rol heeft zin als de speler zich juist verdiept in het spel. Ik ben van mening dat de burgers met speciale rollen zich zelfs nog meer moeten verdiepen in het spel dan anderen. Zij hebben namelijk een gave die heel goed gebruikt kan worden maar dan moet je wel slim zijn en het bij houden om te weten wat je moet doen en wanneer.

Dit is wat me op het moment even opviel. In de loop van de avond zal ik mijn stem voor de banhamer nog even posten.
    Op dit moment twijfel ik tussen Omekeki en Fao.
    Fao omdat ik hem een beetje verdacht vind en Omekeki omdat ik hem op het moment niet als heel erg waardevol zie. (sorry) Maar zonder reden van de korte post gewoon twee namen neer zetten is niet echt handig.

Voor burgemeester stem ik voor Skip. Ik vertrouw haar, al eerder uitgelegd maar wil het best herhalen. Ze is ook een actieve speler en ze heeft doordachte argumenten. Dit kan trouwens nog veranderen want ik zit ook aan Neko te denken voor burgemeester. Ik ga alles nog even doorlezen en dan zie je het wel :P
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon vr apr 12, 2013 8:50 pm

Mijn stem voor de nieuwe moderator(burgemeester) blijft op Neko.

Mijn galgenstem heb ik echt lang over moeten nadenken en ik wil ook niet zoals Omekeki dat doet, het random laten over komen.
    Dus hierbij stem ik op Kries.
    Ik blijf bij mijn argument over hem, ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten dat hij meer weet, of iets te verbergen heeft.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 OnderschriftYoumu_zpsff9d34e5
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Bericht van T vr apr 12, 2013 8:57 pm

Omekeki is nu, na Faolinn, m'n 2e galg-kandidaat; z'n stem is heel ongebruikelijk en maakt ook direct dat ik hem wantrouw. Maar zelfs als ze beide Mad Scientists zouden zijn... zouden ze het dan zo simpel spelen? Twijfelgeval.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK vr apr 12, 2013 8:59 pm

Lyari schreef:
    kermisfan112 schreef:En wie zegt dat stille mensen geen belangrijke rol kunnen hebben?
    De reden dat ik stil ben, is dat ik alle dagen van de week druk aan het werk ben bij een kermisexploitant, en als ik 's avonds laat dan terug kom, heb ik niet altijd zin om alles door te lezen.

Deze reactie is los van jou als persoon, of jou redenen om niet zo actief te stemmen. Ik ga dus alleen op jouw reactie in: We hebben ook niet echt veel aan speciale burger rollen die het topic niet bijlezen en niet mee denken. Dan kunnen ze nog wel een hele belangrijke rol hebben maar dan hebben ze geen flauw idee van wat er speelt. Een speciale burger rol heeft zin als de speler zich juist verdiept in het spel. Ik ben van mening dat de burgers met speciale rollen zich zelfs nog meer moeten verdiepen in het spel dan anderen. Zij hebben namelijk een gave die heel goed gebruikt kan worden maar dan moet je wel slim zijn en het bij houden om te weten wat je moet doen en wanneer.
    't is maar een opmerkingkje hoor, maar: een belangrijke rol, wil niet altijd zeggen: een speciale rol... think about it.
    Zonder burgers is het spelletje afgelopen, en hebben de wolven gewonnen.
    Als alle mensen er uit zijn die wel veel inbreng geven, komen de stillere mensen vanzelf naar voren toe om te praten.
    't is dat, of ze worden vanzelf vermoord door de weerwolven... pick your poison zou ik zeggen..
    Mijn keuze om te willen blijven leven staat vast iig~

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Photo-18Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 19 Pbucket
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie vr apr 12, 2013 9:54 pm

Lyari schreef:
    omekeki schreef:Faolinn voor burgemeester.

Neko voor de galg.

Dit is wel een hele ongebruikelijke stem, en dan ook nog zonder argumenten! Waarom Fao voor burgemeester? Welke punten heb jij gevonden waardoor je denkt dat hij onschuldig is? Deel dat alsjeblieft met ons in plaats van gewoon twee namen te posten. -.- En waarom Neko voor de galg? Alsjeblieft omekeki... je zet er niet eens bij dat het random is ofzo! wat zijn je motieven

Ik hoef niet eens meer wat te zeggen, wat heerlijk dat het voor me gedaan wordt!

Overigens stem ik nog steeds voor Lyari als burgemeester,

en ik stem op Faolinn voor de galg.

Faolinn telt momenteel 7 stemmen, Kriesebo 2, en de rest 1.
    Wat ik ook doe, ik denk niet dat het genoeg invloed heeft.
    Ik zou Omekiki graag wegstemmen, maar daar is het al te laat voor (tenzij iedereen last minute wijzigt, ik ga het topic wel nog in de gaten houden hoor.)

Overigens heb ik een interessante theorie, namelijk:
    In de eerste stemronde is het heel erg spannend geweest tussen Faolinn en Olly, het heeft een tijd gelijk gestaan.
    Mocht Faolinn een wolf zijn, dan kan ik minstens 3 mensen aanwijzen die zeker weten burger zijn.
    Want ookal proberen wolven niet te laten merken dat ze bij elkaar horen, geen enkele wolf zou een medewolf zo in levensgevaar brengen, lijkt mij.

Dit maakt het dan ook redelijk interessant om op Faolinn te stemmen, want mocht hij een wolf zijn dan winnen we belangrijke informatie. Mocht hij het niet zijn dan hebben we niets aan de theorie, maar dat hebben we bij elke burger.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

Bericht van Lyari vr apr 12, 2013 10:18 pm

Skip schreef:Overigens heb ik een interessante theorie, namelijk:
    In de eerste stemronde is het heel erg spannend geweest tussen Faolinn en Olly, het heeft een tijd gelijk gestaan.
    Mocht Faolinn een wolf zijn, dan kan ik minstens 3 mensen aanwijzen die zeker weten burger zijn.
    Want ookal proberen wolven niet te laten merken dat ze bij elkaar horen, geen enkele wolf zou een medewolf zo in levensgevaar brengen, lijkt mij.

Dit maakt het dan ook redelijk interessant om op Faolinn te stemmen, want mocht hij een wolf zijn dan winnen we belangrijke informatie. Mocht hij het niet zijn dan hebben we niets aan de theorie, maar dat hebben we bij elke burger.

Ja, dat klopt wel. Maar durven we die gok wel te maken? Fao is een sterke speler. Als we hem kwijt raken en hij is een burger (met misschien zelfs wel een speciale rol) zitten we erg in de put. Maar ik weet ook niet wat we anders moeten doen. Er is weinig anders. Behalve Omekeki dan... maar tegen hem heb ik ook geen sterke argumenten aangezien hij toch niets zegt waar we aan kunnen twijfelen.

Sws denk ik dat het allemaal al een beetje beslist is. Tenzij mensen nu ineens allemaal hun stem gaan veranderen, wat vrij onwaarschijnlijk is.

Mijn stem gaat naar: Faolinn, ik denk niet dat het nog iets uitmaakt wat ik stem. Fao wordt waarschijnlijk sws geband. Ik hoop dat we hier mee de goede keuze maken, en als we dat doen ook je theorie kunnen toepassen @Skip
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie vr apr 12, 2013 10:30 pm

Lyari schreef: Maar durven we die gok wel te maken?

Het is altijd een gok, en zoals je zei staat het eigenlijk al vast.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun vr apr 12, 2013 11:50 pm

Ik stem op Faolinn voor de galg.
    Ik stem op Lyari voor burgemeester.

ケロです
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya za apr 13, 2013 12:35 am

Het spijt me , maar ik heb vanavond wegens Yuyuconvoorbereidingen geen tijd meer om een behoorlijk verhaal te typen, en morgen om begrijpelijke redenen ook niet. Ik houd het nu dus even heel minimalistisch:

Het is nu nacht. De nachtelijke rollen hebben tot zondagavond middernacht om mij hun acties door te geven.

Faolinn is getroffen door de Banhamer. Faolinn, je mag nu je rol bekendmaken.

Lyari is uitverkoren tot nieuwe moderator van TvH. Haar stem weegt voortaan extra zwaar.

Ik heb van Rockpad en UNOwen geen stemmen gezien in de moderatorverkiezingen. Omdat ze allebei wel braaf voor de galg gestemd hebben, zal ik hier voor deze keer geen consequenties aan verbinden.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC za apr 13, 2013 12:39 am

Ik vond het al zo'n snelle post van je, Ura! Maar maakt niet uit, het is om een meer dan valid reason!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di aug 09, 2022 6:53 pm